2021-08-31, 23:52
Medlem
Gruppbostads avatar
Det är något riktigt skumt kring det här alltså, och alla konton med bara 2-3 inlägg som försöker misskreditera andra inlägg.

Och vad handlar det här om?

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaOlle
*** och ***** ******** håller på anlita **** militära underättelsetjänst för att hacka Flashbackback. De har försökt få FRA att få fram identiteteter bakom användare här på Flashback, de fick nobben och har därför nu sökt kontakt med flera säkerhetsföretag för att försöka få fram identiteterna på flera flashbacksanvändare. Att trakassera och göra anonyma anmälningar mot våldtäktsoffret som deras son har utsatt för våldtäkt är verkligen under all kritik av en militär som *** ********.

Snapchat mellan ****** och **** där ****** anklagar **** för våldtäkt

https://anonfiles.com/Lfr2u9Bduc/Erik_v_ldt_kt_Gallery_jpg

***** och *** ******** måste vara stolt över sin våldtäktsson.

***** och *** ******** försöker tysta detta flashbackskonto. De skryter om att de kontaktat flashback och försöker få inläggen raderade. De håller på att efterforska information om moderatorer och admin för att få bort flashback. Vet f*rsvarsh*gskol*n och F*rsvar*t om vad *** ******** håller på med? Det är militärens resurser han utnyttjar för egen vinning för att dölja familjen ********* skelett.

(FB) Ny förnedringsfilm i Stockholm sprids på sociala medier, svensk pojke förnedras!

Om någon undrar hur det här hänger ihop med den här tråden så kan det eventuellt vara E.T som lämnat avgörande uppgifter till polisen och ny sitter med skydd. Inlägget och tråden ovan är en kampanj för att smutskasta honom och hans familj. Men varför.

Många postare i tråden ovan vittnar även om virus i länkarna, så det verkar vara någon eller några med lite koll på datorer.

Det är möjligt att även polisen blivit utsatta för någon typ av fjärrstyrning, och att uppgifter på det viset kommit ut? Alltså "läckorna". Det har dock droppats väldigt bra så att det aldrig går att spåra exakt varifrån uppgifterna är inhämtade.

Jag tror att vi har att göra med proffs.
Senast redigerad av Gruppbostad 2021-08-31 kl. 23:55.
Citera
2021-08-31, 23:55
Medlem
Rågsved hänger i Luleå oxå, dom har skjutit kvinna tidigare oxo (tror ej de dom
Citera
2021-09-01, 00:10
Medlem
Är kanske helt offside nu, men hur mår och vad har den fjärde personen i detta sammanhang med allt detta att göra?

"• Ninow, Yahye och Bahnan stökar i Luleå under hösten/vintern -20. Umgås med Reb3cc* Beckm*n och gör även resor till Rinkeby. Bahnan grips med 97 g cannabis i Rinkeby den 22 nov då gänget befinner sig där. Döms senare till 3 mån för detta och för fallet den 31/1 men avvaktar ff HR."

Hur är relationerna mellan BO, den häktade och nämnda person här ovan?
Citera
2021-09-01, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Är kanske helt offside nu, men hur mår och vad har den fjärde personen i detta sammanhang med allt detta att göra?

"• Ninow, Yahye och Bahnan stökar i Luleå under hösten/vintern -20. Umgås med Reb3cc* Beckm*n och gör även resor till Rinkeby. Bahnan grips med 97 g cannabis i Rinkeby den 22 nov då gänget befinner sig där. Döms senare till 3 mån för detta och för fallet den 31/1 men avvaktar ff HR."

Hur är relationerna mellan BO, den häktade och nämnda person här ovan?

Per öppna källor som domar, facebook odyl har ingen koppling mellan BO och vare sig den häktade eller den fjärde personen kunnat hittas. Enligt uppgift i tråden kände BO och den häktade varandra ytligt men umgicks inte. ”Den fjärde” umgicks tätt med de tre musketörerna och var fb-vän med den häktade och en person denne tidigare begått brott med.
Citera
2021-09-01, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jag tänkte mest på den senaste artikeln.

Jo, jag fattade det. Men det kan ju vara samma läcka nu som tidigare i utredningen.
Citera
2021-09-01, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Jo, jag fattade det. Men det kan ju vara samma läcka nu som tidigare i utredningen.

Ja vi vet ju inte.
Citera
2021-09-01, 02:09
Medlem
Citat:
Per öppna källor som domar, facebook odyl har ingen koppling mellan BO och vare sig den häktade eller den fjärde personen kunnat hittas. Enligt uppgift i tråden kände BO och den häktade varandra ytligt men umgicks inte. ”Den fjärde” umgicks tätt med de tre musketörerna och var fb-vän med den häktade och en person denne tidigare begått brott med.

