Citat:
Ursprungligen postat av
sugmag-se
Ja, hur kommer det sig att så många i den gruppen är brottslingar som har diskuterat på Flashback? Kent ljuger till och med för att försvara pedofilen som är med i gruppen.
Den dementa gubben har visst redan glömt vad han sa om att sluta lägga ut artiklar på Twitter, han har lagt ut varenda artikel sedan dess.

Det är nog så många brottslingar, kvacksalvare etc för att de vill dölja sin historik. De vill inte att det synas och diskuteras.
På tal om den där pedofilen, så är det dubbelmoral. Alltså att försvara den pedofilen och komma med lögner i försvar, samt försvara att en annan drev sidan pedofil.se som förespråkade pedofili. Medan man samtidigt har väldigt svårt för att pedofili diskuteras på forumet, och att det finns pedofiler här.
Kent är rolig, han. Nu heter det att de endast kommer lägga ut vissa artiklar på Twitter. Från första början skulle de ju sluta med att lägga ut artiklar på Twitter, och det var även anledningen till allt raderades därifrån. Sedan den artikeln publicerades så har samtliga nya artiklar blivit länkade på Twitter. Nu heter det som sagt att endast vissa artiklar kommer att läggas ut på Twitter. Vore kul att få höra någon form av förklaring till varför de ändrade sig. Eller ska de skylla på "ironi" eller annat trams igen?
Det har också blivit storhetsvansinne. Bara för att vi kommenterar vissa saker som skrevs där (Kent skrev att vi kommenterar allt som skrivs på Twitter, men det stämmer inte), så betyder det inte att gruppen och deras tweets är viktiga för Flashback. Jag kan inte tala för alla andra, men jag tycker att det är rätt underhållande läsning. Kan vara, i alla fall. Samtidigt som jag har svårt att ta något som skrivs där på allvar. Twittersidan och vad som skrivs där är inte det minsta viktig för mig i alla fall. Tycker bara att det kan vara kul att läsa. Så nu kan Kent få känna sig viktig en stund till.
Flashback är viktigare för Kent än vad Twitter är viktigt för Flashback och flashbackare. Speciellt då Kent gärna twittrar om saker som skrivs här, även om han med jämnamellanrum raderar sina tweets. Det är ju trots allt Kent och gänget som bedriver ett 'krig' mot Flashback. Så Flashback är viktigare för dem än tvärtom. Men visst, de kan väl få inbilla sig att de och deras tweets är viktiga. Vill de inte att Flashbackare ska läsa och kommentera vad som skrivs, så finns det lösningar på det problemet. Men jag tror att de vill att vi läser.