2021-08-12, 20:01
Citat:
Ursprungligen postat av broline
Jag sitter här och funderar på vilka av fotbollsbrudarna som är lebbar. Man har ju hört att det pågår både det ena och andra under samlingar och dyligt.
Så det här är mina helt personliga gissningar hur det står till med fotbollstjejerna.
Kicki Bengtsson och Victoria Svensson är för mig urtypen av hur en fotbollsflata ska se ut. Inte vidare snygga, bor solo med deras "missar" som bara väntar på att en mus ska springa förbi.
Jane Törnqvist är alldeles för snygg för att vara singel, kan det bero på att hon inte gillar killar?
Hedvig Lindahl påminner mycket om den gamla målvakten Elisabeth Leidinge och hon var/är lebb. Har en typiskt lebb frilla.
Dom två Malmö tjejernaMalin Andersson och Carro Jönsson vet jag inte riktig var jag har. När det gäller Malin så kan man ju misstänka att hon har nånting ihop Marika Domanzki Lyfors, eftersom har fått spela hela tiden med henne som tränare för landskaget. Hon har ju varit urkass så länge. Detta innebär ju att Marika måst vara bi.
Carro Seger och Lotta Schelin verkar ju vara mer än bara polare, flatvarning även där (synd på så rara ärtor).
Hanna Marklund, Malin Moström och Hanna Ljungberg har ju alla killar så dom verkar ju vara helt straighta, om man nu kan vara det inom damfotbollen.
Martha då? En 19 årig brasilansk tjej som kommer upp till mörka norden.
Hon har varit här i snart 2 år och har inte fått nån kille, kan de bero på att hon är flata hon också???
Till sist Jossan Öqvist, med ett IQ på 0.00123, tror jag är helt är klart bi. Har ju en kille men gör ett så korkat intryck så det har nog inte varit några som helst problem för en sugen fotbollstjej att få ner henne i ryggläge.

Ja som sagt så är det så här jag tror att det är. Det finns säkert en hel del som vet mer än mig och har helt andra åsikter.
Nu kör vi hårt på den här tråden.

Kicki Bengtsson: flata
Victoria Svensson: flata
Jane Törnqvist: sambo med kvinna
Hedvig Lindahl: flata
Malin Andersson: flata
Carro Jönsson: sambo med kvinna
Marika Domanzki Lyfors: sambo med man
Carro Seger: flata
Lotta Schelin: flata
Hanna Marklund: hetero
Malin Moström: hetero
Hanna Ljungberg: hetero
Martha: flata
Jossan Öqvist: hetero

Man får väl säga att TS har/hade en välkalibrerad gaydar.

Off topic: Josefine Öqvist får väl anses vara den snyggaste av dessa men dock blåst som få.
Senast redigerad av Pecka- 2021-08-12 kl. 20:09.
Citera
2021-08-13, 11:10
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag förstår ändå inte överrepresentationen. Finns många lagsporter utan samma överrepresenterade

Den enda lagsporten som kan jämföras med fotboll vad gäller brutalitet är handboll.
Citera
2021-08-13, 17:30
Medlem
LarryKoopas avatar
På vilken planhalva spelar Happy Sunrise Lovesun? Tyckte alltid att hon såg lite småkåt ut när hon spelade.
Citera
2021-08-13, 20:45
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag förstår ändå inte överrepresentationen. Finns många lagsporter utan samma överrepresenterade
Källa på det? Vad jag läst verkar damernas volleyboll, hockey, innebandy med flera ha en liknande slagsida. Det är massor med problem som herrarnas dito inte alls har samma problem med. Bara det här att duktiga damspelare måste få ta med sig den inte alls lika talangfulla (men snyggare) flickvännen när de byter lag. Bänkvärmarproblematiken var stor förr. Kanske har det kommit en uppryckning vad gäller att flickvänner ska få ta plats i lag. Jag tror, och hoppas, att Madrid och PSG inte går med på att toppspelares flickvänner ska tära på budgeten för att nöta bänk och gnugga muff.

Tränare och klubbar måste rycka ut och medla mellan lagkamrater som bryter upp eller snor andras flickvänner.

Hypergyni är en verklig sak att ta hänsyn till oavsett om vi snackar homo- eller heterotjejer.

Not hatin', just sayin' men de skiter mycket oftare där de äter.
Citera
2021-08-15, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Källa på det? Vad jag läst verkar damernas volleyboll, hockey, innebandy med flera ha en liknande slagsida. Det är massor med problem som herrarnas dito inte alls har samma problem med. Bara det här att duktiga damspelare måste få ta med sig den inte alls lika talangfulla (men snyggare) flickvännen när de byter lag. Bänkvärmarproblematiken var stor förr. Kanske har det kommit en uppryckning vad gäller att flickvänner ska få ta plats i lag. Jag tror, och hoppas, att Madrid och PSG inte går med på att toppspelares flickvänner ska tära på budgeten för att nöta bänk och gnugga muff.

