Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-02-27, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
En användare skrev att det var vanligt att becknare blandar ner Fentanyl i kokainet dom säljer. Hur vanligt är det? Trodde det va helt olika rus, kan det verkligen stämma?

Följdfråga: Hur gör man för att "rena" det kokain man köpt om man köpt en femma. För att få bort alla slaggprodukter som dom bankar i?

Följdfråga 2: Om jag har rent kokain, vad är det bästa att banka ut det med? Alltså bara för att spä ut det.
Låter osannolikt. Fentanyl är rätt dyrt.
Citera
2021-02-27, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duravitta
Vad är de som skiljer på de två olika typer av ladd jag sett.

Ena torr och hård

Den andra mjukare, glittrig

Antar att det är blandat med olika grejer?
Fishscale tror jag sort 2 kallas.
Citera
2021-03-01, 14:52
Medlem
Kan nog stämma ser ju lite så ut.
Men är det olika utblandat eller?
Citera
2021-03-05, 12:18
Medlem
symers avatar
Jag lämnade blod på blodgivarcentralen idag.

Är det skadligt (mer än vanligt) att ta ett par linor kokain efter middagen?
Citera
2021-03-05, 17:20
Medlem
Blue-Lou-Boyles avatar
Ibland kan jag se det som positivt när det är utbankat lite. Köpte till 90% rent, kom i en stor sten som var helt oljig och stank bensin (genom påsen). Det var fint men man blir snabbt stissig då det är stå starkt. Det är svårt att dosera mindre också...
Citera
2021-03-05, 17:21
Medlem
Blue-Lou-Boyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symer

Självklart inte. Kör på!
Citera
2021-03-06, 19:39
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue-Lou-Boyle
Ibland kan jag se det som positivt när det är utbankat lite. Köpte till 90% rent, kom i en stor sten som var helt oljig och stank bensin (genom påsen). Det var fint men man blir snabbt stissig då det är stå starkt. Det är svårt att dosera mindre också...
Det betyder inte ett skit egentligen, låter illa imo/pov ladda skall lukta ladd och få en att kräkas vid bra brick standard! Samt imponera en tolerant iv tjackis på en ladd smoke för att vara real deal enligt min erfarenhet
Citera
2021-03-06, 23:22
Medlem
azizzizs avatar
Har fått tag på starkt kokain som jag gärna vill banka lite, funkar det med att mortla en magnesium tablett? Skulle vara 75% ladd och 25% magnesium i så fall. Vad tror ni om det? Magnesium hjälper även mot käkspänningar, men borde inte vara någon fara att snorta va?
Citera
2021-03-09, 22:29
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azizziz
Har fått tag på starkt kokain som jag gärna vill banka lite, funkar det med att mortla en magnesium tablett? Skulle vara 75% ladd och 25% magnesium i så fall. Vad tror ni om det? Magnesium hjälper även mot käkspänningar, men borde inte vara någon fara att snorta va?
Skit i att banka det och få återkommande kunder? Bara ta tusen kr gubben?
Citera
2021-03-11, 23:09
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symer

Behöver inte vara fallet för dig, men vet någon om det är tillåtet att lämna blod med spår av kokain i blodet?
Citera
2021-03-16, 05:49
Medlem
symers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Behöver inte vara fallet för dig, men vet någon om det är tillåtet att lämna blod med spår av kokain i blodet?
I hälsodeklerationen behöver man uppge om man tagit droger de två senaste veckorna.
Citera
2021-04-07, 00:50
Medlem
Tagit 0,8g ladd under kvällen ungefär, någon kunnig som vet ifall det är lugnt att stoppa i sig någon ksalol 1mg (alprazolam) utan att de är farligt? tänkte ta 1-3 stycken. Tacksam för svar
(1,5-2 timmar sen sista linan)
(laddet var hyfsat, inte jättebra kvalitet)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in