Känns det inte logiskt, nånstans, att den som nu skyddas är den fjärde?
Citera
2021-09-01, 02:56
Medlem
Citat:

Vem avses vara den 4:e? Reb3cc* Beckm*n ?
Citera
2021-09-01, 02:59
Medlem
Gruppbostads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Bilen är en mörk Volvo. Ägs av en av cheferna på Spendrupd men körs av sonen som drogar värre än jag, Danne och Kevin tillsammans. Han är dömd för massa skit i Stockholm och är jagad och är här uppe för kunna Chilla under sommaren. Pluggade tidigare på Franska skolan. Han och hans kompis M köpte och sålde för gänget i Hässelby/Vällingby, Bodde på HVB hem i Östervåla men rymde och är på rymmen med bilen.

Vem pratar intenog om här?

Citat:
Jag och Frida känner varandra sedan länge. Jag pluggade på folkhögskolan här I Luleå för 2 år sedan. Men pga att min stalkar började trakassera mig och försökte få min pappa avskedad så ville mina föräldrar att jag skulle folkbokföra mig i Luleå och hyrde ett rum åt mig på Blocket. Jag blev på så sätt granne med Frida. Jag har känt Danne sedan jag var barn så han följde med mig upp till Luleå eftersom han fick narkotikadomar och problem i Stockholm. Vi lärde känna Ismail som kände till gemensamma vänner till oss så han fick hyra rum av Frida. Ismail hade knark för 2 miljoner som han ville sälja men Danne tog det till Stockholm för att hans grabbar I Sollentuna hade bra kunder som kunde betala. Ismail blev arg och de började slåss på krogen. Sedan åkte Ismail till Rinkeby, Danne bad sina grabbar knäppa Ismail. Dannes tjej är släkt med Ismails bästis och hon blev kompis med Frida. Simon sålde åt Ismail och sedan åt Danne. Kevin ville ha Frida men hon ville inte ha honom. Den där kvällen skulle Frida lämna tillbaka Simons vapen som hon förvarat och därför skulle dom.ses. Hon ville ha sällskap av Dannes tjej men hon ville inte. Danne och jag var rätt stenade och Kevin var sur för att Frida sagt nej till honom.så han satt hemma och surade och rökte joints. Sedan hade Frida skulder till Simon och Danne till Ismail, knark för 2 miljoner men jag tror han bara sålde för 150 000. Så resten ligger nergrävt.

Citat:
Först åkte Frida och Dannes tjej dit för att träffa Simon, han ville ha sin pistol. Den låg i gömman så då åkte Frida och Dannes tjej till gömman. Sedan åkte Frida med pistolen till Simon och Dannes tjej kom hem för hon ville inte åka tillbaka. Då upptäckte hon att hon tappat sitt smycke/någon jävla nyckel. Hon skrev till Simon och Frida att hon tappat den i bilen eller platsen. Efter mordet drog hon och Danne och Kevin och jag ner dit och hittade den. Tror polisen vill hitta den för att knyta Dannes tjej till platsen.

Försöker tänka till lite nu. Känns som att så många dött senaste veckorna så finns ju inte många kvar att välja på om vi ska gå efter namnen i tråden men.....

Vad vet vi egentligen om denna Danne men även Kevin?

intenog verkar vilja ge alibi till Danne och Kevin i texten ovan?

Samtidigt hade väl Kevin blivit dissad av FL, vilket gör att jag ändå inte vill avfärda honom.

Simon (den häktade) sålde åt Ismail men sedan åt Danne.

Danne hade skuld på 2 mille till Ismail?

Vem är Ismail? Är han död eller?

En sak till. Har någon undersökt om Yahye verkligen lever och sitter i finkan? Fattar inte varför intenog flera gånger sa att han var död. Han verkligen poängterade att yahye var död.
Citera
2021-09-01, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Vem avses vara den 4:e? Reb3cc* Beckm*n ?

Jo
Citera
2021-09-01, 03:10
Medlem
Citat:

Bra med många hjärnor när man inte har guldfisken hemma. Det är ju inte ologiskt på något sätt. Det är ju en person med insyn åt alla håll. Samtidigt var det stenhårt ”inga kommentarer” när hon förhördes. Men den attityden kan ju ha spruckit efter allt som hänt.
Citera
2021-09-01, 08:13
Medlem
Citat:
Eventuella medbrottslingar blir ju intressanta.

Det rör sig om en rad ringa narkotikabrott. Vid ett tillfälle gick han omkring med en större mängd cannabis i sin jackficka, men ändå under 50g. Känns inte som att personen är högaktuell i sammanhanget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in