Citat:
Ursprungligen postat av
TranasByNight
Annars kan vi ju konstatera att "krönikan" ger exempel på det du efterfrågade; hur Claesson m fl bemött Haveristernas granskningar, vilket du menade att de inte gjort.
Det menade jag inte alls. Diskussionen gällde vilka personer som lägger mest tid på att bemöta lögner som Haveristerna sprider om personen i fråga. Jag upprepade dock inte den inramningen i mitt senaste svar för jag antog att det inte skulle behövas. Johann*s, Wall*n, Loan, Malcom, Aron Fl*m, Chang, Myra och Ther*se Verd*n är alla bra exempel på att inte lägga sin tid på något så meningslöst. Några kritiserar Haveristerna på ett eller annat sätt, vilket är ganska naturligt kan tyckas, men det är inte samma sak. Du kanske inte håller med om det, men det är i alla fall min uppfattning om personerna och skillnaden mellan att bemöta lögner riktade mot sig själv och att rikta allmän kritik mot såna som myntar och sprider lögner.
Citat:
Ursprungligen postat av
TranasByNight
(hundra frågor om något jag har skrivit om mig själv)
Jag lägger knappt inget av allt trams som jag hittar på om mig själv på minnet, så jag vet inte vad du pratar om. Nu hamnar du i min mentala filter-funktion igen innan även du börjar ifrågasätta hur jag använder redigera-funktionen på flashback.