2022-01-08, 19:02
Medlem
Nu är det dags att tagga ner här och ta lite eget ansvar. Anna mår uppenbarligen väldigt dåligt men ni fortsätter bara med er skolgårdsmobbing. Anna inser inte själv att hon triggar de med mobbningstendenser och vet inte hur hon bäst ska hantera situationen.
Hennes beteende är udda för en vuxen människa kan man tycka, men om hon nu inte förstår och förmår bättre, låt henne vara. Vad får ni personligen för vinning av att försöka sänka henne? Vad är syftet med alla påhopp? Vad ska det mynna ut i?
Det är så beklagligt att det finns så många empatistörda människor som sitter här och försöker hitta fel och gottar sig och hejar på varandra. Rannsaka er själva istället, det tror jag ni vinner mer på i längden.
Citera
2022-01-08, 19:12
Medlem
TPLs avatar
Hur känner Anna till alla plattformar där det skrivs om henne? 🤔

Hon skriver att hon får skit skickat till sig via DM och vanlig post. Men Herregud, gör ditt Instagram privat och öppna inte allt som kommer med posten. Låt Roberto sköta posten. Blockera alla suspekta följare på Instagram och ha kvar bara den handfull bekanta du har där. Hur svårt kan det vara?

Anna, du gör bara bort dig mer och mer. Ljuger om nästan allt. Du törs inte ens visa upp dig som du ser ut - det ska vara filter och smink i drivor. 51 år och inte har bättre vett. Jösses.

"Har jag rapporteringsskyldighet 24/7 i precis allt jag gör?"
Nej, det har ingen begärt heller. Det är du själv som rapporterar om varenda renbäddning, varje dusch, alla frukostar, alla bruna sörjor du kallar mat, uppvisande av filterbilder. Allt så förljuget. Jag och många andra skäms å dina vägnar.
Ta av dig offerkoftan, sluta ljug, sluta skryta, sluta tigga. Väx upp. 😡
Citera
2022-01-08, 19:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Nu är det dags att tagga ner här och ta lite eget ansvar. Anna mår uppenbarligen väldigt dåligt men ni fortsätter bara med er skolgårdsmobbing. Anna inser inte själv att hon triggar de med mobbningstendenser och vet inte hur hon bäst ska hantera situationen.
Förklara för mig hur Anna kan veta vad som skrivs här.

Du tycker inte att hon bör tagga ner och ta ansvar?
Citera
2022-01-08, 19:20
Medlem
MrsATs avatar
Passande med tanke på klipp o klistrainlägget.
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxp...dium=copy_link
Citera
2022-01-08, 19:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Passande med tanke på klipp o klistrainlägget.
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxp...dium=copy_link
"Okänt fel". Det är det enda länken leder till.
Citera
2022-01-08, 19:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Hennes beteende är udda för en vuxen människa kan man tycka, men om hon nu inte förstår och förmår bättre, låt henne vara. Vad får ni personligen för vinning av att försöka sänka henne? Vad är syftet med alla påhopp? Vad ska det mynna ut i?
Det är så beklagligt att det finns så många empatistörda människor som sitter här och försöker hitta fel och gottar sig och hejar på varandra. Rannsaka er själva istället, det tror jag ni vinner mer på i längden.
Men chilla människa.
Det här är inget nytt. Så här gör Anna alltid när hon blir påkommen med lögner och annat som hon inte kan svepa undan. Då är det offeroverall XXXXL samt illa dolda hot om att ta livet av sig.

Det är så här en med narcissistisk personlighetsstörning gör. Anna gör såna här nummer flera gånger om året. Det blåser snart över.

