Hennes hem ser ut som rådande mode bland andra kändisars hem.
I Spanien dock helt annorlunda.
Tycker ff inte hennes hem i Suckunge är fult. Just saying….
Nej det är inte alls fult. Men jag tycker, enligt min smak alltså, att det saknas saker på väggarna och är tråkigt. Men jag kan ju inte säga att det är något fel att vilja ha så hemma. Det är mer att hennes smak är smakfull på något sätt men väldigt opersonlig.
Och det är där jag tänker att hon, på grund av att hon hade den tonårstid hon hade blev rädd för att inte vara rätt om du förstår vad jag menar. Det skrivs ju ibland i tråden att hon härmar den ena och den andra, inget jag själv kollat upp men det kan ju vara så att hon inte vågar att leva ut sin inre Anna riktigt. Och så tänker jag att hon kanske äter i stället. Det är ju så det kan vara. Kan tycka synd om Anna för det. Att hon kämpar för någon slags godkännande. Och så kör hon lajvar där en del uttrycker sig så fint om henne i korta små meningar. Och andra som kanske inte alls menar illa blockas för att hon återupplever skräcken över att inte vara rätt. Hon verkar vilja vara RÄTT rätt mycket.
Annas "prestation" med Kicken var bara malplacerad och korkad.
Anna måste ha tjatat sig till detta, eller är det ett plåster på såren för något som TV4 lovat och inte gjorde.
Dvs de gjorde en Björkman.. Anna får trösta sig med att göra fåniga inlägg enkom för att synas en sekund än att vara deltävlande eller inbjuden stjärna..
I vilket sammanhang gjorde hon detta med Kicken? Jag såg fredagens "Helenius Hörna" och där var hon inte med. Var det veckan innan?
Med tanke på att "barnen" inte är barn längre, inte lyckats slutföra utbildningar, inte lyckas skaffa sig jobb och behålla det, och att ena barnet är åldringsrånare och andra våldtäktsman, så vet jag inte direkt om jag håller med om din uppfattning. Det enda barnet det verkar finnas hopp om är Vanessa, som systematiskt mobbas av modern.
Ja, om Vanessa ser till att skaffa sig ett hederligt arbete och snarast möjligt flyttar hemifrån så hon slipper dårhuset där hemma och kan bli "som folk", alltså bli en hyggligt normal ung kvinna.
Fast då behöver hon lägga mindre tid på att posera på Instagram och söka bekräftelse den vägen. "Influencer" är inte något riktigt arbete. Det är ett fåtal som blir framgångsrika på det men det är för de allra flesta ändå inget riktigt jobb.
Ja, om Vanessa ser till att skaffa sig ett hederligt arbete och snarast möjligt flyttar hemifrån så hon slipper dårhuset där hemma och kan bli "som folk", alltså bli en hyggligt normal ung kvinna.
Fast då behöver hon lägga mindre tid på att posera på Instagram och söka bekräftelse den vägen. "Influencer" är inte något riktigt arbete. Det är ett fåtal som blir framgångsrika på det men det är för de allra flesta ändå inget riktigt jobb.
Varför skulle inte Vanessa bli framgångsrik som Influencer?
Hon har växt upp med glamour och med andra kändisar hon har nog snappat upp ett annat från Anna under åren.
Så hon har säkert rätt framgångsfaktor för att ha det som inkomst, goda råd och tips får hon ju gratis av familjen. Det tror jag hon passar bra till, och Anna skulle nog bli stolt över hennes Yrkes val.
Grund tanken i Anna:s inrednings format beskrev hon redan i Expressen 15 aug 2017.
Citat:
Romantisk. Så beskriver sångerskan Anna Book sin inredningsstil. Härlig atmosfär skapar hon genom att tända massor av ljus, köpa hem snittblommor och laga god mat som får dofta på spisen.
Hur skulle du beskriva din inredningsstil?
