2021-10-12, 22:00
Bannlyst
Fler som kör idag?
Citera
2021-10-13, 00:20
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Omg
Riktigt bra kola glänser och är oljigt. Gnider man lite mot fingrarna ska allt försvinna och bli som lotion nästan. Ska ha "waves" om den är pressad för att underlätta import.

Pharma kokain är matt puder såklart. Men sånt finns ej då allt tillverkas i Sydamerika i olagliga labb med fotogen o andra lösningsmedelel med medium renhet.

Benzo? Knappast.
Benzocaine/procaine kanske. Men inte benzo

Den renaste kolan jag haft med labb uppmätt till 76% via Janoshik var precis så som jag förklara ovan. Resterande var sulfatsalt o diverse spårämnen från syntes.
Kokade jag 1.0g till fribas (crack) så fick jag tillbaka 0.70-0.80g beroende på mängd natriumkarbonat.

Kokain har även hög löslighet i vatten. Slängde jag i en gubbe i 2mL kallt vatten så löste ALLT upp sig på 4 sekunder.

Lugn och fin nu. Det du pratar om gällde innan. Dvs att det glänser osv, idag har de börjat fuska med det också. Tro mig jag vet
Gällande att glida det mellan fingrarna stämmer. Precis som du beskriver.

Pharma kokain? Förklara. Aldrig hört innan.......

Janoshik har jag hört är opålitlig. Om det stämmer eller inte kan jag inte intyga.

Benzo har börjat läggas i också ska du veta. Jag pratar om den senaste tiden och vad som sker just nu. Inte alla gör det men det finns en del ute. Speciellt blåa lägger de i.
Citera
2021-10-13, 00:24
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Fler som kör idag?

Yes
Haha
Citera
2021-10-13, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Yes
Haha
Inte helt otrevligt.

Bra grejer?
Citera
2021-10-13, 01:13
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Har frågat förut om jag inte missminner mig, men fick aldrig något svar på min fråga. Prövar igen så kära ladd entusiaster:
Låt säga att jag gör crack på ett gram fin fint kokain. Hur mycket crack kokain får jag egentligen ut på ynka ett gram?Om det ens går dvs, man kanske behöver mera för att det ska vara värt det.
Och vad kostar egentligen crack i Sverige?

En "kompis" jag diskuterat detta med, att visst vore det ändå lite skoj att prova röka crack, kom tillslut för ett tag sen med ett ladd han lyckats göra till fribas så han.
"Gött att få röka lite crack!" Tänkte jag då. Men efter att ha rökt hans crack så blev jag lite besviken för jag blev ju inte alls lika tweakad som bling bling i bumfights eller som dom i "Cops" som sprätter med armar och ben helt skeva..
Han hävdade nämligen att en 0,2a crack i Sverige skulle gå på 500-600kr .. aldrig tänkte jag..

Hur fel (eller rätt) har egentligen min "vän"?

Din kompis ljuger för han vill egentligen att du fastnar i crack så han kan lura dig på pengar

Nu har jag aldrig testat crack eller ens kokat det men det lilla jag vet, sett och hört kan jag säga.

Om du tar 1g ladd på säg 80% renhet så får du ut 0.8g crack om du kokar det med ammoniak har jag för mig. Dvs du får mycket renare crack när du kokar på det sättet.

Du kan koka det med bikarbonat också men då kan du faktiskt lägga i mer bikarbonat och få fram svagare crack. Justera liksom hur starkt du vill ha det. Optimala ration är 2/3 ladd och 1/3 bikarbonat eller 50/50 beroende på hur starkt du vill det ska va

MEN

Att 0.2g crack skulle kosta 500-600kr ? Varför?

Om det är ren 0.2g crack så betyder det 0.2g rent ladd där. Och vad kostar 0.2g ladd? Inte 500 iaf haha

Edit: ps !! Gör inte det dock! Rök absolut inte nåt mer av den skiten. Inte värt. Usch
Citera
2021-10-13, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Yes
Haha
Jag började nu när jag jobbar hemifrån och det är dåligt väder här i Göteborg. Skön känsla och inga stora pupiller man kan äta och fungera någorlunda som vanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Köper man inte större mängder är det inte så vanligt med bra kvalité, men finns bra på flugan.

