2021-09-29, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det där var ju bara elakt..

Är väl inget ovanligt att ha ett extrajobb om man pluggar?
Eller så söker hon jobb men inte lyckats få något än, är väl inte heller ovanligt??
Och istället för att gå hemma och vänta på att ett jobb serveras till henne så serverar hon andra under tiden.

Tycker det är grymt gjort av henne att hon faktiskt gör något av sitt liv och försöker ta sig hemifrån, speciellt med tanke på dom förutsättningar hon tvingats växa upp med.
Det var inte det jag skrev! Enligt modern, AnnaTook, ska den yngsta dottern studera till mäklare efter ha fått fantastiskt höga betyg! Det var det jag syftade på. Inte att jobba medan man studerar eller ” går hemma och väntar på ett jobb”!!!! Dessa ”fantastiska högsta betyg” borde väl göra att dottern kommit in på någon högskola/universitet?? Eller….
Citera
2021-09-29, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Hon vill nog låtsas att det är Så mycket bättre, men aldrig att hon kommer med där. Men den där arga Anders program har ju försvunnit en del av, så de kanske kastade ihop några dårar som får fylla ut programtiden. Kanske har hon fått jobb i TV4s reception?
Så mycket bättre börjar sändas om någon månad och där vet vi ju att hon inte är med. Det spelades in i somras och vilka som är med fick vi veta i våras. I receptionen på tv 4 skulle hon aldrig få jobb, då måste man vara serviceminded vilket inte Anna är.Det är något program som inte är inspelat än eftersom hon fixade håret idag inför nästa vecka.
Citera
2021-09-29, 15:40
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Så mycket bättre börjar sändas om någon månad och där vet vi ju att hon inte är med. Det spelades in i somras och vilka som är med fick vi veta i våras. I receptionen på tv 4 skulle hon aldrig få jobb, då måste man vara serviceminded vilket inte Anna är.Det är något program som inte är inspelat än eftersom fixade håret idag inför nästa vecka.

Skulle hon inte synas i rutan nästa vecka?
Citera
2021-09-29, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Skulle hon inte synas i rutan nästa vecka?
Ja det var det jag skrev nyss att hon skall vara med nästa vecka i något som inte är inspelat än.
Citera
2021-09-29, 15:52
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ja det var det jag skrev nyss att hon skall vara med nästa vecka i något som inte är inspelat än.
Ja det stämmer att Anna är på TV lördag nästa vecka, det ser vi fram emot.
Citera
2021-09-29, 16:06
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Vart leder dessa ”bästa betygen”??? Cicciotto i Sigtuna!! 😂Skulle hon inte bli en stjärnmäklare? Eller räcker inte betygen till 🙄

Det där var osedvanligt tölpaktigt och enfaldigt. Fullt i Book-klass. Det är naturligtvis inget fel att en ung person arbetar och får inkomst medans hon funderar på vad hon vill utbilda sig till eller göra i framtiden.

Tvärtom är det synnerligen hedervärt och visar på en mognad som resten av familjen (och du) saknar.

Betänk att hon saknar förebilder på nära håll. familjen är antingen lätt utvecklingsstörda och/eller kriminella
Citera
2021-09-29, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Det där var osedvanligt tölpaktigt och enfaldigt. Fullt i Book-klass. Det är naturligtvis inget fel att en ung person arbetar och får inkomst medans hon funderar på vad hon vill utbilda sig till eller göra i framtiden.

Tvärtom är det synnerligen hedervärt och visar på en mognad som resten av familjen (och du) saknar.

Betänk att hon saknar förebilder på nära håll. familjen är antingen lätt utvecklingsstörda och/eller kriminella
Var och en blir saliga på din tro 😉 eller??
Citera
2021-09-29, 16:14
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Var och en blir saliga på din tro 😉 eller??

Det var ett klen försvar av din tölpaktighet. På vilket sätt är det fel att arbeta och försöka försörja sig?
Citera
2021-09-29, 16:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Som av en händelse en i princip identisk bild som en annan person nyligen la ut, en person som i motsats till Anna vänt sin övervikt och relation till sin kropp till att bli en framgångsrik uppskattad kroppspositiv influencer.

Kan hon ha stulit bilden från det par du menar? Jag känner inte igen Annas hand på bilden. Hon hade ju långa naglar för bara någon dag sedan när hon pratade om nagelvård.
Citera
2021-09-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kan hon ha stulit bilden från det par du menar? Jag känner inte igen Annas hand på bilden. Hon hade ju långa naglar för bara någon dag sedan när hon pratade om nagelvård.
Gör ett försök att förstå
Citera
2021-09-29, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Snarare är det så att bilderna från nagelrutinen inte är nytagna.
Citera
2021-09-29, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Det var ett klen försvar av din tölpaktighet. På vilket sätt är det fel att arbeta och försöka försörja sig?
Tölpaktighet hmm 🤔! Jag anser och tycker att HELA denna familj Stolledano är riktigt dumma. Om du inte gillar ” tölpaktiga” inlägg finns det många andra trådar som är mer vänliga för din smak att följa. Denna tråd handlar inte om ” tölpaktighet” och därmed är diskussionen slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in