2021-10-01, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Ja, jag var otydlig. Henrik kan inte ta nån kritik på nåt vettigt sätt, det var det jag menade med skit.

Ah okej. Men jag gillar Malin bättre Nu lyckades hon sabba Henkos genomskinliga plan:

Istället för att hon hjälpte Henko med exempel, av förklarliga skäl, så hostade Henko själv snabbt fram exempel.

Citat:
Ursprungligen postat av Henko
Jag har frågat Göteborgsposten hur de ser på att sin skribent kallar invandrare för parasiter och förespråkar tvångssterilisering om de ska få bidrag.

Citat:
Ursprungligen postat av Malin
Jag tycker att det här med att gång på gång lägga ut skärmdumpar på folk du vill göra ner och sedan försöka använda mig som en bricka i ditt senaste bråkspel är vidrigt.

Hade jag valt exempel hade du tvingat mig att välja själv vilken bricka jag skulle vara. Nu valde du.

Sedan påstår Henko:
Citat:
Ursprungligen postat av Henko
Men Malin. Jag exemplifierar. Jag förstår det när man som du bara vill kunna säga påhittade saker, men i verkliga livet, där jag bor, där tvingas vi backa upp våra påståenden. Du påstår till ex att jag ringt och mailat arbetsgivare. Det är en lögn.

Malin:
Citat:
Ursprungligen postat av Malin
Du skrev ju själv alldeles nyss att di gjort det med GP. Du gav ju själv ett exempel.

Alltså gud. Henko är helt otroligt korkad. Hans suktande efter andras lyftande av exempel som han sedan kan använda som content i helt andra sammanhang är så otroligt löjligt. Han är som en karikatyr av en machiavellianist. Som förvanskar och vilseleder in absurdum, han vilseleder ju till och med sig själv.

Axel är likadan, men han är klok nog att inte vara lika öppen med det som Henko.

På tal om exemplet Henko så gladeligen lyfte fram, inkl. sin egen vantolkning av som sagts förstås, så är det hela målsättningen med att Henko ens engagera sig i aktuell diskussion på Twitter. Han vill bara tvångsmässigt pressa ut sin gravt störda tolkning av vad andra sagt. Om och om igen. Det spelar ingen roll om diskussionen handlar om kritik mot Henko som person eller om det handlar om kritik mot Haveristerna, eller om något helt annat. Henkos enda hobby är att pressa ut sina vidrigheter om andra personer, som en udda form av tourettes.

Vad liknar ens det här liksom?
Citat:
.. sin skribent kallar invandrare för parasiter och förespråkar tvångssterilisering om de ska få bidrag

Alltså, why? Hur sjuk i huvudet är man inte om man maniskt måste skriva så där varenda jävla gång han själv ”exemplifierar” något? Är det ett exempel på hur sjukt störd i huvudet Henko är eller vadå? Fattar inte vad som pågår i huvudet på Henko ibland. Henko vet mycket väl att kontext och intention var något annat. Och kontentan var INTE det som Henko skriver. Henko är psykopat. Fullständigt störd psykopat. Det är sens moralen.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-10-01 kl. 10:54.
Citera
2021-10-01, 11:51
Medlem
tenebriss avatar
Haveristerna ser sig själva som den rätta sidans avantgardister. De förväntar sig enbart beundran för att de är bullriga och kompromisslösa.

Lake Wobegon-effekten är påtaglig hos dessa relativa medelmåttor.
Citera
2021-10-01, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Han vill bara tvångsmässigt pressa ut sin gravt störda tolkning av vad andra sagt. Om och om igen. Det spelar ingen roll om diskussionen handlar om kritik mot Henko som person eller om det handlar om kritik mot Haveristerna, eller om något helt annat. Henkos enda hobby är att pressa ut sina vidrigheter om andra personer, som en udda form av tourettes.

Vad liknar ens det här liksom?

”.. hur de ser på att sin skribent kallar invandrare för parasiter och förespråkar tvångssterilisering om de ska få bidrag.”

Alltså, why? Hur sjuk i huvudet är man inte om man maniskt måste skriva så där varenda jävla gång han själv ”exemplifierar” något?