Tränare och klubbar måste rycka ut och medla mellan lagkamrater som bryter upp eller snor andras flickvänner.

Hypergyni är en verklig sak att ta hänsyn till oavsett om vi snackar homo- eller heterotjejer.

Not hatin', just sayin' men de skiter mycket oftare där de äter.

Nej andra sporter har inte samma slagsida.
Citera
2021-10-03, 01:35
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Lustigt. Dessa två verkar ju bo ihop numera.

Fast carro seger ser ut att vara en könskorrigerad man. Har hon snoppen kvar kanske?

Som sagt, den enda heteron i landslaget verkar vara Asllani som hade ett långt hemligt förhållande med Zlatan.
Citera
2021-10-03, 02:13
Medlem
Fru.Cedergrens avatar
Ytterligare lesbiska fotbollsdamer...:
  • Jessica Landström (kanske sexigaste flatan av alla svenska damfotbollsspelare historiskt)
  • Nilla Fischer
  • Lisa Dahlkvist
  • Elin Rubensson?...
  • Linda Sembrant?...
  • Hanna Bennison (känns som flickvän passar bättre än...)
  • Kosovare Asllani (en garderob öppnas nog om ett par år...)
  • Stina Blackstenius (garderobsämne...)
  • Fridolina Rolfö (pojkvän tydligen...)
  • Pia Sundhage (kommentar överflödig)
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Kicki Bengtsson: flata
Victoria Svensson: flata
Jane Törnqvist: sambo med kvinna
Hedvig Lindahl: flata
Malin Andersson: flata
Carro Jönsson: sambo med kvinna
Marika Domanzki Lyfors: sambo med man
Carro Seger: flata
Lotta Schelin: flata
Hanna Marklund: hetero
Malin Moström: hetero
Hanna Ljungberg: hetero
Martha: flata
Jossan Öqvist: hetero

Man får väl säga att TS har/hade en välkalibrerad gaydar.

Off topic: Josefine Öqvist får väl anses vara den snyggaste av dessa men dock blåst som få.
Senast redigerad av Fru.Cedergren 2021-10-03 kl. 02:26.
Citera
2021-10-03, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Fast carro seger ser ut att vara en könskorrigerad man. Har hon snoppen kvar kanske?

Som sagt, den enda heteron i landslaget verkar vara Asllani som hade ett långt hemligt förhållande med Zlatan.
Va är det verkligen sant? ://
Citera
2021-10-03, 07:03
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Cedergren
  • Jessica Landström (kanske sexigaste flatan av alla svenska damfotbollsspelare historiskt)
  • Nilla Fischer
  • Lisa Dahlkvist
  • Elin Rubensson?...
  • Linda Sembrant?...
Rubensson har väl både partner och nyfött barn så henne kan nog uteslutas.
Citera
2021-10-03, 07:25
Medlem
Negerhjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce

Fast Seger är ju snart 37... Tittar du på bilder där hon är 18 så ser hon helt okej ut.. Kvinnor håller ju sig dåligt som fan och många ser ut som fan efter 25-30... Och då ska ju vi män naturligtvis hängas ut som pedofiler och våldtäktsmän för att vi hellre sneglar på 18åriga läckerbitar än på 35åriga träskpaddor.. Har tänkt på det i sommar att minst 50% av de svenska kvinnorna går runt i sommarklänningar som ser ut som nån form av sopsäckar.. Naturligtvis för att dölja så mycket som möjligt av hängpattarns och fläsksvålen.. Eftersom vi lever på 20talet så är ju naturligtvis allt männens fel. Vi har naturligtvis en helt skev kvinnosyn när vi inte gillar WT brudar med tatueringar, sopsäcksklänning, som gärna drar i sig ett 20pack GB klassiker.. Personligen kan jag tycka att många bi tjejer ser bra ut då de inte drar runt på 25kg späck... Vad gäller damlandslaget i fotboll så är det nog bara slumpen som gjort att de flesta spelarna de sista 15åren sett ut som bara fan... Jag ser ofta urläckra fotbollstjejer.. Fast då spelar de i div 2 eller juniorlaget
Senast redigerad av Negerhjon 2021-10-03 kl. 07:27.
Citera
2021-10-03, 09:31
Avstängd
thaimans avatar
De som spelar "damfotboll" MÅSTE ha manliga hormoner för att orka.
Titta på Ficher vad tror ni att ni hittar i brallorna på denna skräcködla?
Citera
2021-10-03, 10:49
Citat:
Ursprungligen postat av Fru.Cedergren
  • Nilla Fischer
  • Lisa Dahlkvist
  • Elin Rubensson?...
  • Linda Sembrant?...

Rubenson är gift med man, men det var ju Efva Attling också en gång i tiden.

Hanna Bennison, ovanligt kort med sina 1,52 m. Sexualitet framgår inte.

Skulle inte förvåna om Kosse m.fl. kommer ut som minst bisexuella i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in