2021-08-26, 20:20
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
De gjorde reklam för programmet nyss men nämner Malin B , Skavlan och GES ,Anna gör säkert något trams med Kicken, hon sitter inte som gäst. Det spelades säkert in den dagen hon åkte taxi. Taxi brukar ingå för gästerna på tv 4.
Det är nog så, att tv4 betalade taxin. Hon åker väl aldrig taxi annars?
Hon o Kicken har likadana tröjor med en vit tiger på, vad kan det vara för någonting? Fångarna på fortet?
Gällande bilden ser det ut som om anna tänker hoppa upp på Kickens rygg
Citera
2021-08-26, 20:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är nog så, att tv4 betalade taxin. Hon åker väl aldrig taxi annars?
Hon o Kicken har likadana tröjor med en vit tiger på, vad kan det vara för någonting? Fångarna på fortet?
Gällande bilden ser det ut som om anna tänker hoppa upp på Kickens rygg
Precis vad jag också tyckte men då är det nog slut på Kickens karriär som trummis
Citera
2021-08-26, 20:35
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...dsamma-smartor
Det verkar som om midsommaren 2020 inte heller gick som primadonnan tänkt.
Citera
2021-08-26, 20:54
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...dsamma-smartor
Det verkar som om midsommaren 2020 inte heller gick som primadonnan tänkt.

I hennes värld var detta förmodligen en nära döden upplevelse!
Citera
2021-08-26, 21:08
Medlem
Nu vet jag varför hon satt och grinade på liven. Det gick uppför henne, en kort sekund att hon måste förnedra sig själv för att få synas i TV. Det hon älskar mest, att sjunga, det vill ingen veta av. Nästa uppenbarelse blir för Anna Book att hon aldrig kunnat sjunga 🤮🤮🤮🤮
Citera
2021-08-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😮 Ja men dåså.. då vet vi varför hon hade bråttom hem från Spanien till frisören.. Storstjärna som hon är måste man va snygg i håret ✂💆👑
Det kostade henne mer än det lilla arvode hon fick av TV4. 😂😂😂😂
Citera
2021-08-26, 21:21
Medlem
Tror att hon genomgår en kris pga det gått upp för henne att alla barnen nu är vuxna. V har i princip flyttat(?), Antonio verkar inte bo kvar hemma och tomheten kryper inpå när hon inte längre kan påstå sig vara ”hemmamamma”. Det är ju en smärre livskris för många i hennes ålder när barn flyttar hemifrån men hon har inget jobb, noll intressen, få vänner kvar och är i ständig konflikt med omvärlden.

Noterade förresten att TV4 taggat alla medverkande i programmet-utom Anna. Frågade faktiskt i en kommentar varför de taggat alla utom henne men kommentaren togs bort utan svar.
Senast redigerad av Omniman 2021-08-26 kl. 21:29.
Citera
2021-08-26, 21:50
Medlem
DreamTwisters avatar
Nu en ny negativ kommentar, ska dom låsa för kommentarer eller hålla vakt hela natten? Fniss...
Citera
2021-08-26, 22:22
My och Anna har fikat i dag iaf. Nötter, äppelbitar och te
Citera
2021-08-26, 22:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Tror att hon genomgår en kris pga det gått upp för henne att alla barnen nu är vuxna. V har i princip flyttat(?), Antonio verkar inte bo kvar hemma och tomheten kryper inpå när hon inte längre kan påstå sig vara ”hemmamamma”. Det är ju en smärre livskris för många i hennes ålder när barn flyttar hemifrån men hon har inget jobb, noll intressen, få vänner kvar och är i ständig konflikt med omvärlden.

Noterade förresten att TV4 taggat alla medverkande i programmet-utom Anna. Frågade faktiskt i en kommentar varför de taggat alla utom henne men kommentaren togs bort utan svar.

De kanske har klippt bort hennes medverkan pga all kritik? Jag har inte IG så jag kan inte se annat än vad ni har postat men vad jag förstår det av dessa postade screenshots verkar allt fler av befolkningen vara emot att Anna visar sig i teve igen. Tyvärr har hon själv ställt till det för sig och vänt befolkningen mot sig. Att skälla på folk i tid och otid gör en inte populär. Klipptes hon inte bort från Melodifestivalen också när hon låtsades göra reklam eller kommer jag ihåg fel?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-08-26 kl. 23:03.
Citera
2021-08-26, 23:46
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman

Kicken var inte heller taggad när jag kollade. Bara själva gästerna.
Citera
2021-08-27, 00:01
Medlem
Lite blandat
https://postimg.cc/1gpDZ7Mt
https://postimg.cc/N9DTKy3v
https://postimg.cc/ZvqNpbmB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto