Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
Om hon fanns kvar i området där hon försvann bordet polisen hittat henne. Och om hon legat ute medan mannen körde hem barnet borde väl hundarna känt av det? Jag tror att någon mer är inblandad, antingen som "vakt" eller transportör.
Väskan är det också något lurt med. Om jag inte missminner mig, fanns där ingen leg. Hade det funnits? Vem skulle i det fallet ha användning för det? Eller trodde den som slängde den att leg var enda beviset på att det var Beatas väska? Hur troligt är det att mgm själv slängt väskan där? Har han anknytning till Ystad? Eller har en ev. medhjälpare det?
Men...kanske hon har inte legat där ute. Han sa att de bråkade och han lämnade där henne. Så som han var våldsam sista tiden ska man tro att han inte blev när de bråkade? Hmmm...knappast. Kanske han slog till henne, hon ramlade, tuppade av, blödde och han stack till pojken och bilen. Hon blev säkert tagen, ville lugna sig, torka blod i nån klädesplagg som hon slängde (om det var hennes plagg man hittat) och under tiden blev mörkt. Hon hjälpte sig med mobilen att hitta till vägen 101 där man fått sista signalen från hennes telefon. Där dog batteri. Under tiden lämnade han sonen och vände tillbaks. Hittade henne där på vägen gående mot buss och...
Undrar om vi nånsin få veta vad som hänt.