Tourettes-Henko slår till igen:

Citat:
.. hur han tänkte kring att en av hans fasta skribenter ville tvinga till ex somaliska kvinnor att ta p-piller och gör svepande uttalanden om invandrare som parasiter
https://mobile.twitter.com/mrhenko123/status/1443866409864515619
Citera
2021-10-01, 15:01
Medlem
tenebriss avatar
Axbert och Henkbert förstår verkligen inte, liksom kattägare inte kan ta till sig att de och hela deras hem luktar katt så kan trög och trögare inte förstå att de beter sig som två högstadieincels
https://mobile.twitter.com/mrhenko123/status/1443856526284886016
Citera
2021-10-01, 16:01
Medlem
Spritnotas avatar
Jag förstår att Henko fann de tre männens besök på närmaste centralort obehagligt.

Det var bara en tidsfråga innan någon inte accepterade hans spelregler, vilka förenklat är "jag får samla pärmar, podda, ringa, posta skärmdumpar om vad och vem jag vill, och har du problem med det tar vi det på nätet när JAG vill det, jag behöver aldrig släppa en upplevt oförätt och spelet är över när jag fått sista ordet". Klart att spelplanen enligt honom ska vara på de kanaler han har stora plattformar på.

Den utsatthet han känner nu när någon bitit sig fast och bemödar sig samla in pengar till tågbiljetter, är garanterat samma känsla som han (med kollegor och fanbase) fått många andra att känna.

Kan ta ett exempel där det för rättvisans skull är enkelt att sympatisera med Haveristerna. Vill minnas att M Eng*lwing* betedde sig ytterst märkligt mot Axel online. Konstiga utspel, som utifrån upplevdes både som enkelriktad besatthet och creepy.

Om det motiverade ett låååångt avsnitt med högläsning från något gammal naziforum; nej, inte i mina ögon. Jag har inte sett skymten av henne online sen dess så tystad blev hon. Och hon kanske är lyckligare idag, vem vet. Men i Haveristerna värld är nog hennes tystnad ett bevis på att de hade moraliskt rätt, rakt av.

Hade hon malt på än idag om de inte krossat henne? Kanske. Men kanske hade det gått att bara putta bort henne en bit, istället för att totalt karaktärsmörda både henne och hennes partner. Metoden att slå sitt hårdaste är effektiv, men otäck.

Att någon nu har gett sig fan på att inte ge sig, trots att Henko slår sitt hårdaste och ringer polisen, twittrar långa trådar, lägger fram alla bevis han har, skarvar, visar känslor, säger att hela familjen påverkas negativt, well jag är inte förvånad. Någon skulle bli den första.

Det som förvånar mig är att han själv verkar förvånad över att en välprövad metod för en gångs skull inte fungerar. Han har ju ändå lyckats ta sig ganska långt i livet.
Citera
2021-10-01, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag förstår att Henko fann de tre männens besök på närmaste centralort obehagligt.

Det var bara en tidsfråga innan någon inte accepterade hans spelregler, vilka förenklat är "jag får samla pärmar, podda, ringa, posta skärmdumpar om vad och vem jag vill, och har du problem med det tar vi det på nätet när JAG vill det, jag behöver aldrig släppa en upplevt oförätt och spelet är över när jag fått sista ordet". Klart att spelplanen enligt honom ska vara på de kanaler han har stora plattformar på.

[…]

Metoden att slå sitt hårdaste är effektiv, men otäck.

Att någon nu har gett sig fan på att inte ge sig, trots att Henko slår sitt hårdaste och ringer polisen, twittrar långa trådar, lägger fram alla bevis han har, skarvar, visar känslor, säger att hela familjen påverkas negativt, well jag är inte förvånad. Någon skulle bli den första.

Det som förvånar mig är att han själv verkar förvånad över att en välprövad metod för en gångs skull inte fungerar. Han har ju ändå lyckats ta sig ganska långt i livet.

En annan sak som förvånar mig är att Haveristerna satsar allt på ett kort. Det finns folk som riskerar allt på riskfyllda projekt, säljer hus och hem och chansar och lägger allt på röd färg på Roulette och faktiskt lyckas, men alla chansningar slutar inte i solskenshistorier.

