Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du gillar inte andra människor speciellt mycket va? Din debatteknik känns rätt unken.
Den försvunna kvinnan kan hur fantastiskt det än låter för dig ha en ny pojkvän, kanske sitter hon och trycker hos honom? Hon ville ju skiljas från sin make, hon verkar trots allt byta partner lite då och då.
Hon kan dessutom ha flera kreditkort, kanske använder hon kontanter, kanske har hon två mobiltelefoner, möjligheten att hon åt P-piller för att ej bli gravid med en ny eventuell pojkvän bör inte förringas.
Nu är antagligen allt det här en överkurs i tänkande för en enkel människa som dig men du kan väl åtminstone försöka 😎
Trodde att denna tråd skulle bli mer än spännande men ack vad jag bedrog mig.
Många intressanta inlägg av personer som verkligen har kunskap och skriver på ett seriöst sätt.
Svar som ska föreställa svar men lutar mot egocentriska meningar som mest blir upprepning och
åter upprepning och till sist är endast trams !
Gräsklipparmannen säger sig vilja ha en dialog…….när har han någonsin fört en dialog ? Aldrig !
Han har redan sin åsikt klar och säger någon emot så är man allt ifrån insekt till manshatare ! Även
spydiga saker som att det han skriver är överkurs för en enkel människa……han måste själv känna
sig väldigt liten för överallt i hans inlägg ser vi behov av att hävda sig ! Mindervärdeskomplex??
Han har förstört hela tråden, tagit bort all spänning och jag funderar vad han egentligen vill med sitt deltagande ?
Gör en paus eftersom tråden är så krackelerad. Hoppas att ni slutar svara och bekräfta honom….om
inte så slutar han aldrig.
Tack alla ni som är seriösa, vill spekulera, vill föra en vettig dialog och har massor med idéer !
Håller koll och återkommer för att se hur det förhåller sig.