Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Bra färg på den. Vitt utan den där glänsiga ytan som numera går att få till så det ser ut som riktiga fish scale eller flakes.
Numera ska ni gå efter koks som är vitt och matt, inte glänsigt. Eller ren pulver bara, väldigt ovanligt med bara puder idag. Alla försöker pressa sina egna bankade grejer och få det se ut som de brutit det direkt från en bricka 🙄
Omg

Riktigt bra kola glänser och är oljigt. Gnider man lite mot fingrarna ska allt försvinna och bli som lotion nästan. Ska ha "waves" om den är pressad för att underlätta import.
Pharma kokain är matt puder såklart. Men sånt finns ej då allt tillverkas i Sydamerika i olagliga labb med fotogen o andra lösningsmedelel med medium renhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Discokolan är bankad med levamisole, nån cs och även benzo oftast. Eller nån annan supermix. Det där är bajskola
Har ej med tillverkning att göra det sista du skrev. Det är två olika plantor nämligen (Erythroxylum novogranatense) i colombia och (Erythroxylum coca) i bolivia (finns även en annan i Peru) samma huvuddrog kokain men med annan uppsättning/mängd ratio av alkaloider.
Edit: Ungefär som Cannabis Sativa och Cannabis Indica
Benzo? Knappast.
Benzocaine/procaine kanske. Men inte benzo
Den renaste kolan jag haft med labb uppmätt till 76% via Janoshik var precis så som jag förklara ovan. Resterande var sulfatsalt o diverse spårämnen från syntes.
Kokade jag 1.0g till fribas (crack) så fick jag tillbaka 0.70-0.80g beroende på mängd natriumkarbonat.
Kokain har även hög löslighet i vatten. Slängde jag i en gubbe i 2mL kallt vatten så löste ALLT upp sig på 4 sekunder.