2021-04-18, 22:26
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Tjacket jag kommit över nu är gult, lite poröst Tycker nästan allt gult amfetamin jag fått delar samma typ av lukt och tenderar vara åt ok-bra hållet. Aldrig riktigt dunder.
Skjussen är okej när man tar det IV, inget wow direkt.
Andra pannan så infann sig ett litet illamående som också känns bekant med gult amfetamin som man slagit i sig förut, och som stinker på samma sätt.

Någon som vet varför tjacket blir gult när det produceras till skillnad från blomster dos som tenderar att vara mer åt det grå-vita hållet.
Får köra lösningen två gånger genom Micron filter på detta tjack tror jag.

tjacket innehåller amfetaminbas eller är steget före pulver, kan vara det.

bli inte rädd om du söker på det on google, det kan vara farligt.
Citera
2021-04-19, 12:16
Medlem
Hur ögonmåttar jag 0.1g bäst? Hur många tändstickshuvud t.ex?
Citera
2021-04-19, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incognitoxd
Hur ögonmåttar jag 0.1g bäst? Hur många tändstickshuvud t.ex?
Och vad är lämplig dos oralt om man endast vill bli piggare så att man orkar dygna?

UPDATE: Tog 3-4st tändstickshuvud och det blev perfekt känns det som nu 1 timme efter iaf.
Senast redigerad av incognitoxd 2021-04-19 kl. 15:06.
Citera
2021-04-19, 16:09
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
tjacket innehåller amfetaminbas eller är steget före pulver, kan vara det.

bli inte rädd om du söker på det on google, det kan vara farligt.

Har du någon som helst källa till det du skriver eller går du bara in för att tramsa i alla drogtrådar?
Citera
2021-04-19, 16:10
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av incognitoxd
Och vad är lämplig dos oralt om man endast vill bli piggare så att man orkar dygna?

UPDATE: Tog 3-4st tändstickshuvud och det blev perfekt känns det som nu 1 timme efter iaf.
Beror på hur blött det är, allt tjack är inte likadant. köp en våg eller lär dig vad en lina är.
Citera
2021-04-19, 16:12
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Testade att köpa ifrån FS, det var bara topprecensioner, men riktigt pisstjack.

Var nog ett halvår sedan jag testade sist, är alla färskingar eller rädda för att ge dåliga betyg där?
Jag tror det är båda sakerna du nämner, plus att folk på flugforum antagligen får betalt för att hypa produkter från vissa säljare.
Haha dom snackar mycket skit där. "Jättebra tjo, jag kunde äta och sova direkt 5/5". Det är ju såna som inte vågar handla av riktigt folk och som troligen bara blir blåsta om dom försöker, så dom hyllar sitt koffein supermix skit. Nog finns det bra tjack där men jag har inte stött på det än.
Citera
2021-04-19, 16:13
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Så vad är rekommendationen på de sistnämnda öka dosen bara och hoppas på de bästa? Inte så kul och dra upp för mkt i nosen heller för efter 0.3 i näsan så börjar de svida lite haha. Men sen tog jag resten med tungan. Ska se om man kan få ner 0.8 då ska pröva nån dyrare variant sen med och se skillnaden. Men du har använt en del genom åren eller? Tänker hur vet man vilket som är bra bara genom att se på bilder? Går de? Såg där var mycket som var klet, de går väl inte o inta direkt utan att banka? Jag vill ju helst ha färdigt så de bara är o tuta och köra du vet

Klet är bara att äta eller bomba, går att torka oftast med lite dextro i och ut på en tallrik men inte alltid. Brukar ofta vara starkare än det torra då det är svårare att banka, om det inte är vatten i då.
Citera
2021-04-19, 17:02
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Jag tror det är båda sakerna du nämner, plus att folk på flugforum antagligen får betalt för att hypa produkter från vissa säljare.
Haha dom snackar mycket skit där. "Jättebra tjo, jag kunde äta och sova direkt 5/5". Det är ju såna som inte vågar handla av riktigt folk och som troligen bara blir blåsta om dom försöker, så dom hyllar sitt koffein supermix skit. Nog finns det bra tjack där men jag har inte stött på det än.

Har tänkt på det. Många där tror att om man får riktig amfetamin kan man äta och sova och ruset är mjukt och fint. Då är det rent. Vilket är struntprat.

Jag kan säga att riktigt amfetamin i rekreation-doser gör en uppvarvad och du kraschar efter. Det kan jag säga både utifrån bra illegalt amfetamin jag använt - men också när jag ”knarkat” på rent apoteksamfetamin.

Folk påstår ibland att torr i munnen svettig och att man inte äter och dricker och att man har mycket energi är ”biverkningar” som inte har med tjack att göra.
Förklara då att exakt samma biverkningar kan uppkomma om du knaprar i dig nöjesdoser Attentin eller metamina.

Det där milda pulvret som är mjukt och fint och man kan sova på är nån sorts cocktails av RC-preparat.
Citera
2021-04-19, 18:57
Medlem
Är ni alla här heltorsk på tjack, eller kan ni ha ett fullt tillfredsställande liv med pauser på typ 1+ år ifrån skiten?
Citera
2021-04-19, 20:07
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Är ni alla här heltorsk på tjack, eller kan ni ha ett fullt tillfredsställande liv med pauser på typ 1+ år ifrån skiten?
Jag har aldrig varit heltorsk på tjack, är en kronisk haschmissbrukare och alkohol entusiast men har ändå använt tjack relativt regelbundet de senaste 15 åren. Har haft pauser på flera år om man inte räknar en liten lina här och där som man blir bjuden på. Fick rejäl avsmak för det för ett tag sedan pga hur en del människor blir när de inte kan kontrollera sitt missbruk, men gled tillbaka för att vem orkar göra något om man bara röker braj och super?
Citera
2021-04-19, 20:11
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Har tänkt på det. Många där tror att om man får riktig amfetamin kan man äta och sova och ruset är mjukt och fint. Då är det rent. Vilket är struntprat.

Jag kan säga att riktigt amfetamin i rekreation-doser gör en uppvarvad och du kraschar efter. Det kan jag säga både utifrån bra illegalt amfetamin jag använt - men också när jag ”knarkat” på rent apoteksamfetamin.

Folk påstår ibland att torr i munnen svettig och att man inte äter och dricker och att man har mycket energi är ”biverkningar” som inte har med tjack att göra.
Förklara då att exakt samma biverkningar kan uppkomma om du knaprar i dig nöjesdoser Attentin eller metamina.

Det där milda pulvret som är mjukt och fint och man kan sova på är nån sorts cocktails av RC-preparat.
Helt klart!
Märkligt att se hur de snackar om olika sorters tjack och deras olika effekter, som om det vore olika sorters droger. Tjack är ju tjack, ska inte variera i effekt som dom här idioterna tror. Finns bra tjack och sämre tjack och dåligt tjack.

EDit: kolla på Fup:n om konstapelknark, sålde massa "tjack" som innehöll 2% amfetamin och resten koffein, och "supermix" bedövningsmedel och annan skit... omsatte 7 miljoner, vilket säger en hel del om hur korkade många "tjackisar" på flugsvamp 3.0 är. Hade blivit svårt att göra det irl.
Senast redigerad av Cashew 2021-04-19 kl. 20:17.
Citera
2021-04-19, 21:57
Medlem
D00mers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Beror på mer på tillgången, oftast om jag är i en period av mycket alkohol drickande så blir det mer tjack. Men om jag inte dricker så blir det mer haschrökande istället (mera hälsosam).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in