Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Som du ser så finns det skäl att vara motvals. Speciellt när du är i farten.
Och ja det har funnits goda skäl att ”gnälla på data”. Kanske inte lika goda att gnälla på HD i nio månader?
Undrade mer om det sammanföll med ditt fortsatta beteende? Provocera, vars motvalls.
Du startade ju upp för att reta SD?
Ville provocera honom med att dra avancerat datasnack i tråden så han skulle bli osäker inför HovR.
Jag tittar på HD ang hennes beteende.
Allt från att hon är skenhelig vid skilsmässan till korkat beteende som sjuksköterska.
Att hon hatar LW och vill se henne henne död och utan skrupler tar hennes loggar när hon brutalt mördats.
Jag undrar om det ligger till grund för delaktighet och insyn i mordet. Att hon hämnas och manipulerar. Hon har motiv, hon är en central figur i triangeldrama.
Det vill säga suspekt beteende. Sen kan man försöka bortförklara det mesta frenetiskt, även det uppenbart korkade i hennes beteende.
Skylla allt på SD fast hon är fullt kapabel att agera på egen hand.
Bejaka hennes forna status or what ever, som om det vore samma sak år 2018.
Att du åtagit dig nåt själv utnämnt kall att "nyansera" och försöka bejaka bilden av det hjärntvättade otrohetsoffret hjälper föga.
Det är ett mord och inte en tråd om HD som utsatt för otrohet och jag bryr mig i huvudsak om LW. Speciellt när de är två är antagonister sen många år och HD startar upp bråk i tiden upp till mordet.