Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
I den nyligen lyfta berömda liven då hon rantar om feminism och smaskar melon säger hon att hon inte är någon kändis. Och det har hon ju upprepat många många gånger. Hon är ingen kändis, ser sig inte som kändis, är inte intresserad av att vara kändis. Ändå förväntar hon sig att få vara med i diverse TV-produktioner som bygger just på kända medverkande, och att få jobba med sitt artisteri. Hur tänker hon där?
Anna är ju som sagt motsägelsefull, när hon blev ombedd att vara med i BL för vanliga personer blev hon kränkt.. För hon är ju en KÄNDIS... Varför ska HON tävla med vanliga Svenssons... Såååå kränkande..
Citat:
– Då var det “okej, varför ska apan som alla känner vara bland babianerna som ingen känner”?. Jag älskade Biggest loser, jag har alltid tyckt om programmet, man jag blev väldigt förnärmad varför de ringde till mig som är offentlig och ville kasta in mig. De ska veta vem jag är, men jag vet inte vilka de är. Jag förstod inte den grejen, säger Anna Book.
https://www.hant.se/noje/anna-books-...-loser/5170864
Btw
Citat:
De 60 kilona tog mig tre år att gå ner, det var under en lång period och en långsam process. Jag tror det är därför min kropp klarat sig så bra, att jag inte är så rynkig och slapp
sa IdiotAnna och förstod inte korrelationen mellan hennes tidigare mag, lår, arm fettsugningar PLUS plastikoperationer och den lilla andelen hängande hud hon hade efter denna bantning. Inte pga att hon har en bättre hud än alla andra.. Eller bantade "långsamt"
Anna ska nog hålla käften, då hon babblar diarre.. Tex vid BL VIP
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...prangt-slottet
Hon sätter sig över andra, anser sig förmer, är en dålig looser..
Läs bara hur Camilla H tar ett ansvar utan att försöka skylla ifrån sig..
Citat:
Jag gjorde något som inte var bra och det står jag för. Det var därför jag var där, jag har problematik. Hon (Anna Book) får gärna jubla över sin vinst men det fins inget skäl att dissa mig för min förlust.
Raka motsatsen mot Anna som ALLTID hittar ansvaret hos någon annan..
Förvisso handlade det främst om en tävling.. Men likaväl hur man ska leva sitt liv sedan och det har ju Anna T O T A L T missat..
The biggest looser..
Citat:
Först berör hon Camilla Henemark, 52, som Anna anser bara åt hela tiden.
– Så var det ju. Camilla sa alltid det till oss, hon bara: ”Det är så mycket mat här, jag måste passa på”, ”det här är alldeles för gott”, ”nej, det här kan jag inte tacka nej till”, ”släng inte det där” och så . Det var liksom, det var hennes val, det är hennes kropp, hennes liv, hennes beslut, säger Anna Book.
Märkligt Anna kan ju inte ha sagt det bättre om sig SJÄLV.. men då handlar det om att hon plötsligt är nöjd, då hon egentligen inte är nöjd och att hon inte kan ta ansvar för hon har något genetiskt, biologiskt etc etc fel...
När Anna är hemma igen resonerar hon och gör precis som Camilla, förutom att ta ansvar.
Gud vad Anna Book ljuger hela tiden..
Blää, har aldrig skrivit det förr men fy fan vad Anna är äcklig som person. 🤮