2021-11-02, 13:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Köpare ja, säljare kanske inte lika säkert om det är mycket pengar? Vet inte riktigt hur det fungerar som säljare, men antar att dom pengarna också hamnar på FS kontot?
Säljare har tillgång till automatiska uttag med ett självvalt intervall
Citera
2021-11-02, 13:42
Medlem
akvifers avatar
Då verkar Flugforum tagits ned. Och då det gick ned mitt på dagen på ett udda klockslag så är sannolikheten högre att det gjordes manuellt, och inte att de som hostat inte fått betalning för nästkommande period.

Nu kan inte säljare längre grönas mot deras PGP i säljtrådarna, precis som en säljare förutspådde skulle ske igår Om FS4 är en scam.
Samtidigt som konsensus mer och mer lutade åt att det var något lurt med FS4 i tråden där nyheten/länken postades.

Och att FS4 admin enligt utsago skickat ut länk till säljare som är selektiva scammers är suspekt, och inte större betrodda namn.
Säljaren med namnet EvaLena är bevisligen en scammer på FS4, iom att EvaLena själva gått ut med detta på forumet.

Verkar finnas två val för säljare/köpare nu:

Torrez Market, internationellt, enormt, gammalt, ddosad 24/7, och tar BTC och några till
Archetyp Market, mer Europeiskt, litet, nytt, snabbt, och tar enbart Monero

Archetyp ska komma med ett svenskt forum, så vi kan diskutera sånt man inte får på Flashback..
Senast redigerad av akvifer 2021-11-02 kl. 13:45.
Citera
2021-11-02, 14:18
Medlem
roligpojkejapps avatar
Stängde dem även Forumet idag? Fy fan så synd, nätverket om du ser detta skriv.
Citera
2021-11-02, 14:18
Medlem
Rezards avatar
Försökte arkivera flugforumet, fick ner ca 100 000 sidor innan det gick ner.
Citera
2021-11-02, 14:19
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Säljare har tillgång till automatiska uttag med ett självvalt intervall

alla säljare hade inte tillgång till att ta ut för dem var under dispyt temporär "avstängning" Mina vänner förlorade över 20.000 kr som är puts väck.
Citera
2021-11-02, 14:22
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
Stängde dem även Forumet idag? Fy fan så synd, nätverket om du ser detta skriv.

Just detta jag menade igår. Tror inte en chans på att dom drar igång siten igen.
Citera
2021-11-02, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rezard
Bra gjort kanske fler som hunnit..?
Citera
2021-11-02, 14:37
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rezard

Kan man återskapa de delar du har lyckats få ned till någon form av cachad version av sidan?
Citera
2021-11-02, 14:38
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnamn28
Ja, jag tror tyvärr att de jagar brukare för att snygga till statistiken över uppklarade brott vid behov fast jag hoppas att jag har fel!

De har redan gott om folk att hämta in om de vill snygga till statistiken. Det är min gissning.
Det kanske är annorlunda i små hålor dock.
Citera
2021-11-02, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Då verkar Flugforum tagits ned. Och då det gick ned mitt på dagen på ett udda klockslag så är sannolikheten högre att det gjordes manuellt, och inte att de som hostat inte fått betalning för nästkommande period.

Nu kan inte säljare längre grönas mot deras PGP i säljtrådarna, precis som en säljare förutspådde skulle ske igår Om FS4 är en scam.
Samtidigt som konsensus mer och mer lutade åt att det var något lurt med FS4 i tråden där nyheten/länken postades.

Och att FS4 admin enligt utsago skickat ut länk till säljare som är selektiva scammers är suspekt, och inte större betrodda namn.
Säljaren med namnet EvaLena är bevisligen en scammer på FS4, iom att EvaLena själva gått ut med detta på forumet.

Verkar finnas två val för säljare/köpare nu:

Torrez Market, internationellt, enormt, gammalt, ddosad 24/7, och tar BTC och några till
Archetyp Market, mer Europeiskt, litet, nytt, snabbt, och tar enbart Monero

Archetyp ska komma med ett svenskt forum, så vi kan diskutera sånt man inte får på Flashback..

Verkar vara väldigt mycket dissinformation som skapas här.
Evalenas pub key är detsamma som som på FS 4.0 som på hennes egen hemsida, så samtliga orders som köpts genom Evalenas profil på FS4 kodas med Evalenas pub key så det enbart Evalena som kan avkoda dom (Dvs det måste vara den genuina Evalena som är på FS4).
Citera
2021-11-02, 14:40
Medlem
Tror alla bör iaktta en viss försiktighet Med FS 4.0. ge det några veckor så vi kan börja få in bekräftelser från köpare att siten är legit. Det är sannolikt inte hederliga människor bakom dessa sidor så det skadar inte att vara återhållsam.
Citera
2021-11-02, 14:44
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extreem
Verkar vara väldigt mycket dissinformation som skapas här.
Evalenas pub key är detsamma som som på FS 4.0 som på hennes egen hemsida, så samtliga orders som köpts genom Evalenas profil på FS4 kodas med Evalenas pub key så det enbart Evalena som kan avkoda dom (Dvs det måste vara den genuina Evalena som är på FS4).

Och detta är ett problem hur om FS4 är en scam i sig?
Så fort du för över BTC till FS4 är dom ur din kontroll och borta.

EvaLena gick ut i sin egna tråd på forumet och skrev, och i den kring FS4, att dom EJ kommer starta ett konto, och det som finns på FS4 är fejk.

Kort sagt, svårare att få tag på deras lösen till forumet än deras public key....
Senast redigerad av akvifer 2021-11-02 kl. 14:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in