2021-11-02, 22:24
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Det spelar roll för att det blir lättare att känna igen henne om man vet vilken hårfärg hon har.
Tycker inte du att det vore smartare att färga sitt hår efter den påstådda flykten?

Precis. En person färgar håret för att inte bli genomkänd och visar sig offentligt innan rymmen.
Håret var tom röd eller rosa, alltså väldigt vanlig
Senast redigerad av ursalund 2021-11-02 kl. 22:28.
Citera
2021-11-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Du som berättat tidigare om att han blev utlåst. Då sa du att han hade ett av barnen med sig som inte heller släpptes in. Sov barnet också utanför dörren den natten?

Det var 2 olika tillfällen.

Han sade att han som vanligt åkte hem efter jobbet men kunde inte komma in i lägenheten för att hon bytte låset på lägenhetens dörr. Jag frågade honom var har han sovit då. Han svarade : " I bilen ". 5 dagar i bilen !!! Utan att kunna duscha, låga mat... Jag tyckte synd om honom.

Det som du pratar om hände en annan dag. Han kommit med sin son till entré dörren till trapphuset. Det var mörkt ute. Hans son är 7 år gammalt. Mamman har sett barnen genom glaset men brudde sig inte och fortsatt gå till källaren. Mannen filmade hela händelsen. Vad hände efteråt vet jag inte.
Citera
2021-11-02, 22:33
Medlem
Vad som talar emot frivilligt försvinnande….
Det orimliga i att hon skulle välja att blanda in exmannen som ”en bricka i spelet”
Om hon planerat att försvinna hade hon naturligtvis sett till att ha längre tid innan upptäcktes och definitivt mindre uppståndelse.
Troligt att hon även skulle ta med sig barnen.
Varför sökte hon i så fall enskild vårdnad om hon verkligen planerat att försvinna?
Citera
2021-11-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barby
Det var 2 olika tillfällen.

Han sade att han som vanligt åkte hem efter jobbet men kunde inte komma in i lägenheten för att hon bytte låset på lägenhetens dörr. Jag frågade honom var har han sovit då. Han svarade : " I bilen ". 5 dagar i bilen !!! Utan att kunna duscha, låga mat... Jag tyckte synd om honom.

Det som du pratar om hände en annan dag. Han kommit med sin son till entré dörren till trapphuset. Det var mörkt ute. Hans son är 7 år gammalt. Mamman har sett barnen genom glaset men brudde sig inte och fortsatt gå till källaren. Mannen filmade hela händelsen. Vad hände efteråt vet jag inte.
Han har ju inte alls sovit utanför dörren som tidigare sagts och hur vet du att det är sant och inte bara handbok förvrängt sanningen.
Hur i hela friden vet han att hon såg? Det var ju mörkt ute dessutom. Ljuset på inne och mörkt ute och man ser inte ett piss genom fönstret om det inte är precis under en lyktstolpe
Citera
2021-11-02, 22:41
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Han har ju inte alls sovit utanför dörren som tidigare sagts och hur vet du att det är sant och inte bara handbok förvrängt sanningen.
Hur i hela friden vet han att hon såg? Det var ju mörkt ute dessutom. Ljuset på inne och mörkt ute och man ser inte ett piss genom fönstret om det inte är precis under en lyktstolpe

Undrar, hade han alltid mobilen förberedd att filma?
Han kanske samlade material för att bevisa nåt om hon försvinner.
Citera
2021-11-02, 22:44
Medlem
MadZero99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Varför ska vi lita på hennes bror? Han är väl partisk ända in i benmärgen?

Vi kan nog vara övertygade om att de har det bättre hos exmannen, han har väl ingen historik att överge barnen likt den försvunna kvinnan.

Varför ska vi lita på exmaken? Han är väl partisk?
Citera
2021-11-02, 22:49
Medlem
MadZero99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Är det sant? Hon slog den häktade maken?

I så fall har min hypotes bekräftats om att båda både parter slagit varandra.

Jag har åtskilliga gånger i den här debatten påpekat att destruktiva relationer har ofta två motparter som behandlar varandra som skit där båda parter utövar psykiskt och fysiskt våld.

Men hans bilder kan ju faktiskt vara fejkade, det vet vi ju inte. Eller? 😎
Citera
2021-11-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Undrar, hade han alltid mobilen förberedd att filma?
Han kanske samlade material för att bevisa nåt om hon försvinner.

Jag tror att han filmade händelsen för att bevisa för socialen att mamma låter en sjuårig barn vara ute sent på kvällen ensam. Maken kommenterade videon, att det är hämsk att barnen ute ensam. Mannen menade att barnen skulle redan ätit middag, duschad och sova.
Citera
2021-11-02, 22:52
Medlem
MadZero99s avatar
Citat:
Jag tror att han filmade händelsen för att bevisa för socialen att mamma låter en sjuårig barn vara ute sent på kvällen ensam. Maken kommenterade videon, att det är hämsk att barnen ute ensam. Mannen menade att barnen skulle redan ätit middag, duschad och sova.

Får man verkligen berätta såhär mycket efter förhör, då den informationen du verkar sitta på bör vara väldigt viktig för utredning?
Citera
2021-11-02, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadZero99
Får man verkligen berätta såhär mycket efter förhör, då den informationen du verkar sitta på bör vara väldigt viktig för utredning?
Äh. Hen trollar.
Detta är nog den sämsta tråden nånsin i FB. Så mkt desinformation, Så mycket sagor att det är omöjligt att reda ut fakta.
Citera
2021-11-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadZero99

Jag berättade om detta här förre förhör. Jag svarar nu på frågor som andra ställer till mig.
Citera
2021-11-02, 22:58
Medlem
MadZero99s avatar
Citat:
Jag berättade om detta här förre förhör. Jag svarar nu på frågor som andra ställer till mig.

Nja, du sa ju inte riktigt såhär mycket information. Tänker att du påstår sitta på rätt mycket som kan vara banbrytande i en brottsutredning, inte så trovärdigt att du får tala om det i skvallerforum. Och han visar känsliga bilder och delar privat information med en människa han inte känner väl.

Ta teaterlektioner pajas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in