2021-11-02, 15:17
Medlem
RonJeremyJRs avatar
Fan har varit borta 3 veckor och missat detta helt.
Är forumet fortfarande öppet?

Kommer inte åt det via länken som är delad?
Citera
2021-11-02, 15:47
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rezard
Försökte arkivera flugforumet, fick ner ca 100 000 sidor innan det gick ner.

Kung du är, om du vill kan vi gemensamt försöka göra en hemsida med alla säljares nya protonmails och kanske hemsidor. Det kan la inte vara något olagligt.. Eller om du bara kan lägga ner det i en .rar och dela den.
Citera
2021-11-02, 15:50
Medlem
OsamaBinLadens avatar
Säger bara en sak.

ToRReZ Market.
Citera
2021-11-02, 15:58
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsamaBinLaden
Säger bara en sak.

ToRReZ Market.

den funkar ju för fan knappt, jävla skitsida

Edit: Sen finns där endast 1 svensk säljare där och han säljer bara Phenibut pulver... Lagligt pulver man inte känner något av.
Senast redigerad av roligpojkejapp 2021-11-02 kl. 16:03.
Citera
2021-11-02, 16:02
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generalmackmyra
Tror alla bör iaktta en viss försiktighet Med FS 4.0. ge det några veckor så vi kan börja få in bekräftelser från köpare att siten är legit. Det är sannolikt inte hederliga människor bakom dessa sidor så det skadar inte att vara återhållsam.

vad är adressen till fs 4.0?
Citera
2021-11-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Verkar vara väldigt mycket dissinformation som skapas här.
Evalenas pub key är detsamma som som på FS 4.0 som på hennes egen hemsida, så samtliga orders som köpts genom Evalenas profil på FS4 kodas med Evalenas pub key så det enbart Evalena som kan avkoda dom (Dvs det måste vara den genuina Evalena som är på FS4).

Haha va? Nu är ju inte jag megainsatt men en public key är väl just public, dvs vem som helst kan få tag på nyckeln? Det spelar väl ingen roll om det enbart är Evalena som kan avkoda om planen är att få folk att registrera sig och lägga in pengar för att sedan ta pengarna när de väl är inne på FS 4? 😅
Citera
2021-11-02, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC
De har redan gott om folk att hämta in om de vill snygga till statistiken. Det är min gissning.
Det kanske är annorlunda i små hålor dock.

Exakt vad jag menade, ursäkta otydligheten!

Tror knappast att storstadsborna eller småköparna behöver bekymra sig... men jag hade undvikit FS 4.0 och inte chansat som boende i glesbefolkad trakt, åtminstone inte för nå't över ringa. Preskriptionstiden är lång för narkotikabrott av normalgraden och det hinner hållas två val inom dessa 10 år.

Vansinne!
Att skademinimera genom avkriminalisering i stället för att förbjuda eller att legalisera skiten och håva in skatteintäkter genom att sälja andra droger än alkohol på Systembolaget vore önskvärt och att föredra framför dagens katt-och-råtta-lek, kan man tycka.
Citera
2021-11-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp

Finns ingen än, men enligt information här och på forumet ska sidan upp nu på torsdag.
Citera
2021-11-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Och detta är ett problem hur om FS4 är en scam i sig?
Så fort du för över BTC till FS4 är dom ur din kontroll och borta.

EvaLena gick ut i sin egna tråd på forumet och skrev, och i den kring FS4, att dom EJ kommer starta ett konto, och det som finns på FS4 är fejk.

Kort sagt, svårare att få tag på deras lösen till forumet än deras public key....

Jag vill minnas att EvaLena sa att hon inte skulle använda FS4 i och med att vendorn Lokoshepherd antogs ligga bakom vilket senare visade sig i tråden inte stämde, kan någon nå ut EL via protonmail eller liknande för att bekräfta om det är verkligen är dom?
Hurvida marknaden är en scam eller inte återstår ju att se, jag skulle finna det väldigt orimligt att någon skulle lägga så mycket av sin kunskap och energi för att skapa en fungerande marknad för att sedan börja scamma alla på lite småpengar
Citera
2021-11-02, 16:25
Medlem
insexnyckelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp

Se inlägg (FB) Flugsvamp 3.0 Stängt för gott
Citera
2021-11-02, 16:43
Medlem
insexnyckelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Jag vill minnas att EvaLena sa att hon inte skulle använda FS4 i och med att vendorn Lokoshepherd antogs ligga bakom vilket senare visade sig i tråden inte stämde, kan någon nå ut EL via protonmail eller liknande för att bekräfta om det är verkligen är dom?
Hurvida marknaden är en scam eller inte återstår ju att se, jag skulle finna det väldigt orimligt att någon skulle lägga så mycket av sin kunskap och energi för att skapa en fungerande marknad för att sedan börja scamma alla på lite småpengar

Är väl inte nödvändigtvis supersvårt att slänga upp FS4-sidan som ligger uppe just nu? Den verkar knappt fungera. Jag lyckas inte ens generera en insättningsadress. En ganska viktig funktion, oavsett om de är scammers eller inte.
Citera
2021-11-02, 16:45
Medlem
bOnNeSSs avatar
Fs3.0 har exit scamat och den nya fs 4.0 är fejk varning till alla som försöket handla där
Dom kopierar vendors namn och sånt så det är scam rakt igenom
Mvh Leakon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in