Henko har ändå varit verksam i det liknande men mindre riskfyllda projektet Inte Rasist, Men där de i stort sett använde samma metoder men bara mot SD-politiker. Inte hela sanningen kanske, men i princip. Han brände ju få broar i det projektet, han kan ju inte haft någon plan på att i framtiden ha samröre med SD-politiker ändå? När projektet rann ut i sanden så kan knappast Henko ha lidit värst mycket av den historiken när han sökte sig vidare i livet. Nu går han istället all-in i Haveristerna-projektet som verkar gå ut på att göra sig ovän med allt och alla och bränna så många broar som bara möjligt. Vem tusan vill ta i honom med tång när ”Haveristerna” går i graven? Eller inbillar han sig att det är hans försörjning tills han går i pension?

Den ena efter den andre lämnar den innersta kretsen och gemenskapen runt podcasten och det är få kvar som verkligen investerar sig själva i projektet. Medlemmarna verkar ha fått upp ögonen för vilket håll det bär åt och de vill helt enkelt inte dras med i förfallet när släggan faller.

Så det som förvånar mig mest är vad Axel och Henko tänker ska hände sedan? När konceptet inte håller längre? Vad är den långsiktiga planen? Visst, de har båda ett jobb - fortfarande - men dom är ju helt slutkörda på ”underhållnings-marknaden” efter det här. Ingen kommer vilja ha med dom att göra - alla kommer att hata dom. ”Haveristerna”-projektet må vara skoj för tillfället, och uppenbarligen väldigt lukrativt, men det är inget konstigt för det är de flesta riskfyllda projekt i början. Problemet med detta projekt är att det är på en enkelriktad väg rakt mot en ändhållplats med mycket snåriga utvägar därifrån.

Litar Henko verkligen så mycket på att Axel inte en vacker dag på fyllan tjabblar bort allt?

Vem ska Henko vända sig till när alla vänder sig emot det forna Haveristerna? Myra? Knappast, Henko och Axel lämnar ju ingen av dom som lämnar gemenskapen ifred. De är snabbt framme och ser verkligen till att en framtida bro upphör att existera och löses upp i atomer. Varenda gång. Som om det till slut inte kommer att hända med paret Fielding, Stenhammar, Svanströmer etc också? Henko och Axel får väl söka jobb hos Martin F. på Acta Publica. Det är nog den enda livlina de kommer att behålla.

Och vad gäller Henkos liv i största allmänhet så borde han tänka mer på sin familj och därför sluta sitta så mycket framför datorn och bråka med andra människor. Barn i den åldern behöver mycket tid med sina föräldrar dom få antal timmar på kvällarna som finns för det.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-10-01 kl. 16:50.
Citera
2021-10-01, 16:48
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
En annan sak som förvånar mig är att Haveristerna satsar allt på ett kort. Det finns folk som riskerar allt på riskfyllda projekt, säljer hus och hem och chansar och lägger allt på röd färg på Roulette och faktiskt lyckas, men alla chansningar slutar inte i solskenshistorier.

Henko har ändå varit verksam i det liknande men mindre riskfyllda projektet Inte Rasist, Men där de i stort sett använde samma metoder men bara mot SD-politiker. Inte hela sanningen kanske, men i princip. Han brände ju få broar i det projektet, han kan ju inte haft någon plan på att i framtiden ha samröre med SD-politiker ändå? När projektet rann ut i sanden så kan knappast Henko ha lidit värst mycket av den historiken när han sökte sig vidare i livet. Nu går han istället all-in i Haveristerna-projektet som verkar gå ut på att göra sig ovän med allt och alla pch bränna så många broar som bara möjligt. Vem tusan vill ta i honom med tång när ”Haveristerna” går i graven? Eller inbillar han sig att det är hans försörjning tills han går i pension?

Den ena efter den andre lämnar den innesta kretsen och gemenskapen runt podcasten och det är få kvar som verkligen investerar sig själva i projektet. Medlemmarna verkar ha fått upp ögonen för vilket håll det bär åt och de vill helt enkelt inte dras med i förfallet när släggan faller.

Så det som förvånar mig mest är vad Axel och Henko tänker ska hände sedan? När konceptet inte håller längre? Vad är den långsiktiga planen? Visst, de har båda ett jobb - fortfarande - men dom är ju helt slutkörda på ”underhållnings-marknaden” efter det här. Ingen kommer vilja ha med dom att göra - alla kommer att hata dom. ”Haveristerna”-projektet må vara skoj för tillfället, och uppenbarligen väldigt lukrativt, men det är inget konstigt för det är de flesta riskfyllda projekt. Problemet med detta projekt är att det är på en enkelriktad väg rakt mot en ändhållplats med mycket snåriga utvägar därifrån.

