Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-02, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Äh. Hen trollar.
Detta är nog den sämsta tråden nånsin i FB. Så mkt desinformation, Så mycket sagor att det är omöjligt att reda ut fakta.

Jag lägger och en slant på trolleri. Varför skulle f ö C börjat prata så känsliga saker med ngn man knappt känner?
Dessutom visat bilder och film…. Näe det går bort
Citera
2021-11-02, 23:03
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barby
Jag tror att han filmade händelsen för att bevisa för socialen att mamma låter en sjuårig barn vara ute sent på kvällen ensam. Maken kommenterade videon, att det är hämsk att barnen ute ensam. Mannen menade att barnen skulle redan ätit middag, duschad och sova.

Men du sa ju att han hade barnet med sig när han kom hem, då var väl inte barnet ute ensamt? Eller kom han hem och barnet var utlåst?

Du verkar ha fått väldigt mycket detaljer för någon du säger att du knappt känner. Handlar samtidigt titt som tätt också, för visst hade du sett honom köpa godis åt alla barnen medan hon bara köpte åt sina?
Citera
2021-11-02, 23:03
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadZero99
Fejkade felstavningar och helt sjuka förklaringar. Mytomaner slutar aldrig.

Det är jätte sorgligt att denna tråd om misstänkt brott har gått och blivit ”debatt” för incels att föra sin talan i högsta hugg
Håller med att fejkade felstavningar. Borde även fejka lite ordföljdsfel. Vanlig fel hos polacker.
Senast redigerad av ursalund 2021-11-02 kl. 23:12.
Citera
2021-11-02, 23:12
Medlem
sybels avatar
Citat:
Beata hade en bil, som hon lämnade till en bilverkstad för reparation. Var är bilen nu? Kunde hon åka till Polen genom Danmark och Tyskland? Beatas mamma sade att hon tror att Beata är vid livet. Varför tror hon detta? Kanske har Beata ringt till henne? Varför hittades väskan vid Ystad? Kanske för att alla tror att hon åkte till Polen?

Citat:
Tycker ni inte att det är konstigt att i väskan fanns det hennes bankkort och p-рiller, men saknades cigaretter och legitimation?

Citat:
Här finns det teorier att hennes man har en grävmaskin i sin firma. Men mannen lägger klinker och kakel. Så kunde han inte gräva henne när. Förlåt för min dålig svenska.
Och helt plötsligt ursäktas svenskan som sedan blir "sämre och sämre".
Citera
2021-11-02, 23:16
Medlem
Kan någon av er rätta mina fel? Skulle vara mycket snällt av er

Repeterar en gång till : svenska språket är inte min modersmål !!!
Citera
2021-11-02, 23:23
Medlem
sybels avatar
Citat:
Kan någon av er rätta mina fel? Skulle vara mycket snällt av er

Repeterar en gång till : svenska språket är inte min modersmål !!!
I dina två första inlägg finns inget att rätta. Konstigt va!?
Citera
2021-11-02, 23:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Men hans bilder kan ju faktiskt vara fejkade, det vet vi ju inte. Eller? 😎

Du menar att den försvunna kvinnans bilder är äkta men makens bilder är fejkade?

Hur har du kommit fram till den slutsatsen? 😎
Citera
2021-11-02, 23:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Varför ska vi lita på exmaken? Han är väl partisk?

Jag tror att den försvunna kvinnans bror är mer partisk, han har väl inte haft någon relation (och barn!) med den försvunna kvinnan hoppas jag? 😎

Borde inte vi vara tacksamma över att exmaken i Polen rätat ut vissa frågetecken gällande den försvunna kvinnans tidigare liv?

Nu vet vi alla vad hon är kapabel till och det är ju bara till nytta när vi diskuterar om hon kan ha övergett familjen på nytt?
Citera
2021-11-02, 23:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Men hennes bilder var ju fejk sa du, hur ska du ha det?

Men bara för att den försvunna kvinnans bilder kan vara fejk så betyder ju inte det att hennes makes bilder också måste vara fejk?

Eller är du anhängare av teorin att båda kan ha misshandlat varandra helt plötsligt?
Citera
2021-11-03, 00:04
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Eller är du anhängare av teorin att båda kan ha misshandlat varandra helt plötsligt?

Återigen tillskriver du mig åsikter jag inte har yttrat. Tröttsamt. Du kan väl sätta dig ett tag och leta reda på var jag ska ha påstått att båda inte kan ha misshandlat varandra? Vi njuter så gärna av din tystnad under tiden
Citera
2021-11-03, 00:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Absolut!
En emotionell störning är ett måste om man kan behandla småbarn så oerhört iskallt utan att förgås själsligt.

Ja någon störning eller kanske diagnos måste väl nästan föreligga här? Det vore intressant att få veta om den försvunna kvinnan tidigare haft kontakt med den psykiatriska vården i Malmö eller Polen ?

Citat:
Hon har med största sannolikhet blivit behandlad lika hemskt och hjärtlöst och genom att upprepa den grymma behandlingen låter det gå i arv till dom traumatiserade barnen. Så startar allt om med 4 pojkar som växer upp till män med en grundmurad syn på kvinnor som falska, lättfotade och opålitliga.

Ja det är ingen merit direkt att bete sig av avvikande. Tyvärr har vi en skock kacklande hönor i tråden som verkar tro att det där är egenskaper som är positiva för en kvinnas personlighet. Den försvunna kvinnan har en historia bakom sig som inte är smickrande.

Citat:
Att den blåsta pappan Piotr är en av dom som förhörs i Polen kan vi nog utgå från.

Ja vi håller tummarna för att polisutredningen verkligen går till botten med den försvunna kvinnans tidigare liv där flykten från förra familjen sticker i ögonen.

Piotr har nog en hel del intressant information att delge polisen om sitt ex hänsynslösa agerande för 8 år sedan?
Citera
2021-11-03, 00:14
Medlem
Jag tror att det är viktigt för "stödgruppen" att skydda Beata till varje pris.För dem spelar det ingen roll hur hon betedde sig i sina första och andra äktenskap, varför hon försvann. Viktigt för dem: att förtala mannen och rättfärdiga hustrun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in