2021-11-02, 22:50
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Nytt avsnitt för patronerna. Det ska handla om Oidipus och i vanlig ordning drar man i Myra i en konflikt hon inte är delaktig i. Också i vanlig ordning hotar man med "mera" ( underförstått om hon inte håller käft). Lite invektiv från Axel för att förstärka hotet.

Det som är intressant är att de nu erkänner att det är avsnittet där Emma V. L*nn* diskuteras som får konflikten mellan Haveristerna att explodera. Intressant med tanke på Axel och Henko inte haft några problem med att hänga med sexarbetare som vänner ( kanske mer) både IRL och i hatklubben tidigare. Men nu skulle det moraliseras och Myra med den inställning hon har skulle få skopor av skit från en hysterisk Henko. Och såklart EVL skulle smutskastas på värsta möjliga sätt.

En sak som också kan vara värd att nämna är att män med den sexuella läggning Henko har inte sällan söker professionell "hjälp". Say No Moore !

Sen är det väl upp till Myra om hon vill berätta mer om detta som redan är känt bland många. Det är hennes beslut.

När vi ändå är inne på avdelningen ”vem är pervers”. Vad menas med detta:

”En sak som också kan vara värd att nämna är att män med den sexuella läggning Henko har inte sällan söker professionell "hjälp". Say No Moore !”
Citera
2021-11-02, 22:53
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Grejen med alla såna här normer om tjockishat, antifeminism, ja till och med rasism inte är nåt vi som inte är Haveristerna behöver leva upp till, för vi har inte proklamerat sig vara särskilt moraliskt högtstående. Det är helt enkelt så att en person som har begått folkmord faktiskt kan se när det är nån annan som begår folkmord, fast hen påstår att annat.

Däremot att Axel hatar somalier kanske borde vara lite av ett problem för Haveristernas lyssnare ändå?

Framför allt blir det ett problem om somalier och romer själva läser vad den kände antirasisten skriver. De är inte lika förlåtande mot rasism som Haveristernas kärntrupper.
Citera
2021-11-03, 19:09
Medlem
I avsnitt 129 påstås att ett twitterkonto och jag skulle vara samma person. Man kan nästan tro att Haveristerna litar på vad ett anonymt konto skriver om sig själv på flashback. Om Haveristernas primära källor består av vad anonyma flashback- och twitterkonton skriver om sig själva så blir resultatet och slutsatserna därefter.

Jag är Hulk Hogan.

Sen det där om att Loan kommenterade SMS:en postade här på flashback är ju ”verkligen” content.

Nu ska jag inte ändra detta inlägg fler gånger. Haveristerna har redan twittrat en tråd om detta inlägg .. för Haveristernas primära intresse cirkulerar kring flashback-inlägg. Henko uppdaterar denna tråd 3 ggr/s. Det gäller att övervaka och ”hålla koll”. Annars missas ju något som kan vinklas till något helt annat? Fniss.

https://twitter.com/Li_Gren_/status/1455973282012872709

Jag är tydligen stressad och svettig:
https://twitter.com/Li_Gren_/status/1455974952428089349
Senast redigerad av LinusSarud 2021-11-03 kl. 20:09.
Citera
2021-11-03, 21:14
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
I avsnitt 129 påstås att ett twitterkonto och jag skulle vara samma person. Man kan nästan tro att Haveristerna litar på vad ett anonymt konto skriver om sig själv på flashback. Om Haveristernas primära källor består av vad anonyma flashback- och twitterkonton skriver om sig själva så blir resultatet och slutsatserna därefter.

Jag är Hulk Hogan.

Sen det där om att Loan kommenterade SMS:en postade här på flashback är ju ”verkligen” content.

Nu ska jag inte ändra detta inlägg fler gånger. Haveristerna har redan twittrat en tråd om detta inlägg .. för Haveristernas primära intresse cirkulerar kring flashback-inlägg. Henko uppdaterar denna tråd 3 ggr/s. Det gäller att övervaka och ”hålla koll”. Annars missas ju något som kan vinklas till något helt annat? Fniss.

https://twitter.com/Li_Gren_/status/1455973282012872709

Jag är tydligen stressad och svettig:
https://twitter.com/Li_Gren_/status/1455974952428089349

Allt detta är sjukt spännande. Jag har en fråga om följande stycke som du redigerade bort:
Citat:
SMS:en som omnäms är till någon annan och har spridits hit från en persons facebook och har förmodligen denna väg, via flashbackinlägget, hamnat hos Loan Sundman.