Litar Henko verkligen så mycket på att Axel inte en vacker dag på fyllan tjabblar bort allt?

Om jag förstått det rätt så är Haveristerna Media Group helt ägt av Axel. Jag tycker han verkar vara den mer klipska av de tre. Så Axel kan fimpa Haveristerna imorrn, försvinna i folkmängden och fortsätta med sitt IT-företag om han vill. Han kan nog inte falla med podden för han är inte beroende av skattefinansierad eller politisk verksamhet så som Henko är.

Henko är en medelmåtta, och inget fel med det. Det finns det många bra människor som är. Men han borde tänka sig för om han ska kunna ha ett hyfsat välbetalt jobb med minimala krav på prestation som han har idag. Haveristprojektet kan äventyra allt det för honom.

Sanna känns bara som hon är "along for the ride". Hon klarar sig garanterat då hon inte är konfliktsökande på ett sätt som man kommer minnas om några år.
Citera
2021-10-01, 16:51
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Det som slår mig mest vad gäller Henrik är att det ofta är vi som kämpat på samma barrikader eller samarbetat med honom som råkar ut för hans hat. Jag minns när Paula Dahlberg ( vardagsrasismen) försökte ta upp med honom att rasifierade kvinnor inom IRM kände sig diskriminerade och förminskade av honom. Han reagerade då på ett sätt som många uppfattade som hotfullt. Det finns massor av exempel på kvinnor som såg och ser honom som obehaglig. Med rätta som historien visat.

Jag undrar hur länge det dröjer innan Sanna råkar ut för samma sak. Mig veterligt har Henrik aldrig haft ett samarbete med en kvinna som inte spårat ur ( på det ena eller andra sättet...). Han är också en person som aldrig glömmer utan kan ligga och ruva på hämnden i många år innan han slår till. Lustigt nog exakt det han brukar anklaga Cissi W för.

Ett råd till alla kvinnor som finns i hans närhet är att aldrig ta något som kan uppfattas som en konflikt med honom. Det slutar sällan bra.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2021-10-01 kl. 16:53.
Citera
2021-10-01, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Ett råd till alla kvinnor som finns i hans närhet är att aldrig ta något som kan uppfattas som en konflikt med honom. Det slutar sällan bra.

Mitt råd är precis tvärtom - ta konflikten direkt, fram med kritiken. Få det överstökat. Ta avstånd och vägra samröre med honom. Så kan man lämna det hela bakom sig sedan. Myra och alla andra som har lyckats ”dra sig ur” gemenskapen är nog väldigt glada över att slippa sitta som på tå över vad Axel eller Henko kan lyckas hitta på, och så slipper hon numera dra lans för såna dårar. Hon kan avslappnat sitta på avstånd och spendera sin tid på något annat mycket mer givande än att försöka hantera två tonårstrots-överdoserade gubbar som ständigt bara är ute efter att bråka på alla andras bekostnad.
Citera
2021-10-01, 17:04
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Henko har ändå varit verksam i det liknande men mindre riskfyllda projektet Inte Rasist, Men där de i stort sett använde samma metoder men bara mot SD-politiker. Inte hela sanningen kanske, men i princip. Han brände ju få broar i det projektet, han kan ju inte haft någon plan på att i framtiden ha samröre med SD-politiker ändå? När projektet rann ut i sanden så kan knappast Henko ha lidit värst mycket av den historiken när han sökte sig vidare i livet. Nu går han istället all-in i Haveristerna-projektet som verkar gå ut på att göra sig ovän med allt och alla pch bränna så många broar som bara möjligt. Vem tusan vill ta i honom med tång när ”Haveristerna” går i graven? Eller inbillar han sig att det är hans försörjning tills han går i pension?

Den ena efter den andre lämnar den innesta kretsen och gemenskapen runt podcasten och det är få kvar som verkligen investerar sig själva i projektet. Medlemmarna verkar ha fått upp ögonen för vilket håll det bär åt och de vill helt enkelt inte dras med i förfallet när släggan faller.

