2021-10-29, 07:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Om de nu var sådan skit, varför denna undran?
Läs hans spoiler, han hade ingen undran.
Citera
2021-10-29, 12:55
Medlem
Hon sade inte för så länge sedan att hon är artist, och att uppträda är det hon kan och vill göra. Hon uppmanade regeringen att släppa på restriktionerna så att hon fick göra det hon var ämnad att göra.

Då, varför medverkar hon då i ett lekprogram? Borde hon inte lägga tid och energi på sång och turnering?
Citera
2021-10-29, 13:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
I den nyligen lyfta berömda liven då hon rantar om feminism och smaskar melon säger hon att hon inte är någon kändis. Och det har hon ju upprepat många många gånger. Hon är ingen kändis, ser sig inte som kändis, är inte intresserad av att vara kändis. Ändå förväntar hon sig att få vara med i diverse TV-produktioner som bygger just på kända medverkande, och att få jobba med sitt artisteri. Hur tänker hon där?

Anna är ju som sagt motsägelsefull, när hon blev ombedd att vara med i BL för vanliga personer blev hon kränkt.. För hon är ju en KÄNDIS... Varför ska HON tävla med vanliga Svenssons... Såååå kränkande..
Citat:
– Då var det “okej, varför ska apan som alla känner vara bland babianerna som ingen känner”?. Jag älskade Biggest loser, jag har alltid tyckt om programmet, man jag blev väldigt förnärmad varför de ringde till mig som är offentlig och ville kasta in mig. De ska veta vem jag är, men jag vet inte vilka de är. Jag förstod inte den grejen, säger Anna Book.
https://www.hant.se/noje/anna-books-...-loser/5170864
Btw
Citat:
De 60 kilona tog mig tre år att gå ner, det var under en lång period och en långsam process. Jag tror det är därför min kropp klarat sig så bra, att jag inte är så rynkig och slapp
sa IdiotAnna och förstod inte korrelationen mellan hennes tidigare mag, lår, arm fettsugningar PLUS plastikoperationer och den lilla andelen hängande hud hon hade efter denna bantning. Inte pga att hon har en bättre hud än alla andra.. Eller bantade "långsamt"

Anna ska nog hålla käften, då hon babblar diarre.. Tex vid BL VIP
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...prangt-slottet
Hon sätter sig över andra, anser sig förmer, är en dålig looser..
Läs bara hur Camilla H tar ett ansvar utan att försöka skylla ifrån sig..
Citat:
Jag gjorde något som inte var bra och det står jag för. Det var därför jag var där, jag har problematik. Hon (Anna Book) får gärna jubla över sin vinst men det fins inget skäl att dissa mig för min förlust.
Raka motsatsen mot Anna som ALLTID hittar ansvaret hos någon annan..
Förvisso handlade det främst om en tävling.. Men likaväl hur man ska leva sitt liv sedan och det har ju Anna T O T A L T missat..
The biggest looser..
Citat:
Först berör hon Camilla Henemark, 52, som Anna anser bara åt hela tiden.
– Så var det ju. Camilla sa alltid det till oss, hon bara: ”Det är så mycket mat här, jag måste passa på”, ”det här är alldeles för gott”, ”nej, det här kan jag inte tacka nej till”, ”släng inte det där” och så . Det var liksom, det var hennes val, det är hennes kropp, hennes liv, hennes beslut, säger Anna Book.
Märkligt Anna kan ju inte ha sagt det bättre om sig SJÄLV.. men då handlar det om att hon plötsligt är nöjd, då hon egentligen inte är nöjd och att hon inte kan ta ansvar för hon har något genetiskt, biologiskt etc etc fel...
När Anna är hemma igen resonerar hon och gör precis som Camilla, förutom att ta ansvar.
Gud vad Anna Book ljuger hela tiden..
Blää, har aldrig skrivit det förr men fy fan vad Anna är äcklig som person. 🤮
Senast redigerad av cece123 2021-10-29 kl. 14:04.
Citera
2021-10-29, 13:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Först berör hon Camilla Henemark, 52, som Anna anser bara åt hela tiden.
– Så var det ju. Camilla sa alltid det till oss, hon bara: ”Det är så mycket mat här, jag måste passa på”, ”det här är alldeles för gott”, ”nej, det här kan jag inte tacka nej till”, ”släng inte det där” och så . Det var liksom, det var hennes val, det är hennes kropp, hennes liv, hennes beslut, säger Anna Book.
Det Anna anklagade Camilla för är ju precis det Anna själv gör nu. Anna kan inte tacka nej till nåt som bjuds. När hon åt rostat bröd med sylt på lät det som hon var mitt uppe i en sexakt och nära orgasm.
Gissar att det Anna återberättar om Camilla är skarvat. Anna brukar alltid överdriva och ljuga, hon gör andra tolkningar av händelser än övriga inblandade.

"Hennes kropp, hennes beslut". Så Anna som var så glad efter vinsten och äntligen kunde köpa snygga kläder bestämde sig plötsligt för att hon i grunden trivs bäst i töjbara tält och att äta allt som är gott.
Citera
2021-10-29, 14:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det Anna anklagade Camilla för är ju precis det Anna själv gör nu. Anna kan inte tacka nej till nåt som bjuds. När hon åt rostat bröd med sylt på lät det som hon var mitt uppe i en sexakt och nära orgasm.
Gissar att det Anna återberättar om Camilla är skarvat. Anna brukar alltid överdriva och ljuga, hon gör andra tolkningar av händelser än övriga inblandade.

"Hennes kropp, hennes beslut". Så Anna som var så glad efter vinsten och äntligen kunde köpa snygga kläder bestämde sig plötsligt för att hon i grunden trivs bäst i töjbara tält och att äta allt som är gott.

Anna har nedsatt empati och förståelse för andra.
Den empati hon visar upp känns påklistrad, som att hon lärt sig att man ska köpa blommor, gå på begravningar och säga jag beklagar... På mekanisk väg.
Men sedan glappar det.
Hon har nedsatt mentaliseringsförmåga och utgår alltid ifrån sig själv.. Och har usel självinsikt..
Anna ska för fan vara glad att hon tävlade mot färre personer i och med Morgan och Camilla inte fixade tävlingen.
Det ledde ju i slutänden till att Anna fick pengar så att hon kunde betala sin "älskvärda" sons våldtäktsdom. I det stora hela var det också till fd managern Erwiks förtjänst, som hon inte ville betala till.
Citera
2021-10-29, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har nedsatt empati och förståelse för andra.
Den empati hon visar upp känns påklistrad, som att hon lärt sig att man ska köpa blommor, gå på begravningar och säga jag beklagar... På mekanisk väg.
Men sedan glappar det.
Hon har nedsatt mentaliseringsförmåga och utgår alltid ifrån sig själv.. Och har usel självinsikt..
Anna ska för fan vara glad att hon tävlade mot färre personer i och med Morgan och Camilla inte fixade tävlingen.
Det ledde ju i slutänden till att Anna fick pengar så att hon kunde betala sin "älskvärda" sons våldtäktsdom. I det stora hela var det också till fd managern Erwiks förtjänst, som hon inte ville betala till.

Det är ju rätt uppenbart att Anna åt illegala bantningspreparat, eller kalla det knark, under hemmaperioden i BL VIP.
Citera
2021-10-29, 15:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Det är ju rätt uppenbart att Anna åt illegala bantningspreparat, eller kalla det knark, under hemmaperioden i BL VIP.

Ja, förutom att hon även har gjort en viktminskningsoperation.
Anna skulle inte ha klarat tävlingen fullt ut
utan extra hjälp och extrem motivation i form av sonens våldtäktsdom.
Anna brukar i och för sig få stark motivation av tävlingar, men vinner någon annan dem så har de fuskat enligt Anna.. Anna fuskar tydligen aldrig.
Utan extra fuskhjälp och sporrar skulle nog troligtvis Anna betett sig som Camilla och Morgan, men det gör hon i och för sig nu.
De skulllle ha tagit drogtester på BLVIP.
Citera
2021-10-29, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Hon sade inte för så länge sedan att hon är artist, och att uppträda är det hon kan och vill göra. Hon uppmanade regeringen att släppa på restriktionerna så att hon fick göra det hon var ämnad att göra.

Då, varför medverkar hon då i ett lekprogram? Borde hon inte lägga tid och energi på sång och turnering?

