2021-08-04, 17:54
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaOlle
patetiskt att se hur Erik Thunholms pappa Per Thunholm sitter och smutskastar människor på nätet på betald arbetstid. Att Försvarsmakten accepterar att deras datorer och nätverk används till detta är ofattbart. Man får hoppas att ryssarna eller kineserna läcker om sin avlyssning av svenskt försvar så kanske försvarsmakten agerar då om inte annat. Om inte Erik Thunholm var en säkerhetsrisk för sin pappa Per Thunholm innan så lär han garanterat vara det nu.
Var kan man läsa detta?
Citera
2021-08-08, 19:11
Medlem
Thor67s avatar
Citat:
Det stämmer det var samma Erik Thunholm som torterades av Pa. Men det har visat sig att Erik ljög om väldigt mycket om den händelsen för att få 400 000 kr i skadestånd/från olika försäkringar. Han hotade vittnet dvs tjejen Tindra som var med att säga saker som inte stämde eftersom han hade sexfilm på henne som han hotade att publicera om hon inte sa det han instruerade henne att göra.

Nu har Tindra gått ut på sin snap och berättat om hur Erik Thunholm våldtagit henne.
Var får du tag på all denna information? Kan du ge mig information om tindras och eriks sociala medier? Vad heter tindra på instagram och snapchat?
Citera
2021-08-09, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thor67
Var får du tag på all denna information? Kan du ge mig information om tindras och eriks sociala medier? Vad heter tindra på instagram och snapchat?

Varför vill du ha hennes sociala medier? Hon har egentligen inget med den här filmen att göra. Det som pappan Per påstår är bara trams och ganska uppenbart att det inte stämmer, feministiska hackers och HA i samarbete jo tjena.

Jag känner till henne på riktigt och hon är en vanlig brud adopterad från Ukraina och som var dum nog och va ihop med den där Erik. Varför hon blev ihop med honom vet jag inte, men dom är inte ihop längre. Finns ingen anledning att hänga ut någon på internet som inte har något alls med händelsen att göra.

TS måste ge mera bevis innan man hänger ut personer. Det finns varken en FUP eller något som kan styrka allt som skrivs
Senast redigerad av Nagalakii 2021-08-09 kl. 08:05.
Citera
2021-08-09, 08:33
Medlem
Citat:
Så varför hänger Pappa Per Thunholm ut dem som skyldiga för hans sons hot (övergrepp i rättssak) Varför skulle dessa enligt Per Thungholm samarbeta med HA, varför skulle de hacka hans son? Den där ryssen som pappan pratar om dessutom i sitt förhör. Verkar riktigt snurrigt, eller så vill han villa borta polisutredaren så att hans son ska klara sig?

Om allt du skrivit i denna tråd faktiskt stämmer så tror jag det kan handla om en Israelisk underättelse operation. Israel har många anledningar att gå på Sverige. Dåliga diplomatiska relationer och anti semitiska jihadister kryllar överallt i Sverige.
Man får inte heller glömma att det som är unikt med Israels Mossad är att dom har speciella förband som just rekryterar judar i andra länder och har i uppdrag att skydda alla judars intressen, även judar som ej är Israeler.

Hon (Eriks föredetta tjej) är väldigt zionistisk men samtidigt väldigt selektiv med vilka som får veta det. Hon har judisk påbrå och slaviskt utseende med svenskt namn och som dessutom var ihop med en kille med en pappa som har tillgång till Svensk underättelse info med mera. Den bruden är en perfekt kandidat för Mossads rekrytering.

Dessutom pratar Per om att hon verkar va riktigt duktig med datorer och samlar in biometriskt data. Dessa metoder är typiskt inom underrättelsetjänst i dessa tider. Och hennes datakunskaper var inget jag och min krets känner till och då kände vi henne flera år.

Det förklarar även relationen hon hade till Erik. Den där bruden är smart och allmänbildad och det finns ingen anledning varför hon skulle vara med ett sånt mongo som Erik visat sig vara, det hela handlade såklart om att komma närmare till pappan.

Skulle inte bli förvånad om hon "spårlöst försvinner" nån dag och sedan sitter på en strand i Tel-Aviv med ny identitet.
Senast redigerad av Nagalakii 2021-08-09 kl. 09:29.
Citera
2021-08-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thor67

Erik heter Erkan enligt en förundersökning, Tindra har egentligen inte med detta att göra för hon är ett offer. Erik Thunholm har flera alias och konton på facebook och snapchat.
Citera
2021-08-09, 17:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Tror ni inte fattar vad som hände.