Så det som förvånar mig mest är vad Axel och Henko tänker ska hände sedan? När konceptet inte håller längre? Vad är den långsiktiga planen? Visst, de har båda ett jobb - fortfarande - men dom är ju helt slutkörda på ”underhållnings-marknaden” efter det här. Ingen kommer vilja ha med dom att göra - alla kommer att hata dom. ”Haveristerna”-projektet må vara skoj för tillfället, och uppenbarligen väldigt lukrativt, men det är inget konstigt för det är de flesta riskfyllda projekt. Problemet med detta projekt är att det är på en enkelriktad väg rakt mot en ändhållplats med mycket snåriga utvägar därifrån.

Ptja, folk har kort minne och det kommer en skandal-gate i veckan. Jag tror redan att podden funnits betydligt längre än vad de (eller någon annan) hade anat. Har ingen insyn i eller uppfattning om hur de ser på framtiden, men rimligtvis räknar de med att publiken eller de själva tröttnar en dag.

Det enda jag tror de eventuellt ska bekymra sig över, är hur den stigande skara ovänner de drar på sig kommer agera dagen podden tystnat. De flesta håller käften, backar, vill inte ha mer problem i dagsläget. Men redan nu har de en kamphund på halsen, trots att deras plattformar är intakta.

Om alla deras "tystade fiender" har gått vidare, eller om några bidar sin tid går inte att veta. Jag släpper i stort sett alltid en upplevd oförätt då jag inte mår bra av att bära på negativ energi, men de har gjort sig osams med många kända profiler jag får narcissistiska vibbar av. Minst en av dessa har visat att det går vara tyst i flera år och bygga upp en sällsynt skådad vrede, för att slå tillbaka när vinden har vänt.
Citera
2021-10-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Ptja, folk har kort minne och det kommer en skandal-gate i veckan. Jag tror redan att podden funnits betydligt längre än vad de (eller någon annan) hade anat. Har ingen insyn i eller uppfattning om hur de ser på framtiden, men rimligtvis räknar de med att publiken eller de själva tröttnar en dag.

Det enda jag tror de eventuellt ska bekymra sig över, är hur den stigande skara ovänner de drar på sig kommer agera dagen podden tystnat. De flesta håller käften, backar, vill inte ha mer problem i dagsläget. Men redan nu har de en kamphund på halsen, trots att deras plattformar är intakta.

Om alla deras "tystade fiender" har gått vidare, eller om några bidar sin tid går inte att veta. Jag släpper i stort sett alltid en upplevd oförätt då jag inte mår bra av att bära på negativ energi, men de har gjort sig osams med många kända profiler jag får narcissistiska vibbar av. Minst en av dessa har visat att det går vara tyst i flera år och bygga upp en sällsynt skådad vrede, för att slå tillbaka när vinden har vänt.

Ja, jag känner till ytterligare en som ännu inte har lyft ett finger. Personen har bara indirekt blivit drabbad av Haveristerna, och är alltså inte någon av alla dom som Haveristerna har direkt gett sig på, men som har tagit rejäl skada av Haveristernas påfund. Personer som blir direkt drabbade, alltså dom som Haveristerna ger sig på, lever förstås inte i något vakuum utan när en person blir drabbad så riskerar det att få negativa konsekvenser för helt andra personer. En av dessa ”bidar sin tid” och är oerhört hämndlysten; han känner till exakt vad som var orsaken och att det är Haveristerna-gänget som bär hela ansvaret och skulden för det. Han har inte bråttom, han har ett tålamod av sällan skådat slag, men han glömmer heller aldrig en oförrätt. Axel, Henko och gänget är inte ens medvetna om hans existens. Den skulden han anser att Haveristerna är skyldiga honom kommer han att driva in om det så är det sista han gör i livet.

För varje person de ger sig på så finns det alltid någon långsint bror, kusin, farbror, morbror, pojkvän, granne, kollega, kriminell partner, farsa, god vän eller annat som förlorar något på saken som då Haveristerna riskerar att ”få på halsen”. Det är ytterst få av dessa som går ut i sociala medier och skriver ”ett argt inlägg”. Så gör inte vanliga människor. De ger istället igen på annat sätt.

