2021-09-23, 21:42
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
...ge henne en mikrofon, en scen och låt henne göra det hon kan. Framföra sin låt, eller låtar, har ingen större koll på alla hennes hits, inte min genre.
Det är ju det som är så roligt. Hon är inte någon bra sångerska. Och jämfört med den tjocka sångerskan du nämnde tidigare i tråden, Sarah Dawn Finer, så är Anna Book noll och ingenting. Och det insåg de flesta redan 1986 när hon var med i Schlagerfestivalen.

Tar man andra, duktiga sångerskor, som deltagit i samma musiktävling har de fått en hygglig musikkarriär. En del samtida artister har blivit väldigt framgångsrika, som Pernilla Wahlgren, Carola och Lena Philipsson. De har dessutom jobbat hårt för det och hade dessutom talang.

Visst, "ge Anna Book en mikrofon, en scen och låt henne göra det hon kan", så kan jag lugnt säga att det inte blir någon jättesuccé, för hon kan inget.

Jag kan garantera att 99% av den publik som vill se henne betalar för att få en freakshow, för de är inte där för hennes berömda sångröst, för det har hon helt enkelt inte.
Senast redigerad av DoktorNo 2021-09-23 kl. 21:45.
Citera
2021-09-23, 21:49
Medlem
Citat:
Kalla det där fet är ju bara näthat. Absolut hon är lite knubbig och rultig. Sara Dawn, där har ni en FET sångerska.

Till skillnad från Anna är S en begåvad artist. S är kurvig med fyllig byst, smal midja och snygg rumpa. Hon har en klassisk timglasfigur.
Anna är helt fyrkantig med platt lång rumpa.
Det ända hon har i fornväg är sina opererade bröst och fetma
Betänk att när Anna var som störst var hennes midjemått nästan lika stort i omfång som hennes längd.
Citera
2021-09-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Förra sommaren kunde hon inte ens uttala namnet på det italienska haket. Hon och R var på väg till solariet och Anna stod utanför och skällde ut alla troll på Flashback, sa att hon och R kanske skulle äta på det där haket hon inte kunde uttala namnet på, antingen där eller Sibylla. Möjligen favoriten Valvet. Det var då det.

Klart sevärt när hon med helt galna filterögon skäller ut oss. "Cute baby face" heter filtret. För tankarna till skräckfilm. 😬
Totalt 6:06, väl värt tiden. Rantet börjar vid 1:19.

https://youtu.be/-alKxKza6Fk

Men det var väl det sjukaste, har nu sett videon 2 ggr på raken. Galet på alla sätt och vis.
Citera
2021-09-23, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Tycker hashtaggen låter som en förtäckt varning till någon. Hon har använt sig av en liknande tidigare.

Ja, fick samma obehagliga känsla. Hon fattar väl att ett direkt riktat hot skulle ge henne problem men vagueposting är ju hennes paradgren å andra sidan. Som den kaninkokerska hon är skulle jag inte helt kalla henne ”ofarlig”. Som hon kastat skit på Molly-att hon inte skäms…

Gangsta-junior har live nu förresten.
Citera
2021-09-24, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Till skillnad från Anna är S en begåvad artist. S är kurvig med fyllig byst, smal midja och snygg rumpa. Hon har en klassisk timglasfigur.
Anna är helt fyrkantig med platt lång rumpa.
Det ända hon har i fornväg är sina opererade bröst och fetma
Betänk att när Anna var som störst var hennes midjemått nästan lika stort i omfång som hennes längd.
Hahaha, hon är stolt över sin stora rumpa, en sån som kvinnor betalar för att få, enligt henne själv.. men jag vet inte jag, det är någon i tråden som har samlat ihop lite bilder på hennes platta röv, med sitt inskär. Det är inget jag avundas
Citera
2021-09-24, 06:55
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Sätter en tusing på att Anna "Flodhästen" Book väger betydligt mer än Sarah Dawn Finer.

Nääää....??? Nästan benägen att sätta emot, tänk på att AB är jävligt kort, SDF iofs inget fyrtorn, men ser ut att vara ivf 1,67 eller något, minst decimetern längre än AB (försöker - to no avail - googla fram kroppslängder).

Gillar förvisso kvinns med lite rondör - men AB ser ju inte ett dugg snygg ut i kroppen. Häck som bara är "stor" men ointressant. Ingen som sitter på lite pics så att vi kan gå på djupet i denna angelägna fråga..???
Citera
2021-09-24, 06:57
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, så patetisk hon är

Ja att hennes ”ryggrad är intakt” är ju en rätt bra grej känner jag spontant, svårt att ens stå på benen annars..

https://postimg.cc/gallery/SYB7402

Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Tvärtom. Någon har gett henne en mick och en kamera så nu är hon helt outhärdlig. Och framföra sina hits kunde hon knappt på den tid det begav sig.

Men här hänger jag inte riktigt med får jag erkänna.. ”Hits”? Vilka skulle det möjligtvis kunna vara? Rultan har väl haft en hit (singular, inte plural), och det vid 16-års ålder, eller har jag missat något här..?

Citera
2021-09-24, 08:06
Medlem
Citat:
Det flesta feta människor lever i självförnekelse, uppger till sin omgivning de äter grönt, äter lite, överdriver träningen.

Spelar ingen roll om du går 15 000 steg om dagen om du äter för 40 000 steg. Klart de förnekar detta, det är ju pinsamt. Ungefär som att klanka på en alkoholist som dricker, den personen dricker ju inget.

Låt henne ljuga om kostintaget om hon mår bättre. Låt henne rulla fram, är väl hennes sak.

Men ge henne en mikrofon, en scen och låt henne göra det hon kan. Framföra sin låt, eller låtar, har ingen större koll på alla hennes hits, inte min genre.

Gigant Superman. Är du inne på den här sidan för att försöka driva med oss Flashbacks? Hur kan du hållt på så länge i den här tråden utan att ha lyssnat på Anna och hört hennes brist på talang?
Citera
2021-09-24, 09:08
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Gigant Superman. Är du inne på den här sidan för att försöka driva med oss Flashbacks? Hur kan du hållt på så länge i den här tråden utan att ha lyssnat på Anna och hört hennes brist på talang?
Läs sista stycket, inte alls min typ av musik utan för större massan, pöbeln, dvs sådana som ni.

Driver inte många lever hela livet på några få hits, var ju en dotter på idol häromkvällen vars far skrivit "raising my family".

Alltså hjälper inte och tracka henne, om hon vill låt henne äta ihjäl sig om hon vill. Hon är entertainer, hon vill dö på scenen framför kameran eller åtminstone i en live på Instagram.
Citera
2021-09-24, 10:21
Medlem
Anna har haft "egentid" hemma hos gamla Houston-damen och hennes amerikadotter. Blandar engelska och svenska i texterna på story. Hyllar damens matlagning, men kan såklart inte glömma bort att hon själv hade praliner med sig.
Citera
2021-09-24, 10:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Anna har haft "egentid" hemma hos gamla Houston-damen och hennes amerikadotter. Blandar engelska och svenska i texterna på story. Hyllar damens matlagning, men kan såklart inte glömma bort att hon själv hade praliner med sig.
Rykande åtgång på pralinerna, verkar som det gått åt hela två stycken när kaffet dukas av.
Citera
2021-09-24, 10:49
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Rykande åtgång på pralinerna, verkar som det gått åt hela två stycken när kaffet dukas av.
Undrar vem som slukade dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in