Nu har Kent lyckats fånga och identifiera en hackare på sin sida! En så stor bedrift att han var tvungen att skriva en hel artikel om det. Artikeln är antagligen riktad mot mig då han har använt sina fantastiska grävarfärdigheter till att identifiera mig som en person som bor i Finland där hackerattackerna kommer ifrån. Han hintar om att han "kanske" har anmält det till polisen i Finland (det har han garanterat gjort, han har klippkort hos flera polisstationer runt om i världen) i syfte att skrämmas.
Hans avslöjande består i att han listat ut att en person i Finland har använt en anonymiseringstjänst för att försöka hacka honom, och att någon i Finland har varit på hans sida utan att hacka. Detta betyder att de två är samma person enligt honom. Visst, inte ett helt dumt antagande, men tror han att det räcker som bevis i en domstol? Det är såna här bevis han skickar in till polisen och sen grinar om korruption när hans anmälning läggs ner.
Det skulle vara intressant om han lade upp IP från samtliga besök från Finland så att vi kan se om han verkligen har fångat en hacker eller om han egentligen har flera olika besökare från Finland och inte har lyckats avslöja ett skit.
Han säger också att han aldrig tidigare har sett icke-botar som försökt hacka hans sida. Ännu en av hans konstiga lögner; han har skrivit flera artiklar om människor som försökt hacka honom.
Och som om inte det var nog så levererar FriaOrdet ännu mer komisk idioti. Användaren "2016", som möjligen är ännu mer korkad än Slaktaren, svarar på det jag skrev i mitt förra inlägg om IMY. Han är så förvirrad och arg att det är svårt att tolka vad han försöker säga, men här är en del av inlägget:
Citat:
Om du läser hela brevet från IMY som inte är hemligt står det tydligt och vem som helst fårstår utan du att det handlar mer om GDPR. Där skriver IMY så här; inte gjort någon bedömning om det är ni (ni-Jan Axelsson eller hans fru Angelina Macarrone) för någon av dom två måste det vara. Men hatforumet har inte personuppgiftsansvarig som dom måste ha. Då du är starkst avvikande från oss normala människor kan du tänka lite på den dagen när IMY kräver en ansvarig som står till svars för vem som är personuppuppgiftansvarig. Vad gör Janne då?
Precis som jag sa så står det att IMY inte har gjort någon bedömning om Flashback är ansvariga eller ej. Jag vet inte riktigt vad han tror att han motsäger där. Jag förstår att det handlar om GDPR, men de har inte tagit ställning eller hotat med några åtgärder vad jag har läst. Jag har iofs inte läst hela brevet så om någon kan lägga upp det eller berätta var jag kan få tag i det så kan jag läsa hela.
"2016" och andra medlemmar frågar alltid just mig vad som kommer att hända om IMY kräver en personuppgiftsansvarig eller hotar med någon åtgärd. Användarna på FO verkar tro att detta är nåt slags krig där jag står på Flashbacks sida och de står på de godas sida. Jag varken vet eller bryr mig om vad som skulle hända. Jag bryr mig inte om personuppgifter tvingas bort från Flashback eller om Flashbacks ägare blir gripen eller vilka andra fantasier de nu har. Jag är intresserad av en enda sak: Att störa, irritera och förstöra för Kent och hans vänner. Inte Flashbacks interna problem. Jag gör inte det som Flashbacks soldat utan som en person som inte gillar Kent. Jag har sagt detta förr men det verkar vara lite svårt att ta in.