2021-10-12, 14:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Samma tuggande i tråden varje dag av en och samma skribent,är söndertjatat vid detta laget. Som man brukar säga, mata inte trollet. Är det någon normal skribent som vet om helgens sök gav nånting? Vi kanske ska hålla oss till att försöka hitta BR och inte bry oss vad personerna gjort i Polen för 20 år sen eller om kvinnan åt p-piller eller ej. Jösses 🤦‍♂️

Stackars liten, om du har problem med yttrandefrihet så låt då bli att läsa här i tråden.

Jag har fört fram hypotesen att den försvunna kvinnan har stuckit iväg med en ny kille och hennes användning av P-piller kan faktiskt peka på att hon träffade någon annan man än sin make som hon var rejält osams med men en sorglig typ som du är inte det minsta intresserad av att nysta i det. Grattis Sherlock, ska typer som du bestämma vad andra skribenter får spekulera i så kan tråden lika gärna stängas.

Det är ingen orimlig tanke att kvinnan kan ha iscensatt någon sorts flykt till Polen och att hon befinner sig där nu med en annan man. Men visst, jag kan självklart ha fel i mina misstankar men det lär visa sig med tiden.

Du vill helt uppenbart att den försvunna kvinnan hittas men du vill samtidigt inte överväga alternativa händelseförlopp. Är det normalt menar du?
Citera
2021-10-12, 14:19
Medlem
MadZero99s avatar
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/kropp-hittad-i-vattnet-i-norrkoeping.Vl_ZaeAO7

kropp hittad i hamn, Norrköping.

Kanske inte är troligt eller sannolikt, men skulle väl ändå kunna vara möjligt att det är Beata? Detta om han fått hjälp, och väskan var planterad i ystad för att de skulle leta i vattnet där eller anta att hon är i polen, medan kroppen egentligen var fem timmar bort.
Citera
2021-10-12, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Men du skrev att det finns hållbara bevis. Vad är det för bevis?
Dom har ju hans dna nu. Tänker du att dom kan matcha det med det gamla ärendet?

DNA. Polisen sa att om han/de gjorde ett nytt brott i Sverige, och åkte fast för det, skulle även detta tidigare ärende komma att gå till rättegång.
Citera
2021-10-12, 14:24
Medlem
MadZero99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Stackars liten, om du har problem med yttrandefrihet så låt då bli att läsa här i tråden.

Jag har fört fram hypotesen att den försvunna kvinnan har stuckit iväg med en ny kille och hennes användning av P-piller kan faktiskt peka på att hon träffade någon annan man än sin make som hon var rejält osams med men en sorglig typ som du är inte det minsta intresserad av att nysta i det. Grattis Sherlock, ska typer som du bestämma vad andra skribenter får spekulera i så kan tråden lika gärna stängas.

Det är ingen orimlig tanke att kvinnan kan ha iscensatt någon sorts flykt till Polen och att hon befinner sig där nu med en annan man. Men visst, jag kan självklart ha fel i mina misstankar men det lär visa sig med tiden.

Du vill helt uppenbart att den försvunna kvinnan hittas men du vill samtidigt inte överväga alternativa händelseförlopp. Är det normalt menar du?

P-Piller för att hon träffar någon annan? Det kan nog vara det löjligaste. Antar att du är man?

Hennes barn var tydligt väldigt värdefulla för henne, varför skulle hon lämna barnen med en man som hon har anmält för diverse våldsbrott och sticka med en ny kille? Hur får du i hop det att låta logiskt?

Mannen sitter häktad under sannolika skäl för att ha att göra med hennes försvinnande, det kombinerat med det faktum att hon har anmält honom för misshandel mm får dina argument att låta som trångsint lekparkssnack. incel deluxe.
Citera
2021-10-12, 14:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Nej det indikerar INTE på att hon träffade andra män!

Du har ingen aning om hon träffade andra män eller någon annan man som kan vara inblandad i hennes försvinnande.

Det primära syftet med P-piller är att förhindra ägglossning.

Eftersom den försvunna kvinnan var osams med sin make så går det alldeles utmärkt att spekulera i om hon kanske träffade någon annan?

Varför är du en motståndare till den teorin?

Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
P-piller har fler funktioner t.ex hjälper dom mot svåra menssmärtor som är ganska vanligt hos många kvinnor.

Tack för du åtminstone försöker men det huvudsakliga syftet är fortfarande att stoppa ägglossning och skydda sig mot graviditet.

Du vet inte heller om den försvunna kvinnan led av smärtor så jag föreslår att du lugnar ner dig lite och försöker tänka längre än näsan räcker.
Citera
2021-10-12, 14:28
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Samma tuggande i tråden varje dag av en och samma skribent,är söndertjatat vid detta laget. Som man brukar säga, mata inte trollet. Är det någon normal skribent som vet om helgens sök gav nånting? Vi kanske ska hålla oss till att försöka hitta BR och inte bry oss vad personerna gjort i Polen för 20 år sen eller om kvinnan åt p-piller eller ej. Jösses 🤦‍♂️

Tyvärr, alla sök var resultatlösa.
Citera
2021-10-12, 14:29
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund

Tror du hon är på rymmen i Polen?
Citera
2021-10-12, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadZero99
P-Piller för att hon träffar någon annan? Det kan nog vara det löjligaste. Antar att du är man?

Hennes barn var tydligt väldigt värdefulla för henne, varför skulle hon lämna barnen med en man som hon har anmält för diverse våldsbrott och sticka med en ny kille? Hur får du i hop det att låta logiskt?

Mannen sitter häktad under sannolika skäl för att ha att göra med hennes försvinnande, det kombinerat med det faktum att hon har anmält honom för misshandel mm får dina argument att låta som trångsint lekparkssnack. incel deluxe.

Ja ”gräsklipparmannen” var väl ett litet barn i en vuxen mans kropp om jag minns rätt😉
Citera
2021-10-12, 14:32
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursalund
Stort tack för ett seriöst svar! 👍
Citera
2021-10-12, 14:32
Medlem
ursalunds avatar
Citat:
Tror du hon är på rymmen i Polen?

Nej
Citera
2021-10-12, 14:38
Medlem
Gold94s avatar
Citat:

Ja hon träffade värsta Romeon och blev så förälskad att hon sket i alla sina barn och rymde med honom.
Kreditkortet behövde hon inte för han är miljardär också, p-pillren behövde hon inte heller för nu jävlar blir det nya barn..🙄

O.T du gillar inte kvinnor/mammor speciellt mycket va?
Citera
2021-10-12, 15:51
Medlem
Någon som vet om den 50 åringen som sitter anhållen blev släppt idag? Eller han får sitta en stund till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in