Vems facebook?
Citera
2021-11-03, 22:08
Medlem
moralhoras avatar
Spännande och spännande. Om allt de har är indicier att LinusSarud är casvaluir så kan han bara förneka det och då vad? Det är samma sak som Fogelklou och det ökända afghan-kontot. LinusSarud kommer fortsätta posta oavsett antar jag.

Det jag undrar är väl mest om casvaluir är alla dessa konton han anklagas vara, är hur han orkar?
Citera
2021-11-04, 01:41
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cubicle Kid
När vi ändå är inne på avdelningen ”vem är pervers”. Vad menas med detta:

”En sak som också kan vara värd att nämna är att män med den sexuella läggning Henko har inte sällan söker professionell "hjälp". Say No Moore !”

Tja, strypsex t.ex. Sen så är det väl inte någon större hemlighet att han har en del andra fetischer som kan vara svåra att hitta utlevelse för utanför den professionella delen av S/M-världen. Eller svårt och svårt, det är inget som står högt i kurs i hans sociala sfär.
Citera
2021-11-04, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
så kan han bara förneka det

Varför då och till vem? Om Loan, Aron Flam, Malcom (och alla tusentals andra som Haveristerna sprider sina lögner om) skulle engagera sig i att förneka allt strunt så skulle de väl inte hinna med att göra mycket annat?

Citat:
Men jag erkänner att jag är avundsjuk på Henkos friluftsbyxor och Axels mustasch.

Mustaschen är fin men skepparkransen klär honom inte.
Citera
2021-11-04, 07:40
Medlem
Cubicle Kids avatar
Citat:
Mustaschen är fin men skepparkransen klär honom inte.

Tveksam om han ens har en mustasch, kom jag på. Bara en skepparkrans.
Citera
2021-11-04, 08:05
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Tveksam om han ens har en mustasch, kom jag på. Bara en skepparkrans.
Vad fan är en skepparkrans?

Mycket bra senaste podd. Började kolla på CW:s dokumentär men kom inte igenom. Måste se klart den nu efter att ha lyssnat på podden.

Jag såg att man kunde gissa vad Glam jobbade med. Vad tror Linus? Jag tror att han jobbar på typ Trafikverket.
Citera
2021-11-04, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vad tror Linus?

Jag heter inte Linus, utan mitt kontonamn är en slags meme som kom i många varianter: ”Linus, sa Rud”. Rud är ett namn. Ganska ointressant egentligen.

Nåväl, osäker på varför du verkligen vill härma TranasByNight och börja intervjua anonyma konton på flashback men det kanske ”är en grej” här i denna tråd?

Jag tror i alla fall ingenting om saken eftersom jag inte förstår vad du pratar om och kan inte veta vad du har sett? För den delen skulle jag inte lita ett skvatt på vad anonyma konton påstår att de tror om saker och ting… men sån är väl kanske bara jag.
Citera
2021-11-04, 08:57
Medlem
ChipChipChips avatar
Citat:
Varför då och till vem? Om Loan, Aron Flam, Malcom (och alla tusentals andra som Haveristerna sprider sina lögner om) skulle engagera sig i att förneka allt strunt så skulle de väl inte hinna med att göra mycket annat?
Den mest engegerade är nog personen som redigerar sina flashbackinlägg femtielva gånger och raderar sin halva twitterhistorik efter att ha blivit avslöjad.

Men svara gärna på mitt inlägg:
(FB) Haveristerna
Citera
2021-11-04, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChipChipChip
Den mest engegerade är nog personen som redigerar sina flashbackinlägg femtielva gånger

Det var skoj att driva lite med Haveristerna. Så upprörda. Det är lämpligast att göra runt 19-20 på vardagar när de alla är samlade och hovrar internets alla vrår efter något att bli upprörda över. Den av alla som är mest engagerad i att bemöta Haveristernas, och alla andras likasinnade lögner, är nog ”mangefik”. Sånt tar tid. Jag har inte sett att Ciss* Wall*n, Johann*s Nilss*n eller någon annan lägga någon tid på att bemöta något av det som Haversiterna påstår? Det är inte produktivt att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in