Citat:
Ursprungligen postat av
Fluson
Har frågat förut om jag inte missminner mig, men fick aldrig något svar på min fråga. Prövar igen så kära ladd entusiaster:
Låt säga att jag gör crack på ett gram fin fint kokain. Hur mycket crack kokain får jag egentligen ut på ynka ett gram?Om det ens går dvs, man kanske behöver mera för att det ska vara värt det.
Och vad kostar egentligen crack i Sverige?
En "kompis" jag diskuterat detta med, att visst vore det ändå lite skoj att prova röka crack, kom tillslut för ett tag sen med ett ladd han lyckats göra till fribas så han.
"Gött att få röka lite crack!" Tänkte jag då. Men efter att ha rökt hans crack så blev jag lite besviken för jag blev ju inte alls lika tweakad som bling bling i bumfights eller som dom i "Cops" som sprätter med armar och ben helt skeva..
Han hävdade nämligen att en 0,2a crack i Sverige skulle gå på 500-600kr .. aldrig tänkte jag..
Hur fel (eller rätt) har egentligen min "vän"?
Din kompis ljuger för han vill egentligen att du fastnar i crack så han kan lura dig på pengar
Nu har jag aldrig testat crack eller ens kokat det men det lilla jag vet, sett och hört kan jag säga.
Om du tar 1g ladd på säg 80% renhet så får du ut 0.8g crack om du kokar det med ammoniak har jag för mig. Dvs du får mycket renare crack när du kokar på det sättet.
Du kan koka det med bikarbonat också men då kan du faktiskt lägga i mer bikarbonat och få fram svagare crack. Justera liksom hur starkt du vill ha det. Optimala ration är 2/3 ladd och 1/3 bikarbonat eller 50/50 beroende på hur starkt du vill det ska va
MEN
Att 0.2g crack skulle kosta 500-600kr ? Varför?
Om det är ren 0.2g crack så betyder det 0.2g rent ladd där. Och vad kostar 0.2g ladd? Inte 500 iaf haha
Edit: ps !! Gör inte det dock! Rök absolut inte nåt mer av den skiten. Inte värt. Usch