2021-11-14, 15:03
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallafingrar
Jo det kan jag väl, på pastan eller tvättade produkten?

Gärna på båda så man får se själva processen!
Mvh
Citera
2021-11-15, 11:33
Medlem
Ajss avatar
Fy fan, nu vet man att de e dags för pause då hjärnan bara spökar på dos.
Tog kanske 0.5-0.7 i lördags, kände mig inte påtänd utan snöade bara in i mig själv o skapade magproblem o hjärtproblem.
Säkert 100% inbillning då det gick bra då jag hitta nåt o göra men inte om jag la mig ner o vilade, eller kände efter öht.
Fick inte sova natten till söndag, trots tidig dosering på lördag, och igår var det ännu värre.

Har man inte problem så skapar man dem, har för lite problem i livet att lösa så jag ger mig själv panikångest samt. hjärt och magproblem på Doset... Ont i levern (kollat upp, var inget akut, ska på Ultraljud)
Iskall hand och fot och lite stickningar där och i ansiktet, inbillar man sig, tryck /knip över bröstet, allmän "Fuck, måste jag in på akuten eller bara sova"-känsla, rökte jag braj blev det värre..

Är lite nyvaken men de känns OK idag. Magen nojjar jag om även nykter så varför tro att det blir bättre om man tar dos utan att specifikt man behöver göra, sitta på youtube gör jag ändå nykter -.-

*Klev av Sub för två veckor sedan o hoppade på dos, åt sov o drack rätt dåligt en vecka o sneade med liknande symptom, och klev av i onsdags, ville testa igen i lördags då jag var så uttråkad men det blev en 30h lång nojja. Efter omständigheterna är jag inte förvånad.
Senast redigerad av Ajs 2021-11-15 kl. 11:36.
Citera
2021-11-15, 12:27
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Har man inte problem så skapar man dem, har för lite problem i livet att lösa så jag ger mig själv panikångest samt. hjärt och magproblem på Doset...

Inte för att vara taskig men det här påståendet känns lite.... eh. Det känns spontant som att du har underliggande problem som spökar för dig.

Kalla händer och stickningar är fullt normalt, vad är det ens att noja över? Du trycker i dig en drog som gör att dina blodkärl krymper och blodcirkulationen blir kass. Det vore konstigt om du inte fick kalla händer och stickningar. Speciellt när du sitter och säger att du har snöat in dig på något, då brukar man sitta still i längre perioder och då kommer stickningarna även om du skulle vara nykter...
Citera
2021-11-15, 12:36
Medlem
Ajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Inte för att vara taskig men det här påståendet känns lite.... eh. Det känns spontant som att du har underliggande problem som spökar för dig.

Kalla händer och stickningar är fullt normalt, vad är det ens att noja över? Du trycker i dig en drog som gör att dina blodkärl krymper och blodcirkulationen blir kass. Det vore konstigt om du inte fick kalla händer och stickningar. Speciellt när du sitter och säger att du har snöat in dig på något, då brukar man sitta still i längre perioder och då kommer stickningarna även om du skulle vara nykter...

Mja brukar normalt inte reagera/tänka på det, tjejjen har stickningar hela tiden men jag har varit rätt fräsh under min drogkarriär så när man får minsta lilla problem så snöar jag in på det och fastnar jag i minsta lilla känsla i kroppen nykter är de inte konstigt det spårar på dos. >_<
Citera
2021-11-16, 09:16
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajs
Mja brukar normalt inte reagera/tänka på det, tjejjen har stickningar hela tiden men jag har varit rätt fräsh under min drogkarriär så när man får minsta lilla problem så snöar jag in på det och fastnar jag i minsta lilla känsla i kroppen nykter är de inte konstigt det spårar på dos. >_<

Du mer eller mindre bekräftar att du faktiskt har underliggande problem, du verkar vara hypokondriker alternativt extremt osäker och rädd. Om du nojar ur så pass hårt på 0.5-0.7 gram dos att du tror att du ska dö och måste åka till akuten då är det något som spökar.
Citera
2021-11-16, 21:03
Medlem
Halloj igen
Efter några dagars tork & tvätt med aceton är nu vårat affe torrt igen
260gram blev det över. Hur mycket Dextropur är lagom att slå i? 20-30%?

& innan folk gnäller så är detta ingenting som kommer ut för försäljning, vi är ett glatt kompisgäng som festar varje helg men är trötta på att aldrig ha en en vettig kran, det har alltid varit någon form av strul.
Citera
2021-11-16, 21:22
Medlem
znors avatar
Citat:
Halloj igen
Efter några dagars tork & tvätt med aceton är nu vårat affe torrt igen
260gram blev det över. Hur mycket Dextropur är lagom att slå i? 20-30%?

& innan folk gnäller så är detta ingenting som kommer ut för försäljning, vi är ett glatt kompisgäng som festar varje helg men är trötta på att aldrig ha en en vettig kran, det har alltid varit någon form av strul.

Det är väll efter trivsel? Själv skulle jag inte bankat alls.
Bekanta er med tjoet så ni vet er dos.
Hur mkt var det från början?
Citera
2021-11-16, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Det är väll efter trivsel? Själv skulle jag inte bankat alls.
Bekanta er med tjoet så ni vet er dos.
Hur mkt var det från början?

Jajo egentligen men tänkte om man kunde ha någon riktlinje
Kanske 100-150gram torkades bort, minns inte exakt just nu, men de var det också jävligt blött
Citera
2021-11-16, 22:11
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Jajo egentligen men tänkte om man kunde ha någon riktlinje
Kanske 100-150gram torkades bort, minns inte exakt just nu, men de var det också jävligt blött

Bra sätt ni grabbar gör, så man slipper att ha med random individer att göra som man inte känner.
Blir ju billigare för alla i.om det går åt privat försäljning.
Citera
2021-11-16, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Bra sätt ni grabbar gör, så man slipper att ha med random individer att göra som man inte känner.
Blir ju billigare för alla i.om det går åt privat försäljning.

Framför allt slipper man behöva jaga i dagar för att tillslut få svar att allt är slut, eller ”senare bror” ”imorgon bror”
Det var betydligt billigare att betala 70 istället för 200
Men vilket mög att hålla på med.. & denna jävla lukt under torkningen………
Citera
2021-11-16, 22:53
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Framför allt slipper man behöva jaga i dagar för att tillslut få svar att allt är slut, eller ”senare bror” ”imorgon bror”

Ta på dig en sådan corona mask haha, inget man vill andas in i lungorna när du torkar det!
Har du möjlighet att göra en bild? Hade varit fet att se!
Citera
2021-11-16, 23:02
Medlem
znors avatar
Citat:

Haha kan känna lukten fyfan.
För att göra det lätt för sig är väll kanske att banka med pris/gram.
Tex att 1g renat med 10% bank = 100kr? (Du får räkna, tog 1 för lättsamheten)
Om du måste. Lätt hänt att man bjuder/säljer något.

Btw låg ingen olja i botten och skvalpade? Jävligt viktigt att få med oljan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in