När jag klickar på länken och kommer in på sidan läggs en delning automatiskt in med ett account på min iphone i min kalender.
Denne gör att det är schemalagda händelser rubricerade som varningar med länkar som pågår var 5:e sekund.
Och jag tog bort det genom att gå in på kalendern på inställningar och radera det tillagda accountet.
Jag fick inget annat än ett tomt inlägg i min kalender samma klockslag som jag klickade på download (men jag laddade inte ner ngt utan stoppade det). Har Windows - kalender.
Citera
2021-08-10, 14:05
Medlem
Per och Kajsa Thunholm håller på anlita Pers militära underättelsetjänst för att hacka Flashbackback. De har försökt få FRA att få fram identiteteter bakom användare här på Flashback, de fick nobben och har därför nu sökt kontakt med flera säkerhetsföretag för att försöka få fram identiteterna på flera flashbacksanvändare. Att trakassera och göra anonyma anmälningar mot våldtäktsoffret som deras son har utsatt för våldtäkt är verkligen under all kritik av en militär som Per Thunholm.

Snapchat mellan Tindra och Erik där Tindra anklagar Erik för våldtäkt

https://anonfiles.com/Lfr2u9Bduc/Erik_v_ldt_kt_Gallery_jpg

Kajsa och Per Thunholm måste vara stolt över sin våldtäktsson.

Kajsa och Per Thunholm försöker tysta detta flashbackskonto. De skryter om att de kontaktat flashback och försöker få inläggen raderade. De håller på att efterforska information om moderatorer och admin för att få bort flashback. Vet försvarshögskolan och Försvaret om vad Per Thunholm håller på med? Det är militärens resurser han utnyttjar för egen vinning för att dölja familjen Thunholms skelett.
Senast redigerad av AnnaOlle 2021-08-10 kl. 14:19.
Citera
2021-08-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Tror ni inte fattar vad som hände.

När jag klickar på länken och kommer in på sidan läggs en delning automatiskt in med ett account på min iphone i min kalender.
Denne gör att det är schemalagda händelser rubricerade som varningar med länkar som pågår var 5:e sekund.
Och jag tog bort det genom att gå in på kalendern på inställningar och radera det tillagda accountet.

Jag har också fått nått jävla VIRUS av länken och får återkommande med ca 3 min mellanrum upp popups som säger att man dator blivit infekterad och att jag skall ladda ner någon jävla antivrus. Vet någon hur man får bort skiten. Börjar bli galen och har testat det vanliga sättet via google crome och via Macafe men utan resultat.
Citera
2021-08-16, 20:18
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noviskis
Jag har också fått nått jävla VIRUS av länken och får återkommande med ca 3 min mellanrum upp popups som säger att man dator blivit infekterad och att jag skall ladda ner någon jävla antivrus. Vet någon hur man får bort skiten. Börjar bli galen och har testat det vanliga sättet via google crome och via Macafe men utan resultat.

Vet inte hur det funkar med en stationär men på min iphone fick den tillgång till min kalender och la in massvis med upprepande tidsinställda meddelanden om att man ska trycka på en länk för att få bort virus.
Jag gick in på kalenderinställningarna och tog bort den tillagda ”användaren”.
Citera
2021-08-16, 20:29
Medlem
[quote=F.Hansen|76931657]Vet inte hur det funkar med en stationär men på min iphone fick den tillgång till min kalender och la in massvis med upprepande tidsinställda meddelanden om att man ska trycka på en länk för att få bort virus.
Jag gick in på kalenderinställningarna och tog bort den tillagda ”användaren”.[/QUO

Hittar inget sådant men vet inte var jag skall leta heller förutom i min outlook men misstänker inte att det är där.
Citera
2021-08-20, 14:49
Medlem
Thor67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noviskis
Du får ladda ner Tor nätverket/DuckDuckgo.
Citera
2021-09-19, 17:34
Medlem
Någon som kan bekräfta ifall det stämmer att ET har försökt gå med i Nordfront uppe i Norr men blev nekad för dom fick veta att han var ihop med ett judiskt zionistluder? Här har vi verkligen en kille med identitetskris, blev det inte av med NMR så går han och leker hobby blatte istället

Någon som känner honom lite bättre som vet hans politiska åsikter?
Senast redigerad av Nagalakii 2021-09-19 kl. 17:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in