2021-09-24, 10:55
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Läs sista stycket, inte alls min typ av musik utan för större massan, pöbeln, dvs sådana som ni.

Alltså hjälper inte och tracka henne, om hon vill låt henne äta ihjäl sig om hon vill. Hon är entertainer, hon vill dö på scenen framför kameran eller åtminstone i en live på Instagram.

Märklig logik. Om Annas musik är för oss, pöbeln, så verkar vi inte ha fattat det. Det är svårt att hitta någon här som gillar hennes musik vad jag kan se.
Hon vill nog gärna se sig som en "entertainer", men det är ju ganska uppenbart att ingen annan gör det, och då menar jag i nöjesbranschen, inte bland oss pöbel.
Citera
2021-09-24, 11:07
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Läs sista stycket, inte alls min typ av musik utan för större massan, pöbeln, dvs sådana som ni.

Driver inte många lever hela livet på några få hits, var ju en dotter på idol häromkvällen vars far skrivit "raising my family".

Alltså hjälper inte och tracka henne, om hon vill låt henne äta ihjäl sig om hon vill. Hon är entertainer, hon vill dö på scenen framför kameran eller åtminstone i en live på Instagram.
Jag har väldigt svårt att se din agenda. Du vill - frivilligt eller ofrivilligt - framstå som Annas försvarare samtidigt som du vill avsky henne. Det är ju minst sagt en egen vinkel på det hela. Men det blir ju lite som att sätta krokben för sig själv.

Jag kan nog äta upp mina strumpor om du hittar fler än några procent av "folket" här i tråden om Anna Book. Det här är en satirisk tråd om Anna, inte en hyllningstråd, då det inte finns något att hylla. De som fortfarande orkar gilla Anna eller hennes hit hittar du på hennes Insta. De skickar hjärtan och omtankar till henne där. Här skrattar vi åt farsen som rullar på.

En på Idol vars far skrivit "raising my family". Du får nog precisera dig mer än så. Jag har aldrig hört talas om "raising my family". Varför berättar du ens det? Det passar inte in i kontexten.

Anna kanske vill dö på scenen. Problemet är väl bara att det är 25 år sedan hon stod på en scen själv senast. Risken är överhängande att hon dör i en live på Insta snarare. Ganska långt bort från ära och berömmelse. Hon och 25 tittare som sätter mandelkubben i halsen. Jag gissar att vi är fler fans här som ser henne som en levande version av Hyacinthia än det är fans som ännu kommer ihåg vem hon en gång var, för 35 år sedan.
Citera
2021-09-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Men det var väl det sjukaste, har nu sett videon 2 ggr på raken. Galet på alla sätt och vis.
Stå och skälla rakt in i mobilen…..haha när man trodde man sett allt……vilken fullständigt galen människa hon är!
En kommentar där på yt var ju klockren ” jag bryr mig inte om vad folk skriver men ägnar all vaken tid till att kommentera vad folk skriver” - exakt så är det! 👍
PS - Anna det är ingen som tror på att du får skärmdumpar från flashback, vi vet alla att du är här inne med oss…..!
Senast redigerad av Jonsson99 2021-09-24 kl. 12:49.
Citera
2021-09-24, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Ja, fick samma obehagliga känsla. Hon fattar väl att ett direkt riktat hot skulle ge henne problem men vagueposting är ju hennes paradgren å andra sidan. Som den kaninkokerska hon är skulle jag inte helt kalla henne ”ofarlig”. Som hon kastat skit på Molly-att hon inte skäms…

Gangsta-junior har live nu förresten.

Alltid märkligt när kvinnor i 50-60-årsåldern lägger ut förtäckta hot i låttexter och random citat riktade mot personer på Instagram eller Facebook.
Brukar nästan alltid ligga missbruk och psykosociala problem bakom.
Citera
2021-09-24, 13:52
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag har väldigt svårt att se din agenda. Du vill - frivilligt eller ofrivilligt - framstå som Annas försvarare samtidigt som du vill avsky henne. Det är ju minst sagt en egen vinkel på det hela. Men det blir ju lite som att sätta krokben för sig själv.

