Citat:
Ja, var inte det bra?
■ 1: ) Det vore betydligt värre om SD kunnat mörda LW och sen gå fri. Det bästa alternativet hade dock varit att SD kunnat avsluta relationen till LW på något annat sätt än genom att mörda henne.
■ 2: ) Vad gäller HD ser hon ut att gå fri, rättsligt sett. Hennes lögner och osmakligheter kommer hon dock att få leva med. Lite som Mats Alm. Men hon verkar ju obekymrad över det
Ja, var inte det bra?
■ 1: ) Det vore betydligt värre om SD kunnat mörda LW och sen gå fri. Det bästa alternativet hade dock varit att SD kunnat avsluta relationen till LW på något annat sätt än genom att mörda henne.
■ 2: ) Vad gäller HD ser hon ut att gå fri, rättsligt sett. Hennes lögner och osmakligheter kommer hon dock att få leva med. Lite som Mats Alm. Men hon verkar ju obekymrad över det
■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden var inte skrivet till mig @JokerMannen, men, jag har trots det, lämnat ett svar inkluderat några frågor till dig.
■ 1: ) Du har framfört, att den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n bragt livet om L*na Wesstr*m under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ En fråga enligt det ovan skrivna: Är du @Betongbaletten helt inställd på att St*fan Davidss*n var❗en helt allena gärningsperson under Måndagskvällen då brottsoffret L*na Wesstr*m dödsmisshandlades bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro ?
■ Tillägg till det ovan skrivna: Om❗du @Betongbaletten utgår med bestämdhet, att St*fan Davidss*n var en helt allena gärningsperson undrar Måndagskvällen den 14 Maj 2018 så undrar jag över följande sagt,
grundar du detta på Göta Hovrätt:s dom som föll den 28 Maj 2021 ?
■ Enligt Kammaråklagaren Å*a H*ding:s tidigare uttalande till allmänheten, det vill säga, citat: "St*fan Davidss*n hade, antingen ensam, eller i samförstånd med annan person, bragt livet om L*na Wesstr*m" ... slut citat/
■ Enligt ovan skrivet: Anser du @Betongbaletten på det bestämdaste, att Kammaråklagaren Å*a H*ding tidigare befattat sig med endast abundant gallimatias ?
■ Fråga: Finns det överhuvudtaget någon möjlighet för dig samt i din tankevärld att kunna tänka dig, att Göta Hovrätt, kan❗ha missat en medgärningsperson eller en medhjälpare till St*fan Davidss*n ?
■ 2: ) Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD är en mycket märklig och säregen individ, hennes tidigare beteenden, både en tid före det, att L*na Wesstr*m blev bragt om livet så som även en tid efter mordet på L*na Wesstr*m var mycket onormala, Förtigerskan HD har skenbarligan visat sig med att inte ha rent mjöl i sin påse.
■ En fråga till det ovan skrivna: Finns det överhuvudtaget någon möjlighet i din tankevärld att våga luta dig åt, att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 ?
■ Tillägg till ovan skrivet: Om du vågar att luta din tanke åt ett sådant håll, det vill säga, att någon varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, vilken person tänker du då på i fösta hand ?
■ @Betongbaletten, du har fortfarande inte svarat på frågan som gällde "Mello-Mysten
GC-6C-KK-4 samt om L*na Wesstr*m och den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD.
■ Från mig @JokerMannen kommer senare vidare berättelser samt svar gällande om att den avlidna människokroppen viken upptäcktes under Lördagens eftermiddagstid den 19 Maj 2018 var❗vilandes på sin
( Mag-sida ), det vill säga, inte❗vilandes på magen.
■ Enligt ovan skrivet, kommer jag bland annat att framföra om Pars Fóris Abdóminis déxtra och Fóris Abdóminis Sinístra samt om mittlinjen gällande Umbelícus, sålunda skall du kunna förstå hur den avlidna människokroppen var vilandes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro.
■ Tillägg till ovan skrivet: Det finns nio regioner av Fóris Abdóminis, en mittlinje × 3 samt tre sinistrala och tre dextrala. Detta kommer att handla om Tórso, det vill säga, ej den avlidna människokroppen:s huvud, hals, armar eller ben.
Mvh/JM.