2021-08-23, 20:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Det tror (VET) jag visst att hon gjorde! Hon missar inte att låta något så gottigottgott att stoppa i sin mun och idissla, förlåt, mala sönder eclairen med kamelgaddarna Hon är ju sockerberoende

Alla svenskar som sett Carina Bergs hemma hos serie bevittnade ju precis som
Katrin Zytomierska detta.
Sånt glömmer Anna, fortare än hon stoppar i sig två bakelser på raken.
Citat:
Jag satt och gapade varje gång som det var dags för folket att äta, det enda som Anna tillagar och äter är kolhydrater och socker?? Det är ju helt overkligt, som att se på en parodi. Först choklad i stora lass till fikat ”vi tar en bit till alltid retar det någon”
.. säger Anna glatt.. Sen är det scones med sylt och grädde till nästa mål och där emellan frukt.
Citera
2021-08-23, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har alla frisörer i Stockholm fika som de bjuder sina kunder på?
På alla bilder från frisören har hon fikat och menat att det är salongen som bjuder henne på fikat.

Att bjuda på kaffe/te och vatten och en liten mörk chokladbit är väl vanligt.
En del bjuder på ett glas vin tex på fredagar och till stamkunder. Däremot kletiga bakelser och lunch tuggande kunder, vilken frisör vill förlora sitt yrkeskredd,tid och pengar på det?
Citera
2021-08-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Japp, så är det.
Jag tror inte ens Anna vet hur man trollar.
Hon kan helt enkelt inte själv bedöma hur mycket/ litet hon tål.
Hon tror hon kan säga vad som helst, hon pratar om att hon älskar att provocera.
Men hon förstår inte att folk har svar på tal och blir provocerade, hon har inget konsekvenstänk.
Hon kan inte hur mycket hon än vill kontrollera andra personer.
Och framför allt vet ju hela Sverige att Anna har en mognad som ett barn, då hon inte kan kontrollera sina känslor, utan får utbrott, blir upprörd, bråkar och gråter, då fort något går henne emot, istället för att ta det som en vuxen person som kan ta ansvar och reflektera.

Hennes ”skämt” är faktiskt sjukt obehagliga, det pyr av ilska och förbittring i dem-de är mest anklagelser riktade mot alla/ingen och självömkan. Fattar inte att hennes ”fans” tycker att det är okej att få inlindade anklagelser om diverse förorätter kastade mot sig. Om jag faktiskt hade gillat henne som ett fan hade jag avföljt pga detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
På sisa bilden längst ner, är det ketchup på äppelkakan?

Trodde någon blött på tallriken först men det är nog någon bärsås.
Senast redigerad av Omniman 2021-08-23 kl. 21:05.
Citera
2021-08-23, 20:58
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Hennes ”skämt” är sjukt obehagliga, det pyr av ilska och förbittring i dem-de är mest anklagelser och självömkan. Fattar inte att hennes ”fans” tycker att det är okej att få inlindade anklagelser kastade mot sig. Om jag faktiskt hade gillat henne som ett fan hade jag avföljt pga detta

Trodde någon blött på tallriken först men det är nog någon bärsås.
Jag ska nog inte ens nämna vad jag trodde att bilden på pastarätten visade...
Hoppas den var godare än den såg ut
Citera
2021-08-23, 22:02
Medlem
F är iallafall hemma på gården igen och det bakas med ingredienser från barskåpet:

https://imgur.com/a/wG1Qvkb

https://imgur.com/a/SUuzCll

Jag tror Anna vill provocera lite igen Inte omöjligt att hon smuttat lite på godsakerna för nu ”poppas” här musik
Hinner inte riktigt med i farten av uppladdningarna här nu men hon visar även upp armen hur hon får gåshud av musiken…
Senast redigerad av Omniman 2021-08-23 kl. 22:21.
Citera
2021-08-23, 22:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
F är iallafall hemma på gården igen och det bakas med ingredienser från barskåpet:
Mycket har lagats till, bakats, ätits och druckits men jag har aldrig sett nåt som varit nyttigt. Anna har ju gjort en GBP och det har även F om jag minns rätt.
Om Anna blir så "hög" av att dottern bakat rulltårta förstår jag varför hon har den kropp hon har.
Hon får dansa eller springa på löpbandet i många timmar efter att ha smakat på bakverket. Men det är väl så att hon nått sin trivselvikt nu, glöm vad hon sa efter vinsten i BL VIP.
Citera
2021-08-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Mycket har lagats till, bakats, ätits och druckits men jag har aldrig sett nåt som varit nyttigt. Anna har ju gjort en GBP och det har även F om jag minns rätt.
Om Anna blir så "hög" av att dottern bakat rulltårta förstår jag varför hon har den kropp hon har.
Hon får dansa eller springa på löpbandet i många timmar efter att ha smakat på bakverket. Men det är väl så att hon nått sin trivselvikt nu, glöm vad hon sa efter vinsten i BL VIP.

