Citat:
Ursprungligen postat av
Cashew
Jag tror det är båda sakerna du nämner, plus att folk på flugforum antagligen får betalt för att hypa produkter från vissa säljare.
Haha dom snackar mycket skit där. "Jättebra tjo, jag kunde äta och sova direkt 5/5". Det är ju såna som inte vågar handla av riktigt folk och som troligen bara blir blåsta om dom försöker, så dom hyllar sitt koffein supermix skit. Nog finns det bra tjack där men jag har inte stött på det än.
Har tänkt på det. Många där tror att om man får riktig amfetamin kan man äta och sova och ruset är mjukt och fint. Då är det rent. Vilket är struntprat.
Jag kan säga att riktigt amfetamin i rekreation-doser gör en uppvarvad och du kraschar efter. Det kan jag säga både utifrån bra illegalt amfetamin jag använt - men också när jag ”knarkat” på rent apoteksamfetamin.
Folk påstår ibland att torr i munnen svettig och att man inte äter och dricker och att man har mycket energi är ”biverkningar” som inte har med tjack att göra.
Förklara då att exakt samma biverkningar kan uppkomma om du knaprar i dig nöjesdoser Attentin eller metamina.
Det där milda pulvret som är mjukt och fint och man kan sova på är nån sorts cocktails av RC-preparat.