Men det ska glittra när du lyser på det men som sagt det är vanligt med "boric acid" och annat skit i gatukokain för det ska glittra även om det bara innehåller 20-30%.
Vi köpte en femma för 5000 och han känner många som säljer så jag tror inte det var dåligt men har tagit amfetamin ibland innan jag tog kola första gångerna så jag tror inte jag kan bedöma vad som är bra kola och mindre bra eftersom tjack är så starkt att det enligt mig "slår ut allt" (min hjärna är van vid starkare effekt alltså)

Det hade alltså varit smartare att ta kola och inte ta tjack öht.
Citera
2021-10-14, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Jag började nu när jag jobbar hemifrån och det är dåligt väder här i Göteborg. Skön känsla och inga stora pupiller man kan äta och fungera någorlunda som vanligt.

Vi köpte en femma för 5000 och han känner många som säljer så jag tror inte det var dåligt men har tagit amfetamin ibland innan jag tog kola första gångerna så jag tror inte jag kan bedöma vad som är bra kola och mindre bra eftersom tjack är så starkt att det enligt mig "slår ut allt" (min hjärna är van vid starkare effekt alltså)

Det hade alltså varit smartare att ta kola och inte ta tjack öht.

Bra kokain ska smaka kokain och inget annat, det ska dofta kokain, det ska smälta mellan fingrarna när du gnuggar lite mellan fingrarna (det ska vara lite oljigt), ska glänsa utan massa boric acid och liknande, lägger du kokain i lite vatten så ska allt lösa sig direkt och bedöva men det ska inte kännas som du varit på tandläkaren.
Citera
2021-10-14, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Bra kokain ska smaka kokain och inget annat, det ska dofta kokain, det ska smälta mellan fingrarna när du gnuggar lite mellan fingrarna (det ska vara lite oljigt), ska glänsa utan massa boric acid och liknande, lägger du kokain i lite vatten så ska allt lösa sig direkt och bedöva men det ska inte kännas som du varit på tandläkaren.
Jag vill inte lägga något i vatten eller krångla men när jag lagt på tandköttet så har det blivit som hos tandläkaren ja. Men det spelar ingen roll tror jag. Det är kola och han har bäst kontakter så tror inte det är dålig kvalitet
Citera
2021-10-16, 15:52
Medlem
Kedoxs avatar
Som nästan uteslutande CB-rökare är jag inte så van vid centralstimulantia.

Men har bestämt mig för att skaffa en gubbe av kvalitekoks. Var inte intresserad av något halvdant så har verkligen ansträngt för att hitta något av kvalité. Det har jag gjort nu, ca 85% direkt från Sydamerika utan bankande mellanhänder så jag är ordentligt taggad.

Men har bara tagit koks vid ett fåtal tillfällen på pickalurven så känner mig lite orolig angående dosering (skall ta ensam). Tjack har väl dragits nångång och då 0,1-0,2g. Såna linor lär jag inte kunna ta av detta. Så vad borde vara lagom per "näsa" för en färsking och hur länge bör det väntas mellan linorna?
Citera
2021-10-16, 18:57
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Som nästan uteslutande CB-rökare är jag inte så van vid centralstimulantia.

Men har bestämt mig för att skaffa en gubbe av kvalitekoks. Var inte intresserad av något halvdant så har verkligen ansträngt för att hitta något av kvalité. Det har jag gjort nu, ca 85% direkt från Sydamerika utan bankande mellanhänder så jag är ordentligt taggad.

Men har bara tagit koks vid ett fåtal tillfällen på pickalurven så känner mig lite orolig angående dosering (skall ta ensam). Tjack har väl dragits nångång och då 0,1-0,2g. Såna linor lär jag inte kunna ta av detta. Så vad borde vara lagom per "näsa" för en färsking och hur länge bör det väntas mellan linorna?

Jämför inte tjacket framför kolat, det gjorde jag för misstag! Dra 0,25-0,3 kola efter du druckit lite.
Citera
2021-10-16, 19:35
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Jämför inte tjacket framför kolat, det gjorde jag för misstag! Dra 0,25-0,3 kola efter du druckit lite.

0,25g? Låter bra mycket för en kola-line
Citera
2021-10-17, 16:35
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
0,25g? Låter bra mycket för en kola-line

Jag kände lätt av effekten på 0,1linor, men du blir inte maxad... Prova dig fram helt enkelt. Helt annat rus än Affe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in