2021-09-09, 04:59
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Att även ge sig LWs son säger allt och det har skett förut. Som om det inte kan vridas runt tillräckligt mycket hur hemskt allt med LW är.
En extra twist som enbart bekräftar hur förvridet det är av hat.

Det är personligt, subjektivt klibbigt och emotionellt. I ena änden är det hat som om det vore brännande lava och i andra änden på spektrat är det ett evigt trivialiserande och daltande med megaoffret HD.

Så mycket hat att hataren vill döda LW, om och om igen! Inte nog med det, hat ska även hennes barn ha, antagligen för att de är hennes kött och blod?
Detta hat måste vara en mördares bikt?
Finns inget annat skäl för denna otroliga avsky, för en för länge sedan mördad kvinna, inte ens genom att bli mördad, har hon sonat det grova fel hon anses ha gjort!
Vilken sjuk jävel! Mår illa som fan!
Citera
2021-09-09, 05:21
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Så mycket hat att hataren vill döda LW, om och om igen! Inte nog med det, hat ska även hennes barn ha, antagligen för att de är hennes kött och blod?
Detta hat måste vara en mördares bikt?
Finns inget annat skäl för denna otroliga avsky, för en för länge sedan mördad kvinna, inte ens genom att bli mördad, har hon sonat det grova fel hon anses ha gjort!
Vilken sjuk jävel! Mår illa som fan!
Ja, här är otrohet värre än att mörda och hat ska vägleda till godhet. Listen and learn.
Citera
2021-09-09, 07:05
Avslutad
Då jag åter gått igenom FUPen, slås jag av det uppenbara, skrivet rakt framför näsan.
Att kontakta polisen i Örebro, samt åklagarna som hade hand om fallet har inte hjälpt, då de hänvisar till att det är nedlagt och eventuella tips får polisanmälas.

Vem ska man då polisanmäla till då problemet ligger hos polisen?

Att begära ut handlingar som kan bekräfta det upptäkta, går inte då det kan vara till men för den enskilde polisen.

Att kontakta de som utreder poliser, ger ingenting, då det råder sekretess om vad som utreds eller inte. Det går inte ens att få bekräftat om det gjorts någon form av internutredning angående jäv. Pga sekretess.
Citera
2021-09-09, 08:05
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Då jag åter gått igenom FUPen, slås jag av det uppenbara, skrivet rakt framför näsan.
Att kontakta polisen i Örebro, samt åklagarna som hade hand om fallet har inte hjälpt, då de hänvisar till att det är nedlagt och eventuella tips får polisanmälas.

Att begära ut handlingar som kan bekräfta det upptäkta, går inte då det kan vara till men för den enskilde polisen.

Att kontakta de som utreder poliser, ger ingenting, då det råder sekretess om vad som utreds eller inte. Det går inte ens att få bekräftat om det gjorts någon form av internutredning angående jäv. Pga sekretess.

Den som håller i AB Krim-pod eller vad det nu heter kanske kan vara en ingång? Det finns ett avsnitt om detta mord.
Kommer inte håg vad han heter på rak arm.
Ofta är det pressen/media som kan påverka så att utredningar tas upp igen.
Senast redigerad av StudebakerHog666 2021-09-09 kl. 08:15.
Citera
2021-09-09, 08:48
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Din sjuka jävel att även ge sig på LWs son som förlorat sin mamma!

Exakt HUR har du nått denna nivå med hat mot just LW inklusive ett så uppenbart daltande med just HD?

Det var ju du som ville veta vilka jag menade när jag skrev om flying monkeys. Han är en flying monkey, hjärntvättad av LW. Liksom majoriteten av trådskribenterna som driver vidare Ls hatkampanj mot HD.
Citera
2021-09-09, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det stämmer. LW hade matat alla sina flying monkeys med olika versioner om sig och SD under lång tid. Men eftersom hon sparade på alla konversationer så kan vi tack vare FUP se hur hon ljög och manipulerade sina "vänner" för att få det hon ville ha. När dessa flying monkeys nu berättar om vad LW lurat i dem så blir de bara pinsamma.
Det är så jag menar med luckor i bevisningen. Här har vi en som sitter och beskriver hos rädd BO varit och vilka psykiska och fysiska misshandel hon har gått igenom men när frågan kommer upp att beskrivningen går inte ihop med informationen från FUB då blir det tyst !
Det kalls för dålig bevisningsmaterial eller enligt mig luckor i bevisningen.
Citera
2021-09-09, 09:09
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Det är så jag menar med luckor i bevisningen. Här har vi en som sitter och beskriver hos rädd BO varit och vilka psykiska och fysiska misshandel hon har gått igenom men när frågan kommer upp att beskrivningen går inte ihop med informationen från FUB då blir det tyst !
Det kalls för dålig bevisningsmaterial eller enligt mig luckor i bevisningen.

Ja, hon hade byggt upp ett fint fall mot SD innan hon blev mördad. Hon fick sin hämnd mot SD och HD.
Citera
2021-09-09, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Måste finnas något sätt. Kan JO vara ett alternativ?
Citera
2021-09-09, 09:24
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ja, hon hade byggt upp ett fint fall mot SD innan hon blev mördad. Hon fick sin hämnd mot SD och HD.

Ja, var inte det bra?
Det vore betydligt värre om SD kunnat mörda LW och sen gå fri. Det bästa alternativet hade dock varit att SD kunnat avsluta relationen till LW på något annat sätt än genom att mörda henne.

Vad gäller HD ser hon ut att gå fri, rättsligt sett. Hennes lögner och osmakligheter kommer hon dock att få leva med. Lite som Mats Alm. Men hon verkar ju obekymrad över det
Citera
2021-09-09, 09:24
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:

Tror du det ingick i hennes masterplan att bli ihjälslagen!?
Citera
2021-09-09, 09:43
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Din sjuka jävel att även ge sig på LWs son som förlorat sin mamma!

Exakt HUR har du nått denna nivå med hat mot just LW inklusive ett så uppenbart daltande med just HD?

Polisen misstänkte NW. De frågade SD om han trodde att NW var GM. Det trodde han inte. De frågade HD om hon trodde att SD skulle ta på sig skulden för att skydda NW. Det trodde hon inte. När SD tagit livet av sig skrev NW på IG "vi har vunnit".
Citera
2021-09-09, 10:45
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Polisen misstänkte NW. De frågade SD om han trodde att NW var GM. Det trodde han inte. De frågade HD om hon trodde att SD skulle ta på sig skulden för att skydda NW. Det trodde hon inte. När SD tagit livet av sig skrev NW på IG "vi har vunnit".

Det kallas att "utreda alternativa gärningsmän". Polisen brukar jobba så. Som synes avskrevs NW, precis som alla andra alternativ. Kvar fanns SD, och honom fann som bekant en enig HR skyldig till mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in