Jag har själv vuxit upp med en fullblodsnarcissist som Anna, och ser igenom det. De skulle ALDRIG göra allvar av hotet. Däremot gör de ALLT för uppmärksamhet. Det är den de lever av, och försitter aldrig en chans att få spela martyr.
Citera
2022-01-08, 19:29
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Okänt fel". Det är det enda länken leder till.
Är det kanske för att du är blockad? Funkar när jag följer länken från mitt företagskontos Instagram.
Citera
2022-01-08, 19:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Är det kanske för att du är blockad? Funkar när jag följer länken från mitt företagskontos Instagram.
Andra har länkat till Annas Instagram och då har jag kunnat se bilder ett tag innan det dyker upp en ruta om att logga in.
Kan nån vänlig själ lägga upp så alla kan se.
Citera
2022-01-08, 19:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hennes prat om att ta livet av sig bottnar sig väl i att Carola var med på löpsedlarna idag där hon, Carola alltså, i Stjärnorna på slottet ikväll berättar om att hon stått med rakblad i händerna i avsikt att skära upp sig.

Book vill naturligtvis också ha någon "mörk hemlighet" i sitt förflutna att berätta om. Dock utan kunna berätta om det i ett populärt tv-program med stor publik.

Ah, huvudet på spiken.
När Månsan vann Lets Dance gick ju Anna ut med sin abort SAMTIDIGT och skröt om att hon fick första sidor också på kvällstidningarna, trots att hon inte vann.
Men medierna kommer inte denna gång att bry sig om Anna, hon är inte stabil.
Alla fattar ju att Runar påverkade ju Carolas liv till det sämre, i Annas fall är det hon sjäv som trampar i klaveret hela tiden.

Anna vill så gärna vara kändis att hon i princip gör vad som helst, vilket i det långa loppet inte är hälsosamt för henne.
Anna bör stänga ned sitt IG, göra det privat och ha typ några få följare som hon känner och acceptera var hon står i livet.
Det har hon i och för sig nämnt xx antal gånger förr, att hon tänker på.
Hon bör släppa taget och acceptera att "heaven" blev aldrig en hit och hon aldrig kommer att vinna Eurovision och att
livet inte gav den framgångsrika sångkarriär som hon önskade.

Anna har ju funktionshinder, arbetslivet är förbi med den utsikten. Hon är otroligt omotiverad.
Hon bör ju ha en stödperson som hjälper henne med att förstå hur hon ska agera och hur hon ska sortera sina tankar, hon behöver inte göra det offentligt. Hon tål ju inte kritik och har svårt att förstå det.
Hur ska Anna ha det? "
Fortsätta med sitt" hellre provocera än gå obemärkt förbi" som hon har fått lära sig av sin okloka mamma eller hålla en lägre profil och utveckla sin mognad och personlighet.
Citera
2022-01-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hennes prat om att ta livet av sig bottnar sig väl i att Carola var med på löpsedlarna idag där hon, Carola alltså, i Stjärnorna på slottet ikväll berättar om att hon stått med rakblad i händerna i avsikt att skära upp sig.

Book vill naturligtvis också ha någon "mörk hemlighet" i sitt förflutna att berätta om. Dock utan kunna berätta om det i ett populärt tv-program med stor publik.

AHAAAA... Allt får sin tydliga förklaring. Så jävla slug hon är. Usch och fy.

Och SÅ det kliar i fingrarna att skriva något på hennes insta men då ryker man ju snabbare än kvickt. Har ju lyckats segla under radarn i åratal nu.
Citera
2022-01-08, 19:48
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Andra har länkat till Annas Instagram och då har jag kunnat se bilder ett tag innan det dyker upp en ruta om att logga in.
Kan nån vänlig själ lägga upp så alla kan se.
Det är en video från en story (och jag vet inte hur jag delar videos) där hon svarar på frågor och får frågan: vad tycker du det är konstigt att alla gillar?
Hon svarar: -Nu vet ju inte jag om det gäller riktigt alla, men väldigt många tycker om prata om saker de har en aning om…egentligen….lite märkligt”

( Läs hennes svar med en ”översittaraktig” stämma med små hånskratt/fniss)
Citera
2022-01-08, 19:48
Medlem
TPLs avatar
Ny tråd på Bloggbevakning. Nu om hur Anna förklarar sig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in