2021-11-02, 16:56
Medlem
Har handlat på FS i flera år, men version 4.0 känns ju inte aktuell.
Testade Torrez Market, ganska enkelt att regga sig, och hittade direkt en tidigare FS-säljare som det smärtfritt gick att beställa av och kommunicera med.
Rekommenderar det snarare än någonting annat just nu, misstänker att fler säljare kommer att starta upp under den plattformen framöver.
Citera
2021-11-02, 17:07
Medlem
Torrez kanske inte har varit optimalt tidigare, har själv aldrig besökt sidan. Men som sagt, det kan mycket väl bli en ny plattform för tidigare FS-säljare. Jag har tex handlat hos G********n, som idag verkar ha haft 16 försäljningar.
Det viktiga är att varorna kommer och att det är enkelt att beställa.
Om någon annan går den vägen och upplever samma sak, FROM NU, så skriv gärna det.
Citera
2021-11-02, 17:08
Bannlyst
Varning för FS4.

Skulderna från FS3 följer med FS4, lyckosökarna bakom FS4 finns det redan uppgifter om som florera inom mindre krets.
Tror vi inom kort kommer få se hur FS4 personerna kommer få betala dyrt för FS3 exit scam.

Ska se om kan få fram mer info kring detta rykte.
Citera
2021-11-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfdog
Har handlat på FS i flera år, men version 4.0 känns ju inte aktuell.
Testade Torrez Market, ganska enkelt att regga sig, och hittade direkt en tidigare FS-säljare som det smärtfritt gick att beställa av och kommunicera med.
Rekommenderar det snarare än någonting annat just nu, misstänker att fler säljare kommer att starta upp under den plattformen framöver.

Lyckades du föra över pengar dit? Kan man föra över monero direkt från tex binance, crypto.com eller behöver man gå omvägar?
Citera
2021-11-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Lyckades du föra över pengar dit? Kan man föra över monero direkt från tex binance, crypto.com eller behöver man gå omvägar?

Jag fick en adress att föra över till (man kan nog sätta in pengar och ha innestående, men eftersom jag nu testade mig fram för testandets skull, så valde jag en annan väg.
Reggade mig, letade mig in till säljare från Sverige, scrollade förbi all djävla porr, och hittade direkt ett namn som jag handlat av förut.
Klickade in på dennes namn, såg vad som fanns på lager, klickade på "köp nu" och fick en bitcoinadress att sätta in en exakt summa på. Skickade från wirex.
Det tog 15-20 min, sedan fick jag bekräftat av säljaren att det gått igenom och i DM:s har jag nu fått info om ordern.
Är fortfarande nybörjare på allt sådant här, men fungerade fint.
Citera
2021-11-02, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael.001
Varning för FS4.

Skulderna från FS3 följer med FS4, lyckosökarna bakom FS4 finns det redan uppgifter om som florera inom mindre krets.
Tror vi inom kort kommer få se hur FS4 personerna kommer få betala dyrt för FS3 exit scam.

Vad fan tjattrar du om?
Citera
2021-11-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael.001
Varning för FS4.

Din inre krets råkar inte vara ett gäng psykonauter by any chance?
Citera
2021-11-02, 18:05
Medlem
bonerkuks avatar
En god sak har gått ur tiden.
Citera
2021-11-02, 18:15
Medlem
Parasit99s avatar
Flugsvamp förtjänar ett stor jävla tack. Kunde ta mig igenom en svår tid med verksamma mediciner som den ängsliga sjukvården vägrade skriva ut.
Citera
2021-11-02, 18:37
Medlem
st33rs avatar
Det är bara bra om svenska säljare samlas på en utländsk market. Det fanns en osund symbios mellan fs3 och säljarna. Bara en sån sak som att de stora orden om att testa produkterna upphörde . Och att det aldrig kom på tal om att labbtesta tjacket.

Så toppen om bra svenska säljare finns på nån utländsk marknadssida. Det måste försvåra kartellbildning bland Svenska säljare . Fanns ju sånt på fs3. Säljare som ville ha gemensamt pris osv

Nu fattas bara ett oberoende svenskt diskussionsforum på darknet där man fritt kan diskutera olika säljare och deras kvalitet.
Citera
2021-11-02, 18:41
Medlem
foreigners avatar
Nu verkar Flugforum har stängt också. Hoppades på att det skulle vara uppe ett tag till.
Citera
2021-11-02, 18:46
Medlem
Kan nån pma mig adresssn till fs 4?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här