Henko verkar inbilla sig att internet är nån form av alternativ verklighet avskärmad från den faktiska verkligheten och att hans skärmdumpsalster bara får konsekvenser i sociala medier. Ute i verkligheten är 9 av 10 inte ens aktiva på internet eller i sociala medier. Om det inte står på internet så verkar Henko tro att det inte finns. Jag har inte ens tät kontakt med någon av alla direkt drabbade men ändå känner jag till ett flertal, som jag är vän IRL med, som avskyr Axel och Henko av olika anledningar utan att direkt ha blivit drabbade av dom. Och så känner jag till den här personen som jag på allvar tror Henko borde vara rädd för - på riktigt - istället för t.ex. hans påhittade låtsasmonster Hållén och Magnus. Om jag känner till en sådan person så finns garanterat många fler där ute. Axel verkar tycka att det är värt att bli osams med någon om han tjänar 20k på det - men den här personen skulle i alla fall inte jag frivilligt bli osams med om jag så skulle få 2 miljoner för det.

Henko och Axel, och Martin och resten av gänget för den delen, verkar tro att det är något jävla spel de håller på med och att det bara är fiktiva karaktärer som blir drabbade - och inte riktiga människor.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-10-01 kl. 18:16.
Citera
2021-10-01, 18:08
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ja, jag känner till ytterligare en som ännu inte har lyft ett finger. Personen har bara indirekt blivit drabbad av Haveristerna, och är alltså inte någon av alla dom som Haveristerna har direkt gett sig på, men som har tagit rejäl skada av Haveristernas påfund. Personer som blir direkt drabbade, alltså dom som Haveristerna ger sig på, lever förstås inte i något vakuum utan när en person blir drabbad så riskerar det att få negativa konsekvenser för helt andra personer. En av dessa ”bidar sin tid” och är oerhört hämndlysten; han känner till exakt vad som var orsaken och att det är Haveristerna-gänget som bär hela ansvaret och skulden för det. Han har inte bråttom, han har ett tålamod av sällan skådat slag, men han glömmer heller aldrig en oförrätt. Axel, Henko och gänget är inte ens medvetna om hans existens. Den skulden han anser att Haveristerna är skyldiga honom kommer han att driva in om det så är det sista han gör i livet.

För varje person de ger sig på så finns det alltid någon långsint bror, kusin, farbror, morbror, pojkvän, granne, kollega, kriminell partner, farsa eller annat som förlorar något på saken som då Haveristerna riskerar att ”få på halsen”. Det är ytterst få av dessa som går ut i sociala medier och skriver ”ett argt inlägg”. Så gör inte vanliga människor. De ger istället igen på annat sätt.

Jag blir inte förvånad över att någon långsint har drabbats sekundärt.

Den här senaste dispyten har jag usel koll på. Aldrig sett någon av de inblandade förut, förutom att jag vet vem Loan är till namn och rykte, och att hon blockade mig på Twitter för 5-6 år sen. Jag har ingen klar bild av vem som började, vem som gjort vad och i vilken ordning.

Blir mäkta förvånad om allt hänt precis som Henko redovisar det, men om han denna gång har helt rätt i sak så gör det besvisligen inte så att övriga inblandade delar hans uppfattning. Redan det är något han måste förhålla sig till, och att fortsätta på inslagen bana verkar inte ge det utfall han önskar.

Vill han genuint bli lämnad ifred, om det är viktigare än att gå till semifinal i SM i skärmdump för åttonde året i rad, så tror jag det är läge att testa något nytt. Som, kanske ta ett samtal där han lyssnar och inte går till försvar eller anfall. Lösa en konflikt genom förhandling nu när "döda" fienden inte visat sig fungera trots full arsenal.

Jag har dock noterat en sak, där jag har en åsikt. Hans barn. Som alla andra föräldrar så är det faktiskt inte konstigt att han nämner några så viktiga personer i hans liv nån gång ibland. Det vore ganska känslokallt om han aldrig postade något om dem, eller var petnoga med "mina barn som inte är mina biologiska barn". Och det är fucking sinnessjukt att orosanmäla på illvilja. Det är också fel av honom att överdriva en hotbild så att de som snubblar in i hans tweets får uppfattningen att en galen våldsverkare vill åka hem till honom och misshandla barnen. Bara lämna barnen utanför det här, fel från ena sidan berättigar inte att andra sidan drar in dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in