2021-11-10, 20:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Förstå att vara Roberto och komma hem från jobbet på kvällarna. Vissa gånger är det tapas och (”host”) julmust, tända ljus och en sprallig Anna. Vissa kvällar, som ikväll, ligger hon nedbäddad och ömkar sig själv med en påhittad migrän. Usch, tycker lite synd om honom.

Han är en person som älskar att känna sig behövd och har sagt att han vill skydda Anna.
Det är nog en stor del av deras relation.
Han får känna sig stor och stark.. ibland.
Citera
2021-11-10, 20:59
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Hon har nog ”Anna Migrän”
Migrän a la Anna.
Typisk kärringmigrän.
-Idag ids jag inte göra något alls och vill att folk ska tycka synd om mig..

Jag tror inte att Anna riktigt vet vad migrän är.
Senast redigerad av Under-Jorden 2021-11-10 kl. 21:05.
Citera
2021-11-10, 21:00
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Va sjutton, är det MER text som hon givit mänskligheten
Är det något som har missats här i tråden? 😱😭
Ja, jag tror det har missats. Hon skrev om någon gammal vän som hon blivit ovän med och som sen ville bli vän och som efter det spred hat och hot. Hon skrev gå och döööö.
Hon är så jäkla slut😅😅
Citera
2021-11-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
https://postimg.cc/K32h8R8J

Ingen vuxen människa i världen förutom Anna tycker synd om dig själv för att hon är ensam hemma. Ta migränmedicin och lägg dig och sov!
Med migrän orkar man inte ta bilder, skriva text och posta på sociala medier.

Blir så otroligt provocerad av folk med ”migrän”
Fick ta hand om min 11-åriga dotter häromdan som hade sån migrän att hon bada kräktes och grät. Fick bära in henne från bilen pga hon kunde inte ens öppna ögonen.
Vad gör Anna? Hon instagrammar 😂🤢
Citera
2021-11-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglosax
Blir så otroligt provocerad av folk med ”migrän”
Fick ta hand om min 11-åriga dotter häromdan som hade sån migrän att hon bada kräktes och grät. Fick bära in henne från bilen pga hon kunde inte ens öppna ögonen.
Vad gör Anna? Hon instagrammar 😂🤢

Instämmer. Men intressant att hon har migrän och för en gång skull inte har massa konstiga stavfel, meningsbyggnadsfel och emoijs i ett inlägg. Rent av besynnerligt....
Citera
2021-11-10, 21:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Instämmer. Men intressant att hon har migrän och för en gång skull inte har massa konstiga stavfel, meningsbyggnadsfel och emoijs i ett inlägg. Rent av besynnerligt....

Däremot har hon tagit en bild på sig själv som bevis på att hon ojar sig... Och är sååå sjuk.
Har man svåra migränproblem orkar man ingenting..
Antar att Annas lilla psykiska huvudvärk blev en självdiagnosticerad migrän.
Citera
2021-11-10, 21:38
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Ingen vuxen människa i världen förutom Anna tycker synd om dig själv för att hon är ensam hemma. Ta migränmedicin och lägg dig och sov!

Anna vet inte vad migrän är. Det sista man vill när man har migrän är att posta nåt skit på sociala medier. Drömmen då är att ligga blixtstilla i ett mörkt rum och hoppas att man somnar.
Citera
2021-11-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Förstå att vara Roberto och komma hem från jobbet på kvällarna. Vissa gånger är det tapas och (”host”) julmust, tända ljus och en sprallig Anna. Vissa kvällar, som ikväll, ligger hon nedbäddad och ömkar sig själv med en påhittad migrän. Usch, tycker lite synd om honom.

På sätt och vis kan man tycka synd om honom men hon fyller ett behov hos honom liksom han hos henne. Hans mamma ska enligt uppgifter tidigt i tråden ha lidit av psykisk sjukdom och tidvis varit inlagd. Medberoendeproblematiken finns med från början om man haft en krävande förälder som man fått agera vuxen med redan som barn. Han tycker nog inte synd om sig själv utan det faller sig naturligt för honom.
Han ser det som sin uppgift och det får honom att känna sig behövd.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-11-10 kl. 21:55.
Citera
2021-11-10, 21:59
Medlem
fardtjanstens avatar
Nu är det så att Anna har migrän delux, och den är anpassad till/för hennes liv, Migrän ála Anna.
Så den anpassar sig efter alla hennes hem sysslor.
Men ni har missat att hon har jobb på G ljudboken gick ju fel, men nu är det ett nytt möte på fredag.
Enligt initierade källor så är TV4 på jakt efter henne inför en ny tramslek.
Citera
2021-11-10, 22:03
Medlem
Migrän är inget att leka med. Man sitter definitivt inte framför en skärm när man har ett migrän-anfall. Jag tror hon ska visa Roberto hur jobbigt hon har det, ”Jag behöver botox. Det hjälper mot min migrän”
Hon har väl hittat någon liten rynka som behöver fyllas ut.
Citera
2021-11-10, 22:15
Medlem
fardtjanstens avatar
Jag är övertygad om att Anna och Roberto, har det perfekta äktenskapet.

Hon lagar mat tvättar/städar och han ställer upp som en blundande hingst i sänghalmen.

Efter alla dessa år så skulle Roberto begärt skilsmässa om det var så illa som ni vill ha det till.
Hon har bara haft otur med dåliga manager och folk som vill åt hennes gage.

Puss och Kram Anna från mig.

Edit:
Ljudboken var Sofie Sarenbrant senaste som kommer i årsskiftet.
Senast redigerad av fardtjansten 2021-11-10 kl. 22:18. Anledning: Glömde:
Citera
2021-11-10, 22:51
Medlem
Citat:

Exakt! Har en syster som är exakt likadan. Har man ork att fotografera lägg upp bilder och skriva text så är man inte speciellt sjuk utan mer i behov av medömkan och uppmärksamhet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in