Ironiskt nog gjorde hon ett inlägg på IG (under hashtaggen #annabooklagarmat) cirka 2015 där hon förfasade sig över skräpmat och varför människor äter sånt och påpekade hur speciellt V avskydde sådan. V svarade och bekräftade att hon hatade skräpmat.
Självkritik och -insikt har den dryga Tunnan som vi konstaterat ingen…
Senast redigerad av Omniman 2021-08-23 kl. 23:19.
Citera
2021-08-23, 23:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:

https://imgur.com/a/wG1Qvkb

https://imgur.com/a/SUuzCll

Jag tror Anna vill provocera lite igen Inte omöjligt att hon smuttat lite på godsakerna för nu ”poppas” här musik
Hinner inte riktigt med i farten av uppladdningarna här nu men hon visar även upp armen hur hon får gåshud av musiken…

Säger bara HERREDJÄVLAR vad Anna fokuserar på sådant hon inte borde fokusera på sötsaker, choklad, bakverk, pasta, bullar, kex, kakor, pajer, glass, grädde, kaffemjölkdrycker... You name it.

Morgon powerwalks? Anna som sagt att hon ääälskar att cykla...är inget som märks av.
Anna visar sig som bekant bara i motionssammanhang om hon förnedras för pengar på tv, lite som att gå på gatan..
Eller för att visa att hon f a k t i s k t ansträngt sig en millisekund.. Framför kameran.
Anna som skulle testa så mycket i idrottsväg efter BLVIP 2017, 4 år senare ser hon snart inte ner till sina tår igen, om hon inte sitter ned förståss och det gör hon om inte jämnt..
väldigt Ofta.
Citera
2021-08-23, 23:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ironiskt nog gjorde hon ett inlägg på IG (under hashtaggen #annabooklagarmat) cirka 2015 där hon förfasade sig över skräpmat och varför människor äter sånt och påpekade hur speciellt V avskydde sådan. V svarade och bekräftade att hon hatade skräpmat.
Självkritik och -insikt har hon som vi konstaterat ingen…
Vad är det som Anna definierar som "skräpmat"?
Hon äter ju pommes, varmkorv, pizza, hamburgare och mycket annat.
Nånstans mellan 2015, #annabooklagarmat, och idag vann hon BL VIP och erkände att hon ljugit för sig själv men nu jäklar ska det levas sunt, "nu när jag har fått dom rätta verktygen".
Nu, 2021, har hon slarvat bort alla verktyg.
Citera
2021-08-23, 23:52
Medlem
Citat:
Säger bara HERREDJÄVLAR vad Anna fokuserar på sådant hon inte borde fokusera på sötsaker, choklad, bakverk, pasta, bullar, kex, kakor, pajer, glass, grädde, kaffemjölkdrycker... You name it.

Morgon powerwalks? Anna som sagt att hon ääälskar att cykla...är inget som märks av.
Anna visar sig som bekant bara i motionssammanhang om hon förnedras för pengar på tv, lite som att gå på gatan..
Eller för att visa att hon f a k t i s k t ansträngt sig en millisekund.. Framför kameran.
Anna som skulle testa så mycket i idrottsväg efter BLVIP 2017, 4 år senare ser hon snart inte ner till sina tår igen, om hon inte sitter ned förståss och det gör hon om inte jämnt..
väldigt Ofta.
F är säkert inte där
Hon bara vill säga o tagga henne bara för att försöka hylla hennes söta duktiga dotter😂😂😂😂
Citera
2021-08-24, 01:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad är det som Anna definierar som "skräpmat"?
Hon äter ju pommes, varmkorv, pizza, hamburgare och mycket annat.
Nånstans mellan 2015, #annabooklagarmat, och idag vann hon BL VIP och erkände att hon ljugit för sig själv men nu jäklar ska det levas sunt, "nu när jag har fått dom rätta verktygen".
Nu, 2021, har hon slarvat bort alla verktyg.

Anna kan ju inget annat än ljuga för sig själv hela dagarna. Är det inte filter, botox, vikten och matintaget så är det jobb och pengar.
Anna ljuger faktiskt rätt dåligt, precis som hon inte förstår att folk kan se igenom lögner, att bilder finns på nätet osv

Sedan undrar jag om hon någonsin sagt att det är hennes fel när något inträffat, tror aldrig att hon har gjort det, iallafall inte offentligt.

Anna är varken en handlingskraftig kvinna eller ambitiös. I Annas universum så är kasta sopor lika mycket värt som en månads riktigt 9-5 jobb..
Hon faller för lättja och bekvämlighet i det långa loppet, blir otroligt lätt omotiverad.
Tycks vara patologisk kravundvikare av stora mått.
De flesta män tycker det inte är speciellt attraktivt med lata kvinnor.
Ja, förutom Robetto då.
Citera
2021-08-24, 01:48
Citat:

väldigt Ofta.
Skillnad på beundran av barnen.
V fick en utskällning av mamsen, som krävde att de bullar hon bakat till mammas hemkomst slängdes om jag inte minns fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in