2021-09-18, 20:56
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitty
Blomsterföretaget har själva repostat bilderna. Lika illa det 🤦🏻‍♀️
Usch, visar bara hur oseriösa dom är.
Citera
2021-09-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Otroligt osmakligt av Anna, man kan ju undra om Kin vet om att Anna profiterar på hennes mammas begravning. Där hade iaf jag sagt upp bekantskapen!

Nu vet hon nog det. Floristen lär nu få känna på Book-effekten som Valvet mfl fått uppleva, dvs att Book är antireklam.
Kin syns sällan på Bookis IG numera, känns som om hon ”ghostat” Anna en aning, försöker dra sig undan utan att starta en full Anna-rage.
Citera
2021-09-18, 21:03
Medlem
Rätt osmakligt att inte ha lakan om täcket också ☹️
Citera
2021-09-18, 21:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Otroligt osmakligt av Anna, man kan ju undra om Kin vet om att Anna profiterar på hennes mammas begravning. Där hade iaf jag sagt upp bekantskapen!
Hade jag varit Kin hade jag för det första hindrat Anna från att släpa in blomsteruppsättningen i kyrkan. Allt ska vara dekorerat och klart när begravningsgästerna kommer in i kyrkan.
För det andra skulle jag ha sagt till Anna redan innan att fotografering inte passar sig.
Borde inte Kin känna till hur Anna fungerar?

Ibland brukar begravningsbyrån ta egna bilder och göra ett minnesalbum till anhöriga. I detta album listas namn på dom som skänkt gåvor, en förteckning över psalmer och lite annat som minne för anhöriga.
Det är inte Annas uppgift att fläka ut allt på nätet. Hon har säkert även bild på Kins "trasiga ansikte" som My så poetiskt beskrev det.
Citera
2021-09-18, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Det är kanske läge att visa detta för blomsäljaren.

Blomsäljaren verkar ha sett det själv ju. Sen undrar jag - bör inte alla företagare och försäljare vara 100% bra på sitt jobb. Alla är förstås inte det, men ska man ta i från tårna som Anna gör borde hon väl i mer på procenten. Annars är ju blomsterbutiken bara en i mängden iaf.

Hoppas innerligt inte att jag stöter på Anna i min profession.

Hennes sätt att alltid överdriva, rada upp superlativen, påminner mkt om en person jag kände men brutit med, som är fullbordad narcissist, med psykopatiska drag.
Citera
2021-09-18, 21:18
Medlem
Live m Antonio nu.
Citera
2021-09-18, 21:21
Medlem
Anna Book, ditt satans flälskarsel, hur i helvete kan du på en begravning promota en florist i eget ekonomiskt syfte, låtsas sörja och samtidigt tro att du ska få sympatier, du har för alltid tappat all möjlig förtroendekapital genom att få en begravning att få lite kredit i din falnande karriär.
Citera
2021-09-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Va? Inte alla tre bilderna väl? Förresten så måste företaget tänka på att bilderna innehåller en personlig hälsning till den avlidne och inte bara reklam så det är ett grovt övertramp från företaget. Oseriöst företag enligt min mening!
Är GDPR tillämpligt på detta?

Det fanns tre bilder på stories men de är nu borta på företagets stories. De har väl blivit kontaktade av många…
Citera
2021-09-18, 21:43
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ta, det lugnt nu och överreagera inte som Anna. Jag försökte bara att vara lite ironisk.
Jag förstår, det är makalöst.
Otroligt att rikta strålkastarna mot sig själv..
Hon taggade inte fd. tandläkarsvärsonen?
Texten sen..hur nära var hon?
Jag undrar hur Kin ser på detta när det gått en tid?
Lai*a Ba**e och Ni**as Wahl**en körde väl typ spons på bröllopet, pinsamt men ekonomiskt, men deras eget val.
Här har vi en människa som nästlaf sig in på begravningar för att få en liten glimt av "kändisar". Såg hon sitt varma kärleksfulla deltagande som ett jobb? Hon har ju nämnt den sista tiden att hon fått ändra i sitt schema, göra ombokningar osv iochförsig, var det upphäntning av en sönderkörd tvättmaskin, men hon vek en hel dag till det.
Var hon där som vän eller snabbt reklamjobb? Usch
Citera
2021-09-18, 21:47
Skickade pm till blomföretaget och sa att det var osmakligt med bilderna i storyn. Frågade om de anhöriga godkänt...vips blev jag blockad. .men det var ju mitt reservkonto så jag kunde se från mitt vanliga att allt är borta från story...för inte har det väl gått 24 timmar än?

Jag har en koppling till företaget, en bekant till mig är bästa vän med floristen.... förvånad över att hon beblandar sig med Book
Citera
2021-09-18, 21:48
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Anna - nu är du inte längre en knäpp tant som jag kan skratta åt - nu äcklar du mig 🤢
Hur fan tänker du (med den enda hjärncell du har) när du lägger upp de här bilderna????
https://postimg.cc/gallery/L433Ff1

Må hon brinna i helvetet!
Citera
2021-09-18, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Verkligen vidrigt 🤮
Hon visar upp SIN groteskt stora bukett i hela två bilder. Inga andra verkar ha köpt såna vräkiga blommor, inte ens de närmast sörjande. Anna förstår inte ens att skämmas.

Dessutom passar hon på att åter igen göra REKLAM för en blomaffär, i en text om begravningen
Fy faan va vidrigt gjort!🤮sån bukett går på minst 1500-2000kr! Något som hon aldrig skulle lägga på en kvinna hon säkerligen träffat max två gånger! Hon har verkligen inga skrupler alls😱🤮gränsen e verkligen nådd! Psykakuten direkt!alltså e så förbannad nu att jag har lust och ringa och fråga hur fan hon kan göra REKLAM på en fucking begravning!lilla feta dvärghelvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in