Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-19, 16:18
Medlem
intramusculars avatar
Är det "branschpraxis" att få mindre än ett gram när det är ett gram/en gubbe/en släng man beställer?

Typ som att en footlong på subway inte är en foot lång (:
Citera
2021-10-22, 03:31
Medlem
Cracksmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Har frågat förut om jag inte missminner mig, men fick aldrig något svar på min fråga. Prövar igen så kära ladd entusiaster:
Låt säga att jag gör crack på ett gram fin fint kokain. Hur mycket crack kokain får jag egentligen ut på ynka ett gram?Om det ens går dvs, man kanske behöver mera för att det ska vara värt det.
Och vad kostar egentligen crack i Sverige?

En "kompis" jag diskuterat detta med, att visst vore det ändå lite skoj att prova röka crack, kom tillslut för ett tag sen med ett ladd han lyckats göra till fribas så han.
"Gött att få röka lite crack!" Tänkte jag då. Men efter att ha rökt hans crack så blev jag lite besviken för jag blev ju inte alls lika tweakad som bling bling i bumfights eller som dom i "Cops" som sprätter med armar och ben helt skeva..
Han hävdade nämligen att en 0,2a crack i Sverige skulle gå på 500-600kr .. aldrig tänkte jag..

Hur fel (eller rätt) har egentligen min "vän"?

Det går alldeles utmärkt att göra crack på 1 gram. Din vän måste ha fuckat upp det för du borde fått en rejäl skjuts. Gällande priser så snackar han skit. Har aldrig stött på någon som har färdigt crack att sälja i Sverige (Finns däremot i Köpenhamn, fast inte ens vanligt där). Det tar 5 minuter att koka ihop.
Citera
2021-10-26, 19:05
Medlem
Någon annan som på senaste år bara blivit konstigt paranoid och introvert på laddet? Har lugnat ner sig när jag tar mindre linor men finns alltid där i bakgrunden.

Efter femte så är det stört omöjligt. Hemskt iochmed att drogen passar mig som handen i handsken. Den och alkohol är som gjorda för mig. Lösningar?
Citera
2021-10-26, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pissibyxan
Någon annan som på senaste år bara blivit konstigt paranoid och introvert på laddet? Har lugnat ner sig när jag tar mindre linor men finns alltid där i bakgrunden.

Efter femte så är det stört omöjligt. Hemskt iochmed att drogen passar mig som handen i handsken. Den och alkohol är som gjorda för mig. Lösningar?
Du tar för mycket. Alternativt, lägg till en låg dos bensodiazepin. Exempelvis 10-15 mg Diazepam tillsammans med laddet.
Citera
2021-10-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Du tar för mycket. Alternativt, lägg till en låg dos bensodiazepin. Exempelvis 10-15 mg Diazepam tillsammans med laddet.

Menar du för ofta eller för stora mängder samtidigt?

Vettigt tips! Blandar ner det i samma lina som laddet?
Citera
2021-10-26, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pissibyxan
Menar du för ofta eller för stora mängder samtidigt?

Vettigt tips! Blandar ner det i samma lina som laddet?
Kanske båda, men det låter främst som att du tar för mycket när du tar.

Nja, Diazepam har så bra upptagningsförmåga oralt (troligen bättre) - så ta dessa peroralt istället.
Citera
2021-10-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Kanske båda, men det låter främst som att du tar för mycket när du tar.

Nja, Diazepam har så bra upptagningsförmåga oralt (troligen bättre) - så ta dessa peroralt istället.

Har jag också hört, att Benzo tas bäst oralt. Uppbyggda för det. Ett tag där trodde jag att allt togs bäst nasalt efter IV (riktig laddtorsk).

Tackar för ditt svar.
Citera
2021-10-28, 18:41
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Köpte lite kola idag.
Fick det i en liten påse, var stenigt och lite svårt att krossa helt.
Lukatade bensin och var hyfsat, går på Buvidal och tatt 4st svenska Xanor 1mg och 450mg Lyrica idag men fick Lite effekt.
Var bättre förra gången.
Men känns som gatu-kokset blivit rätt "kasst" sista tiden jämfört med för bara någon månad sen.
Vad beror det på?
Att krogarna öppnat och marknaden blivit större igen eller får Sverige inte lika bra koks längre?
Citera
2021-10-28, 19:22
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Köpte lite kola idag.
Lukatade bensin och var hyfsat, går på Buvidal och tatt 4st svenska Xanor 1mg och 450mg Lyrica idag men fick Lite effekt.
Var bättre förra gången.
Men känns som gatu-kokset blivit rätt "kasst" sista tiden jämfört med för bara någon månad sen.
Vad beror det på?
Att krogarna öppnat och marknaden blivit större igen eller får Sverige inte lika bra koks längre?

allstå, testa kokset utan att ha massa skit redan i ditt system... Bara ett tips
Citera
2021-10-28, 20:35
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
allstå, testa kokset utan att ha massa skit redan i ditt system... Bara ett tips

Ja. Har tagit koks med mer än vad jag har i mig nu och fått Mycket mer effekt. Äter Pregabalin (Lyrica) för epilepsi och dom 4 Xanoren var typ 12h innan.
Funderar på att beställa från FS där dom annonserar om "90% rent" etc. Men vet inte om det stämmer.
Hade en bra kran för några år sen med riktigt bra
Citera
2021-10-29, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Köpte lite kola idag.
Var bättre förra gången.
Vad beror det på?
Bra ladd kräver iaf i Sverige hyfsade kontakter. Såvida man inte köper från nätet.
Citera
2021-10-29, 17:01
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Bra ladd kräver iaf i Sverige hyfsade kontakter. Såvida man inte köper från nätet.

Men är det verkligen så bra på FS t.ex som dom skriver?
Står ju 90% på vissa vilket är så rent att du kan röka det på folie som med horse liksom....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in