Precis! Och att tigga sig till samarbeten är inte heller artisteri.
Citera
2021-10-29, 15:27
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, förutom att hon även har gjort en viktminskningsoperation.
Anna skulle inte ha klarat tävlingen fullt ut
utan extra hjälp och extrem motivation i form av sonens våldtäktsdom.
Anna brukar i och för sig få stark motivation av tävlingar, men vinner någon annan dem så har de fuskat enligt Anna.. Anna fuskar tydligen aldrig.
Utan extra fuskhjälp och sporrar skulle nog troligtvis Anna betett sig som Camilla och Morgan, men det gör hon i och för sig nu.
De skulllle ha tagit drogtester på BLVIP.
Anna är den där människan som tar taxi halva maratonloppet och sen tränger sig in i klungan vid en passage där få märker något. Jag skulle nog våga lova att det är ett karaktärsdag hos henne att aldrig genomföra något full ut. Men gärna i efterhand framhäva och föreställa att hon deltagit.

Man ska komma ihåg attt Amfetamin sålde på apoteket fram till 60-talet som bantningspiller. Idag tror jag det främst används i ADHD-medicin, om än i liten dos. Antar att den här Barbiedrogen innehåller det också? Bland annat. Det var framför allt tre effekter drogen gav. Man blev smal, man blev brun utan sol brun och man blev kåt. Sedan fanns en fjärde baksida också, man blev lite dum i huvudet. Jag tycker Anna med råge uppfyllde alla kriterier. Hon såg efter BL ut som Michael Jacksons Zombiemorsa. Men där Michael blev vitare blev Anna orange. Och sen började hon tjata om hur kåt hon var överallt i media. Dum i huvudet var hon sen förut, men hon blev ju inte smartare i alla fall.
Citera
2021-10-29, 15:59
Medlem
flugornass avatar
SF Studios har börjat spela in en serie där Anna Book kommer spela rollen som mamma till en av ungdomarna på glid i serien.

Vi är väldigt glada att hon nu kan börja arbeta igen efter pandemin, vi vet ju hur utsatt hon har vart under den här tiden.

Om den här säsongen faller tittarna i smaken och vi gör en till så är Annas roll en återkommande gestalt i serien.

Hon är även inbokad i ett projekt till våren men inget kontrakt är undertecknat ännu, så vi hoppas stort på att inget sätter käppar i hjulen för det.

Runge har tidigare arbetat med henne och ser fram emot inspelningen hösten/vintern 2021.

Anna svarar via sms inga kommentarer.
Citera
2021-10-29, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Anna är den där människan som tar taxi halva maratonloppet och sen tränger sig in i klungan vid en passage där få märker något. Jag skulle nog våga lova att det är ett karaktärsdag hos henne att aldrig genomföra något full ut. Men gärna i efterhand framhäva och föreställa att hon deltagit.

Man ska komma ihåg attt Amfetamin sålde på apoteket fram till 60-talet som bantningspiller. Idag tror jag det främst används i ADHD-medicin, om än i liten dos. Antar att den här Barbiedrogen innehåller det också? Bland annat. Det var framför allt tre effekter drogen gav. Man blev smal, man blev brun utan sol brun och man blev kåt. Sedan fanns en fjärde baksida också, man blev lite dum i huvudet. Jag tycker Anna med råge uppfyllde alla kriterier. Hon såg efter BL ut som Michael Jacksons Zombiemorsa. Men där Michael blev vitare blev Anna orange. Och sen började hon tjata om hur kåt hon var överallt i media. Dum i huvudet var hon sen förut, men hon blev ju inte smartare i alla fall.

Barbiedrogen är en typ av syntetiskt hormon, innehåller inte amfetamin även om den har liknande effekt på vissa sätt-bla viktnedgång. Fast hon kanske nallar ADHD-medicin av sonen eller så kanske Jojjobejto köper roliga piller åt henne.
https://www.lakemedelsverket.se/sv/b...gen#hmainbody1
Citera
2021-10-29, 17:06
Medlem
cece123s avatar
Ett axplock av Annas "gedigna" karriär.. Som inte
är så mycket till musikkarriär..
https://www.tv.nu/medverkande/anna-book
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto