Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-24, 10:00
  #1
Medlem
Jag sitter här och funderar på vilka av fotbollsbrudarna som är lebbar. Man har ju hört att det pågår både det ena och andra under samlingar och dyligt.
Så det här är mina helt personliga gissningar hur det står till med fotbollstjejerna.
Kicki Bengtsson och Victoria Svensson är för mig urtypen av hur en fotbollsflata ska se ut. Inte vidare snygga, bor solo med deras "missar" som bara väntar på att en mus ska springa förbi.
Jane Törnqvist är alldeles för snygg för att vara singel, kan det bero på att hon inte gillar killar?
Hedvig Lindahl påminner mycket om den gamla målvakten Elisabeth Leidinge och hon var/är lebb. Har en typiskt lebb frilla.
Dom två Malmö tjejernaMalin Andersson och Carro Jönsson vet jag inte riktig var jag har. När det gäller Malin så kan man ju misstänka att hon har nånting ihop Marika Domanzki Lyfors, eftersom har fått spela hela tiden med henne som tränare för landskaget. Hon har ju varit urkass så länge. Detta innebär ju att Marika måst vara bi.
Carro Seger och Lotta Schelin verkar ju vara mer än bara polare, flatvarning även där (synd på så rara ärtor).
Hanna Marklund, Malin Moström och Hanna Ljungberg har ju alla killar så dom verkar ju vara helt straighta, om man nu kan vara det inom damfotbollen.
Martha då? En 19 årig brasilansk tjej som kommer upp till mörka norden.
Hon har varit här i snart 2 år och har inte fått nån kille, kan de bero på att hon är flata hon också???
Till sist Jossan Öqvist, med ett IQ på 0.00123, tror jag är helt är klart bi. Har ju en kille men gör ett så korkat intryck så det har nog inte varit några som helst problem för en sugen fotbollstjej att få ner henne i ryggläge.

Ja som sagt så är det så här jag tror att det är. Det finns säkert en hel del som vet mer än mig och har helt andra åsikter.
Nu kör vi hårt på den här tråden.
Citera
2005-11-24, 10:12
  #2
Medlem
Ronaldinhos avatar
...och vad fan har detta med "Modeller, paparazzi & kändisbilder" att göra?
Citera
2005-11-24, 10:20
  #3
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
...och vad fan har detta med "Modeller, paparazzi & kändisbilder" att göra?

Modeller, paparazzi & kändisbilder....
Citera
2005-11-24, 10:26
  #4
Medlem
Heaven/Hells avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=87571
Citera
2005-11-24, 10:26
  #5
Medlem
Ronaldinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Modeller, paparazzi & kändisbilder....
...och var i hela helvete i första inlägget pratas det om bilder?
Citera
2005-11-24, 11:02
  #6
Medlem
F´låt

Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
...och vad fan har detta med "Modeller, paparazzi & kändisbilder" att göra?

Ber tusen gånger om ursäkt...kan någon vara vänlig att flytta det här där det hör hemma.
Citera
2005-11-24, 11:42
  #7
Medlem
Så snart tråden har kommit i rätt forum avser undertecknad att framlägga sin välgrundade syn på saken (sakerna). Det är inte alltid som det synes vara...
Citera
2005-11-24, 12:05
  #8
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho
...och var i hela helvete i första inlägget pratas det om bilder?

Heh my mistake..jag läste inte hela tråden, tog för givet att det var bilder han ville åt.
Citera
2005-11-24, 12:35
  #9
Medlem
DaKiNKys avatar
jag tror att det är betydligt färre tjejer än vad killar vill tro som är homo.

varför har inte dessa snygga tjejer partners, det kan ju trots allt finnas enklare förklaringar till detta än att de är homo, tex kanke inte hittat rätt.

vad kan detta betyda. låt oss spekulera.

1, många killar kanske inte gillar starka tjejer?!
2, dom tränar mycket, spelar mycket, är borta mycket.
3, många killar tror att, Äsch hon lirar fotboll hon måste vara leb.

och ja, vad har detta med detta forum att göra?
Citera
2005-11-24, 12:53
  #10
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaKiNKy
(...)

och ja, vad har detta med detta forum att göra?
Inte ett skit, därför väntar vi på manad moderator att svinga sitt trollspö *poof* Modeller, Paparazzi & Kändisbilder ---> Skvaller
Citera
2005-11-24, 13:55
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven/Hell
Inte ett skit, därför väntar vi på manad moderator att svinga sitt trollspö *poof* Modeller, Paparazzi & Kändisbilder ---> Skvaller

/Moderator
Citera
2005-11-24, 14:06
  #12
Medlem
apanola IIs avatar
Drar mig tillminnes en gammal klasskamrat till mig i gymnasiet, hon spelade fotboll och såg redan då ut som en riktigt råflata, hon tom satt som en kille med benen brett isär, dessutom var det mycket rutig flanellskjorta och kort hår, osminkad etc etc... bögar och lebbor har en olycklig tendens att få ens värsta fördommar besannande, så ock då det gällde min fd klasskamrat. Hon umgicks mycket med en kille som var utpräglat feminin, en riktig fjolla kort sagt. han gick f.ö vidare och har nu gjort sig ett namn inom svensk samtidskonst...vad allt nu detta har med lebbor och flator inom fotbollen vet jag inte, det kändes bara viktigt att få sagt...öhh...liksom...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback