Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
17-07-25, 17:16
Medlem
Pandarns avatar
Går det att göra något åt det?
Citera
17-07-26, 15:52
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Går det att göra något åt det?

Se till att äta ordentligt både före,under och efter linorna! Knarka aldrig på tom mage!
Citera
17-07-26, 16:02
Medlem
Pandarns avatar
Är väldigt sällan jag är helt tom i magen, de gånger jag varit det har jag mest fått blodtrycksfall och blit lätt yr/illamående.
Men märker ingen skillnad på "värken" och bajsnödigheten :/
Citera
17-07-26, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Är väldigt sällan jag är helt tom i magen, de gånger jag varit det har jag mest fått blodtrycksfall och blit lätt yr/illamående.
Men märker ingen skillnad på "värken" och bajsnödigheten :/

Kroppen går på högvarv under ett kokainrus, inklusive magen. Detta påverkar matsmältningen.

Hur vet jag inte exakt.
Citera
17-07-26, 20:29
Medlem
Intagit 1.5gram idag. Hjärtat rusar fortfarande och jag känner mig lite nervös... Dricker massa vatten med resorb i och har klämt i mig en banan. Ska försöka få i mig lite mer mat om en stund...

Tips på vad man göra mer för att stabilisera sig?
Citera
17-07-26, 20:31
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashusa
Intagit 1.5gram idag. Hjärtat rusar fortfarande och jag känner mig lite nervös... Dricker massa vatten med resorb i och har klämt i mig en banan. Ska försöka få i mig lite mer mat om en stund...

Tips på vad man göra mer för att stabilisera sig?

Vänta 20 minuter och somna sen. Jävla b-knark.
Citera
17-07-26, 23:18
Medlem
Kroppsrus på kola? Verkar som att få snackar om kokainets fantastiska kroppsrus. Tycker att det ger lite av ett kroppsligt opiatrus, främst i underarmar och i buken. Underbart minst sagt. Tycker att kroppsruset är som starkast strax innan man börjar dippa ner.

Någon annan med liknande upplevelser?
Citera
17-07-27, 12:08
Medlem
Vafan är det jag fått för kola?! Efter att ha dragit ett par linor blir jag stimulerad med kroppslig såväl som kognitiv eufori. Detta varar i ungefär 45-60 min. Därefter är jag fortfarande redigt påtänd men ruset är inte lika euforiskt. Det känns nästan precis som ett tjackrus och varar i uppemot 6 timmar, om inte längre. På tjack känner jag mig dock påtänd i max 3 timmar, inte 6. Får tjackballe, svettningar, ökad puls etc, precis som på tjack. Så antagligen är kolan utbankat med amfetamin eller någon RC som liknar amfetamin. Eller kan det handla om små mängder metamfetamin? Tycker även att pulvret luktar lite svagt som amfetamin.
Citera
17-07-30, 06:35
Medlem
zumgallis avatar
Som ovanstående, ät och drick något med vitaminer så mår du bättre. När "folk" säger jag kan inte äta något, så är det en känsla dessa personer har. Att tvinga i sig något med barmhärtighet får din kropp att må bättre. Ditt andra alternativ är att rida ut stormen. Har du en behaglig plats med musik/serie/film (what ever floats your boat), luta dig tillbaka och möt det du har gjort tidigare. Är kolat inte superbankat kan du sova inom 1h. Känslan av att stirra i taket och inte komma till ro är värdelöst. Gör hellre något än att ligga och vänta.

Just nu går "Entheogenic - Dreamtime Physics [Full Album]" i bakgrunden. Oh ja, dax att rida ut vad som var en underbar afton.

Var inte orolig.. Må väl!
Citera
17-08-06, 11:40
Medlem
TwnyForReals avatar
Om jag har en femma ladd som ligger på 20% och bankar ut det med en 0.6 kreatin, vad kommer den ligga på efteråt och hur kasst kommer det bli ? Tyckte att den var dålig innan men mja
Citera
17-08-06, 12:20
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwnyForReal
Om jag har en femma ladd som ligger på 20% och bankar ut det med en 0.6 kreatin, vad kommer den ligga på efteråt och hur kasst kommer det bli ? Tyckte att den var dålig innan men mja
Missade du mattelektionerna i högstadiet?

0,2 * 5 / 5,6 ≈ 0,1786

Självklart kommer något dåligt som bankas ytterligare att bli ännu sämre.
Citera
17-08-06, 14:17
Medlem
getbusys avatar
Vad tror ni average kolat ligger på i renhet i en svensk storstad? Utan alltför kriminella kontakter och om man inte köper större mängder?! Skulle tippa 15,20 % själv. Dvs värdelöst och absolut ej värt degen. Det bästa jag testat var 72% och då fatta jag va kokain var för första gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in