2021-09-03, 04:10
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Men hon måste väl varit påverkad av någonting i den senaste liven och inlägget?
I liven är hon märkligt aggressiv och sedan tvingas R dricka Gin som filmas hit och dit medans hon kraxar och skrattar.

Vad gjorde Roberto då? Jag gissar att han som den toffel han är glatt gjorde som märstamorsan sa.
Citera
2021-09-03, 04:14
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Tror inte Halmpyntet tvingas att dricka. Han gör det nog högst frivilligt. Han kanske till och med smygsuper lite för att orka med vardagen.

Jag tycker det låter väldigt skönt att dricka för att klara med Anna. Jag dömer honom inte ifall Roberto tar till alkoholen när Anna Took hellre pratar med mobilen i en LIVE än umgås med sin make.
Citera
2021-09-03, 04:40
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Håller med dig till fullo på en del av sakerna.
Definitivt ingen konstnärssjäl, sett några lives från Instagram och hon framstår emellanåt som snarare obegåvad rent allmänt.
Men hon är en jävla entertainer, är nog rolig och slänga käft med när hon mår bra, samt har ett visst sinne för affärer.

Affärer? Hon har ju förlorat framtida affärer hon skulle kunna bli erbjuden eftersom hon har så dåligt rykte efter att hon blåst folk på pengar.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...igande-inlagg/
Citera
2021-09-03, 06:23
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pale Rider
Hur blev det med Allsången?

Osäker ifall Sanna gör en säsong till. Ja, jag är övertygad om att en del av hennes möten handlar om programledare för allsången. Handlar nog bara om vilket gage hon får.
Vänlig nämn någon som passar bättre och du tror vill låsa upp sig en hel sommar?
Citera
2021-09-03, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Var det @ som ringde tipstelefonen eller var det ont om skvaller att fylla ut med?
Det är förvisso sktivet av en skvallerjournalist, men V har inte varit döende, men hon kanske utsatt någon svag människa för smittan då hon var sjuk redan när reste till Spanien och hela tiden därnere.
Det är vidrigt, själv kastar folk onda ögat bara någon nyser eller harklar sig offentligt iom coronarestriktionerna..
”lades in på sjukhus” gjorde hon ju inte.
Citera
2021-09-03, 07:24
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Osäker ifall Sanna gör en säsong till. Ja, jag är övertygad om att en del av hennes möten handlar om programledare för allsången. Handlar nog bara om vilket gage hon får.
Vänlig nämn någon som passar bättre och du tror vill låsa upp sig en hel sommar?
Missade du att Sanna gick ut med att hon redan tackat ja till att fortsätta?
@ skulle iallafall inte klara uppdraget, med tanke på hennes emotionella och växlande humör, samt krämpor.
Hur skulle det se ut om magen sprack inför Svenska folket?
Kan du se @ flämtande springa runt bland publiken och sjunga samt låta någon annan stå i rampljuset?
Citera
2021-09-03, 07:25
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”lades in på sjukhus” gjorde hon ju inte.
Nej, verkligen inte.
Någonting som vi kan vara säkra på är att mamma dearest iallafall följde med in och hade med en klubba som belöning😬😵🤯
Citera
2021-09-03, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hänt skickar styrkekramar till yngsta dottern, när riktigt spännande skvaller sinar hör man av sig till Booken..
https://www.hant.se/noje/anna-book-o...mation/7823788
Men snälla... Anna uttrycker sig som bara Anna kan:
Citat:
– Hon åkte på det efter att hon varit i Spanien. Det är ju så dålig luftkonditionering och hon hade somnat med bara en tunn kofta över sig. Så när jag träffade henne så hostade hon väldigt mycket, och Vanessa är en tjej som aldrig blir sjuk så när hon grät förstod jag att hon inte mådde bra. Det kändes inte roligt.
Citera
2021-09-03, 07:47
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
@ skulle iallafall inte klara uppdraget, med tanke på hennes emotionella och växlande humör, samt krämpor.
Kan du se @ flämtande springa runt bland publiken och sjunga samt låta någon annan stå i rampljuset?
Varför skulle magen spricka? Så jävla mycket hon kutar runt på löpbandet måste hon ju orka två timmar på Skansen.
Har du inte sett pattarna (undrar faktiskt varför hon trycker upp just dom i bild) hur svettiga de är efter rundorna?😂
Citera
2021-09-03, 07:52
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Affärer? Hon har ju förlorat framtida affärer hon skulle kunna bli erbjuden eftersom hon har så dåligt rykte efter att hon blåst folk på pengar.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...igande-inlagg/
Finns alltid två sidor av ett mynt. Nu har väl inte alla dispyter lett till domstol? Visst, hon är i blåsväder ofta, men det är Bert Karlsson och andra stora företagsledare också.
Nu under pandemin jobbar hon hemifrån.

Jag har faktiskt ingen aning om vad hon får för varje publicerad Instagrambild. Vet Zlatan får 14 000 per bild, tror inte Anna Book är ens i närheten. Men nog ger det klirr i kassan nog.
Citera
2021-09-03, 08:31
Medlem
Citat:
Dessutom är Anna så ökänd inom artistvärlden så de flesta skulle tacka nej och bara uppträda hos Lotta om Anna vore programledare på Skansen.
Citera
2021-09-03, 08:59
Medlem
Sluta yra om Skansen. Finns inte en chans i h-vete att hon nånsin får leda Allsången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in