Citat:
Ursprungligen postat av
Lalle46
Samma tuggande i tråden varje dag av en och samma skribent,är söndertjatat vid detta laget. Som man brukar säga, mata inte trollet. Är det någon normal skribent som vet om helgens sök gav nånting? Vi kanske ska hålla oss till att försöka hitta BR och inte bry oss vad personerna gjort i Polen för 20 år sen eller om kvinnan åt p-piller eller ej. Jösses 🤦♂️
Stackars liten, om du har problem med yttrandefrihet så låt då bli att läsa här i tråden.
Jag har fört fram hypotesen att den försvunna kvinnan har stuckit iväg med en ny kille och hennes användning av P-piller kan faktiskt peka på att hon träffade någon annan man än sin make som hon var rejält osams med men en sorglig typ som du är inte det minsta intresserad av att nysta i det. Grattis Sherlock, ska typer som du bestämma vad andra skribenter får spekulera i så kan tråden lika gärna stängas.
Det är ingen orimlig tanke att kvinnan kan ha iscensatt någon sorts flykt till Polen och att hon befinner sig där nu med en annan man. Men visst, jag kan självklart ha fel i mina misstankar men det lär visa sig med tiden.
Du vill helt uppenbart att den försvunna kvinnan hittas men du vill samtidigt inte överväga alternativa händelseförlopp. Är det normalt menar du?