– Den har varit väldigt spretig genom åren. Jag har testat allt. Avskalat, rent, kliniskt, väldigt boho chic, romantiskt med volanger, mycket färger, lite färger. Nu vet jag mer än någonsin vem jag är och hur jag vill ha det. Jag är romantiskt lagd. Just nu är det mycket vitt, ljusrosa, grått, silver, kristaller, stora ljuslyktor, rosetter, härliga plädar, vackra vita överkast, mycket kuddar, fint porslin och färska blommor.
Hon har växt upp med glamour och med andra kändisar hon har nog snappat upp ett annat från Anna under åren.
Så hon har säkert rätt framgångsfaktor för att ha det som inkomst, goda råd och tips får hon ju gratis av familjen. Det tror jag hon passar bra till, och Anna skulle nog bli stolt över hennes Yrkes val.
Om alla som vill vara influencers ska "jobba" som det, vem ska då sköta samhället? Nån gång får det väl räcka med meningslösa wannabees som tror att snart, snart blir jag upptäckt och då kommer fame and fortune och allt blir underbart BAM!
Haha, det är just de goda råden från hennes dysfunktionella familj som hon behöver komma ifrån.
Råd från en narcissist till mamma, en mes till far, en åldringsrånare till syster och en våldtäktsman till bror, allihopa med olika former av missbruk? Nej, de råden bör V undvika om hon vill lyckas i livet.
Haha, det är just de goda råden från hennes dysfunktionella familj som hon behöver komma ifrån.
Råd från en narcissist till mamma, en mes till far, en åldringsrånare till syster och en våldtäktsman till bror, allihopa med olika former av missbruk? Nej, de råden bör V undvika om hon vill lyckas i livet.
Anna har ju mediekanaler och Målgrupper i Vanessas ålder finns det gott om.
Hon har ju följare redan här och i andra kanaler så visst skulle det fungera, och Anna skulle säkert hjälpa till att göra henne framgångsrik i yrket.
Anna vet och kan tipsa hur man som varumärkesambassadör får varuprover och god inkomst.
Anna har ju mediekanaler och Målgrupper i Vanessas ålder finns det gott om.
Hon har ju följare redan här och i andra kanaler så visst skulle det fungera, och Anna skulle säkert hjälpa till att göra henne framgångsrik i yrket.
Anna vet och kan tipsa hur man som varumärkesambassadör får varuprover och god inkomst.
Trollar du med mig? Annas tips i den vägen lär ju inte vara mycket att hänga i julgranen. Märstamammans framgångar som "varumärkesambassadör" är mycket små, för att inte säga obefintliga. Kan du nämna ett känt varumärke som förknippas med Anna Book? Och hennes inkomster är allt annat än goda.
Nej det är inte alls fult. Men jag tycker, enligt min smak alltså, att det saknas saker på väggarna och är tråkigt. Men jag kan ju inte säga att det är något fel att vilja ha så hemma. Det är mer att hennes smak är smakfull på något sätt men väldigt opersonlig.
Och det är där jag tänker att hon, på grund av att hon hade den tonårstid hon hade blev rädd för att inte vara rätt om du förstår vad jag menar. Det skrivs ju ibland i tråden att hon härmar den ena och den andra, inget jag själv kollat upp men det kan ju vara så att hon inte vågar att leva ut sin inre Anna riktigt. Och så tänker jag att hon kanske äter i stället. Det är ju så det kan vara. Kan tycka synd om Anna för det. Att hon kämpar för någon slags godkännande. Och så kör hon lajvar där en del uttrycker sig så fint om henne i korta små meningar. Och andra som kanske inte alls menar illa blockas för att hon återupplever skräcken över att inte vara rätt. Hon verkar vilja vara RÄTT rätt mycket.
I vilket sammanhang gjorde hon detta med Kicken? Jag såg fredagens "Helenius Hörna" och där var hon inte med. Var det veckan innan?
De dök snabbt upp inför reklampauserna, väldigt snabbt, blinkar du till missar du dem lätt.
Snabbspola programmet i TV4 play tills du kommer till sekundrarna innan reklampaus och avslut.
Extremt korta klipp, med en flåsande, väldigt tungt mejkad Anna som springer omkring med Kicken som de två lallande fåntrattar som de är..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!