Citat:
Ah okej. Men jag gillar Malin bättre
Nu lyckades hon sabba Henkos genomskinliga plan:Istället för att hon hjälpte Henko med exempel, av förklarliga skäl, så hostade Henko själv snabbt fram exempel.
Citat:
Ursprungligen postat av Henko
Jag har frågat Göteborgsposten hur de ser på att sin skribent kallar invandrare för parasiter och förespråkar tvångssterilisering om de ska få bidrag.
Citat:
Ursprungligen postat av Malin
Jag tycker att det här med att gång på gång lägga ut skärmdumpar på folk du vill göra ner och sedan försöka använda mig som en bricka i ditt senaste bråkspel är vidrigt.
Hade jag valt exempel hade du tvingat mig att välja själv vilken bricka jag skulle vara. Nu valde du.
Hade jag valt exempel hade du tvingat mig att välja själv vilken bricka jag skulle vara. Nu valde du.
Sedan påstår Henko:
Citat:
Ursprungligen postat av Henko
Men Malin. Jag exemplifierar. Jag förstår det när man som du bara vill kunna säga påhittade saker, men i verkliga livet, där jag bor, där tvingas vi backa upp våra påståenden. Du påstår till ex att jag ringt och mailat arbetsgivare. Det är en lögn.
Malin:
Citat:
Ursprungligen postat av Malin
Du skrev ju själv alldeles nyss att di gjort det med GP. Du gav ju själv ett exempel.
Alltså gud. Henko är helt otroligt korkad. Hans suktande efter andras lyftande av exempel som han sedan kan använda som content i helt andra sammanhang är så otroligt löjligt. Han är som en karikatyr av en machiavellianist. Som förvanskar och vilseleder in absurdum, han vilseleder ju till och med sig själv.
Axel är likadan, men han är klok nog att inte vara lika öppen med det som Henko.
På tal om exemplet Henko så gladeligen lyfte fram, inkl. sin egen vantolkning av som sagts förstås, så är det hela målsättningen med att Henko ens engagera sig i aktuell diskussion på Twitter. Han vill bara tvångsmässigt pressa ut sin gravt störda tolkning av vad andra sagt. Om och om igen. Det spelar ingen roll om diskussionen handlar om kritik mot Henko som person eller om det handlar om kritik mot Haveristerna, eller om något helt annat. Henkos enda hobby är att pressa ut sina vidrigheter om andra personer, som en udda form av tourettes.
Vad liknar ens det här liksom?
Citat:
.. sin skribent kallar invandrare för parasiter och förespråkar tvångssterilisering om de ska få bidrag
Alltså, why? Hur sjuk i huvudet är man inte om man maniskt måste skriva så där varenda jävla gång han själv ”exemplifierar” något? Är det ett exempel på hur sjukt störd i huvudet Henko är eller vadå? Fattar inte vad som pågår i huvudet på Henko ibland. Henko vet mycket väl att kontext och intention var något annat. Och kontentan var INTE det som Henko skriver. Henko är psykopat. Fullständigt störd psykopat. Det är sens moralen.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-10-01 kl. 10:54.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-10-01 kl. 10:54.