Jag kan nog äta upp mina strumpor om du hittar fler än några procent av "folket" här i tråden om Anna Book. Det här är en satirisk tråd om Anna, inte en hyllningstråd, då det inte finns något att hylla. De som fortfarande orkar gilla Anna eller hennes hit hittar du på hennes Insta. De skickar hjärtan och omtankar till henne där. Här skrattar vi åt farsen som rullar på.

En på Idol vars far skrivit "raising my family". Du får nog precisera dig mer än så. Jag har aldrig hört talas om "raising my family". Varför berättar du ens det? Det passar inte in i kontexten.

Anna kanske vill dö på scenen. Problemet är väl bara att det är 25 år sedan hon stod på en scen själv senast. Risken är överhängande att hon dör i en live på Insta snarare. Ganska långt bort från ära och berömmelse. Hon och 25 tittare som sätter mandelkubben i halsen. Jag gissar att vi är fler fans här som ser henne som en levande version av Hyacinthia än det är fans som ännu kommer ihåg vem hon en gång var, för 35 år sedan.
FYI: "Raising my family" med Steve Kekana var en megahit för runt 40 år sen
Citera
2021-09-24, 15:03
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19

Hade min far skrivit den (ja jag visste direkt vilket låt som åsyftades) hade åtminstone jag varit bra jävla stolt!
Inte bara för att jag personligen lyssnar mycket på den typen av musik och råkar gilla låten, utan för att det finns nog rätt många där ute i världen som kan fylla i låttexten om man nynnar melodin..😉
Förutom du då, du hade ingen aning var rätt uppenbart.

Fråga random cuban/amerikan/mexikan whatever om han kan fylla i texten när du visslar på ”ABC..”

OnT;
Jag är också en utav dom som driver rätt friskt med Anna, hon förtjänar det.
Men, jag hackar inte ner på dom som ”försvarar” henne.

Alla kan inte tycka lika om folk, och Anna happens to be en divider av rang.
Antingen gillar man eller så gillar man inte.

Du framstod inte bara som rätt otrevlig i ditt inlägg utan även som rätt dum och outbildad (men det kan du kanske inte rå för), därav mitt svar på ditt inlägg.

Ha en fortsatt fin dag!
Senast redigerad av MissDecibella 2021-09-24 kl. 15:06.
Citera
2021-09-24, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Hade min far skrivit den (ja jag visste direkt vilket låt som åsyftades) hade åtminstone jag varit bra jävla stolt!
Inte bara för att jag personligen lyssnar mycket på den typen av musik och råkar gilla låten, utan för att det finns nog rätt många där ute i världen som kan fylla i låttexten om man nynnar melodin..😉
Förutom du då, du hade ingen aning var rätt uppenbart.

Fråga random cuban/amerikan/mexikan whatever om han kan fylla i texten när du visslar på ”ABC..”

OnT;
Jag är också en utav dom som driver rätt friskt med Anna, hon förtjänar det.
Men, jag hackar inte ner på dom som ”försvarar” henne.

Alla kan inte tycka lika om folk, och Anna happens to be en divider av rang.
Antingen gillar man eller så gillar man inte.

Du framstod inte bara som rätt otrevlig i ditt inlägg utan även som rätt dum och outbildad (men det kan du kanske inte rå för), därav mitt svar på ditt inlägg.

Ha en fortsatt fin dag!
Det var nog inte Coolvids intention att hacka ner på de som försvarar Anna, snarare handlar det nog om underliggande irritation på någon som trollar sönder vår fina tråd.
Citera
2021-09-24, 15:12
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Alltid märkligt när kvinnor i 50-60-årsåldern lägger ut förtäckta hot i låttexter och random citat riktade mot personer på Instagram eller Facebook.

Det är ju som att hon ber om att folk ska fråga henne om vad som står på/ska tycka synd om henne/ ska diskutera det på flashback..

Har (tyvärr) en bekant som lider av samma ”åkomma” på sociala medier..
Fruktansvärt pinsamt att se när hens inlägg fylls av ”Vad står på”, ”Hur mår du” etc etc, speciellt när jag vet att det kan vara en sån enkel grej som att Maj-Britt 78, 2 trappor upp hann före ner till tvättstugan på morgonen.

