Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaOlle
Så varför hänger Pappa Per Thunholm ut dem som skyldiga för hans sons hot (övergrepp i rättssak) Varför skulle dessa enligt Per Thungholm samarbeta med HA, varför skulle de hacka hans son? Den där ryssen som pappan pratar om dessutom i sitt förhör. Verkar riktigt snurrigt, eller så vill han villa borta polisutredaren så att hans son ska klara sig?
Om allt du skrivit i denna tråd faktiskt stämmer så tror jag det kan handla om en Israelisk underättelse operation. Israel har många anledningar att gå på Sverige. Dåliga diplomatiska relationer och anti semitiska jihadister kryllar överallt i Sverige.
Man får inte heller glömma att det som är unikt med Israels Mossad är att dom har speciella förband som just rekryterar judar i andra länder och har i uppdrag att skydda alla judars intressen, även judar som ej är Israeler.
Hon (Eriks föredetta tjej) är väldigt zionistisk men samtidigt väldigt selektiv med vilka som får veta det. Hon har judisk påbrå och slaviskt utseende med svenskt namn och som dessutom var ihop med en kille med en pappa som har tillgång till Svensk underättelse info med mera. Den bruden är en perfekt kandidat för Mossads rekrytering.
Dessutom pratar Per om att hon verkar va riktigt duktig med datorer och samlar in biometriskt data. Dessa metoder är typiskt inom underrättelsetjänst i dessa tider. Och hennes datakunskaper var inget jag och min krets känner till och då kände vi henne flera år.
Det förklarar även relationen hon hade till Erik. Den där bruden är smart och allmänbildad och det finns ingen anledning varför hon skulle vara med ett sånt mongo som Erik visat sig vara, det hela handlade såklart om att komma närmare till pappan.
Skulle inte bli förvånad om hon "spårlöst försvinner" nån dag och sedan sitter på en strand i Tel-Aviv med ny identitet.