Citat:
Ursprungligen postat av
Blondsingel
Ska vi lita på ett anonymt troll eller ska vi lyssna på vad Nils själv har att säga?
Förstår inte varför du är så brydd om de här sakerna. Du är ju varken Casvaluir eller den person som Haveristerna har skickat SMS till.
Lite konstigt att SMS:et ligger ut enbart tack vare dig. Men du säger ju själv att du har lagt ut felaktiga uppgifter om dig själv som ska ha lett till den här personen. Vad är det för uppgifter du syftar på?
Mitt intresse här i denna tråd består i första hand av att bemöta lögner som Haveristerna sprider om andra människor. Samt kommenterar några andra avsnitt av podden, de få jag orkar lyssna på.
Jag brukar också försöka förutsäga vad kommande avsnitt kommer att handla om, och flera gånger har jag haft rätt. Jag brukar försöka förutsäga och således förekomma exakt vilka lögner som Haveristerna planerar att ljuga ihop.
Jag hade igår rätt om att ett kommande avsnitt kommer att handla om ”casvaluir”, vilket Haveristerna har gått ut med idag. Så just nu består mitt intresse av att försöka identifiera vilka lögner, eller vinklade sanningar, som Haveristerna kommer att leverera om det kontot. Mina avsikter med det är att hjälpa Haveristerna att inte ljuga så mycket som de notoriskt gör, vilket också var mina avsikter med att avslöja lögnerna som Haveristerna sprider om Malcom, MF, Hållén, Sundman med flera.
Angående att jag länkade till kontot som skriver med Nils Karlsson så är mina avsikter även där att förhindra att lögner sprids. Det blir alltid fel om bara en part får skriva berättelsen färdigt, speciellt om det är Haveristerna som sitter med pennan i hand. Även jag vet att ”casvaluir” aldrig har mordhotat varken Nils Karlsson eller hans familj, det var ett annat random konto som anmäldes och försvann snabbt.