2021-10-23, 15:55
Medlem
Blondsingels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Men gud, tror även du att jag är den där Andr**s L*rs*n i L*r*m som Haveristerna planerar att hänga ut?

Vart har du sett det namnet?
Citera
2021-10-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondsingel
Vart har du sett det namnet?

Ingenstans, jag har lagt ihop två och två och även hört det på annat sätt då jag ofta vistas i samma trakter.

På tal om olika personer så är det ett stående skämt mellan mig och ”casvaluir” att vi låtsas vara varandra och ibland inte. Vi är faktiskt fyra olika personer som har en egen chatt i just det syftet . Det fungerar utmärkt för att trolla folk som inte fattar att anonyma konton inte tillhör samma person bara för att det skrivs om samma saker.

Men * (=e) är naturligtvis ingen av oss fyra. Extra kul om Haveristerna på riktigt inbillar sig att en fyrabarnsfar skulle ha tid med att ratta miljarder twitterkonton med mera på sin fritid OCH på arbetstid. Så idiotiskt att det inte kan vara sant.

Jag, om någon, ser fram emot vad Haveristerna planerar att göra.
Citera
2021-10-23, 16:23
Medlem
Citat:
Men gud, tror även du att jag är den där Andr**s L*rs*n i L*r*m som Haveristerna planerar att hänga ut? Kort svar: det jag som anonym skriver på nätet om mig själv är till 80% osanning, och nej jag är inte ”casvaluir” på Twitter, och nej jag har inte släktforskat ett skit utan har bett en annan person göra det åt mig. På tal om min resa så är jag i bilen just nu faktiskt men såklart parkerad. Nu är det helg, slappna av och ta ledigt.

Ingen aning om vad du snackar om, du verkar stressad och osammanhängande. Så här skrev du tidigare i tråden t ex:

Citat:
Åhå! Tack för upplysningen. Jag dubbelkollade med släktforskaren som erkände direkt att han hade blandat ihop två personer. Återkommer med ett korrigerat träd, förhoppningsvis under dagen, och jag har stor förståelse för att du gärna inte vill beskyllas för att vara släkt med Henko helt i onödan .

Bara undrar om släktforskningen du höll på med om Haveristerna och hur det går med den, så börjar du droppa en massa namn och annan information helt oombett och hålla på. Konstigt. :>

Har det hänt nåt? Du kan dela med dig här anonymt, det vet du.
Citera
2021-10-23, 16:33
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Extra kul om Haveristerna på riktigt inbillar sig att en fyrabarnsfar skulle ha tid med att ratta miljarder twitterkonton med mera på sin fritid OCH på arbetstid.

Jag tror att tjackpundaren från Tranås skulle räkna det som tvåbarnsfar.
Citera
2021-10-23, 18:05
Medlem
Citat:
Men gud, tror även du att jag är den där Andr**s L*rs*n i L*r*m som Haveristerna planerar att hänga ut?

Det här får du förresten ta och utveckla; hur vet du vad som kommer i kommande avsnitt? har du insyn i podden? Mig veterligen har detta inte diskuterats eller utannonserats i poddens "officiella" kanaler. Låt höra. Och då, givetvis, både den information du syftar på, och hur du kommit över den.
Citera
2021-10-23, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Det här får du förresten ta och utveckla; hur vet du vad som kommer i kommande avsnitt? har du insyn i podden? Mig veterligen har detta inte diskuterats eller utannonserats i poddens "officiella" kanaler. Låt höra. Och då, givetvis, både den information du syftar på, och hur du kommit över den.

Världen är inte internet. Ungefär halva l*r*m känner vid det här laget till att personen har fått hotfulla SMS. Sedan vad Haveristerna planerar göra eller inte var bara en kvalificierad gissning från mitt håll.
Citera
2021-10-23, 20:02
Medlem
Citat:
Världen är inte internet. Ungefär halva l*r*m känner vid det här laget till att personen har fått hotfulla SMS.
Av nån i Haveristerna? Låter som en sak för polisen hördu. Vem är det som skickat SMSen menar du? Kan inte det lika gärna vara skitkastarna i Exakt24 som vill sätta dit nån? Jag menar, de fulklippte ju Henko rätt bra så det skulle t ex dom eller många andra vara kapabla till?
Citat:
Sedan vad Haveristerna planerar göra eller inte var bara en kvalificierad gissning från mitt håll.
Varför bryr dom sig om nån tomte i en liten by på västkusten? Vad är storyn med det?
Citera
2021-10-23, 20:08
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Den här tråden är fan helt inavlad, är det någon som förstår någonting över huvud taget?
Citera
2021-10-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Den här tråden är fan helt inavlad, är det någon som förstår någonting över huvud taget?

LinusSarud verkar ju sitta på inside information, jag förväntar mig att han delger oss den snart.
Citera
2021-10-23, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Jag tror att tjackpundaren från Tranås skulle räkna det som tvåbarnsfar.

Välkommen tillbaka Axel! Tror du fortfarande att folk hänger med mangefik på nån discord?
Citera
2021-10-23, 22:17
Medlem
”Inside information”
https://imgur.com/a/QqJ8T9P
Citera
2021-10-23, 23:55
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Myra var mer påläst och hängde med i den politiska debatten. Sanna däremot har flera gånger i olika program frågat dom andra "vem är det?" eller "vad betyder det?".

Men det är mycket möjligt att det är ett smart drag med Sanna för att få fler yngre/tjejer till podden och bredda diskussioner mot nyare ämnen och yngre kändisar.
Men Myra tjänade också funktionen av kvinnlig, modererande kraft. Jag antar att det var det eviga "horunge" som stal hennes energi så att hon slutade

Sanna ja, hon koketterar med sin dåliga ordförståelse. I avsnittet med Wåg var hon nästan helt tyst men lyckades klämma ur sig en bra fråga. Axel var klädsamt tyst (bara ett "idiot" på slutet. Henko höll låda cirka en halvtimme för länge men var stringent i vissa frågor.

Wåg själv överraskade med sin röst, mild, ljus, nästan smeksam ibland. Och så en liten läspning till det.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2021-10-24 kl. 00:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in