Citat:
Ursprungligen postat av
intenog
Ingen vill skada mig förutom en som knackade på och letade efter min farsa för några veckor sedan.
Alltså är du så här korkad eller är du påverkad av något?
Jag ska försöka förklara för dig då det inte verkar gå in i huvudet när andra har skrivit.
Du har i denna tråd golat om händelsen, golat om andra händelser kopplat till denna, golat om vem som köper knark av vem, outat att du vet var en gömma med knark, pengar, vapen och ismaels pass är, golat vart folk är och gömmer sig. Med mera..
Du har golat och lämnat ut en jääävla massa information för att sen lyckas outa dig själv genom att säga var du bor och sen ladda upp en bild på en dom du är med i
och glömt att maska ditt jävla för och efternamn, detta är Sveriges största forum, bara den här tråden har just nu 3,2 miljoner visningar.
Halva sverige vet ju fan vem du är vid det här laget och ändå försätter du läka information?!
Du fattar väl att dom du golat ner kommer läsa den här tråden och veta vem du är? Eller är du så jävla dum att du inte tror det kommer nå fram till dem?
Detta är fan det sjukaste jag varit med om på flashback ever, kan en människa verkligen vara såhär pass korkad??