Men med dessa inlägg sprids en ”mystik” runt personen, h•n får uppmärksamhet och diskuteras osv.
Det är givetvis (precis som Anna) en väldigt ensam människa, och det av en anledning, h•n påminner nämligen också extremt mycket om henne gällande sitt bekräftelsebehov och ”SE PÅ MIG! HALLÅ HALLÅ, HÄR ÄR JAG!!”.
Citera
2021-09-24, 15:19
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det är ju som att hon ber om att folk ska fråga henne om vad som står på/ska tycka synd om henne/ ska diskutera det på flashback..

Har (tyvärr) en bekant som lider av samma ”åkomma” på sociala medier..
Fruktansvärt pinsamt att se när hens inlägg fylls av ”Vad står på”, ”Hur mår du” etc etc, speciellt när jag vet att det kan vara en sån enkel grej som att Maj-Britt 78, 2 trappor upp hann före ner till tvättstugan på morgonen.

Men med dessa inlägg sprids en ”mystik” runt personen, h•n får uppmärksamhet och diskuteras osv.
Det är givetvis (precis som Anna) en väldigt ensam människa, och det av en anledning, h•n påminner nämligen också extremt mycket om henne gällande sitt bekräftelsebehov och ”SE PÅ MIG! HALLÅ HALLÅ, HÄR ÄR JAG!!”.
🤣🤣🤣 ja, lite mystik i vardagen.. det är annnas specialité
Hon är väldigt förutsägbar, man kan se mönster i hennes menscykler.. med gråtmildhet, dunderarg, #tycksyndommig#styrkekram
Tanken att robban är svagbegåvad är inte obefogad.
Måste kännas stressande att "släcka alla bränder", sen kvällsdusch, kvällsinsmörjning av Hela kroppen samt sedvanlig betäckning av berget..
Citera
2021-09-24, 15:20
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det var nog inte Coolvids intention att hacka ner på de som försvarar Anna, snarare handlar det nog om underliggande irritation på någon som trollar sönder vår fina tråd.

Är inte sämre än att jag ber om ursäkt om så är fallet.
När det gäller personer man uppfattar som troll kan man bara ignorera och låta bli att svara.
Är det nu någon här som faktiskt råkar gilla Annas musik/leverne/person etc och dessutom står för det så kan jag inget annat än fnissa för mig själv och undra hur 17 man är funtad.
Men såna tankar behåller jag för mig själv, att såra en av Bookens fans är ungefär som att stjäla godis från småbarn (i mitt tycke)..

Angående allmänbildningen står jag dock fast. Man måste vara född under en sten, eller bara spela dum, om man inte visste vilken låt han menade.
Citera
2021-09-24, 15:21
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Anna har väl klimakteriebesvär också. Och en del kvinnor i klimakteriet är som Dr Jekyll och Mr Hyde, rara och galna om vartannat och ibland samtidigt.
Citera
2021-09-24, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hahaha, hon är stolt över sin stora rumpa, en sån som kvinnor betalar för att få, enligt henne själv.. men jag vet inte jag, det är någon i tråden som har samlat ihop lite bilder på hennes platta röv, med sitt inskär. Det är inget jag avundas

Hon får väl låtsas som hon är ”big booty” på det sättet Kardashian mfl vill vara. Inbilla sig att hon är ”het”, ”feminin”, ”sensuell” när hon ser ut som en liten tjock spansk tant av typen som sitter och virkar på en bänk i någon bergsby. Några av hennes många livslögner. Tycker hon har en typisk rultig-tantrumpa. Ingen betalar för en sån, ingen avundas henne den. Har själv rätt benig bakdel/höfter men vill trots att det inte är trendigt på kvinnor byta med Anna-på varken det ena eller andra viset. Har hon fettsugit aktern kan det förklara hennes ”buckliga” bak kanske.

Blir ärligt talat superirriterad av sådana här uppmärksamhetsfiskande vagueposting människor sociala medier är fullt av. Skulle aldrig fråga någon som säger A men inte B enbart för att vara mystisk ett skit. Bara ignorera dem som gäller, för de hatar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in