Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-08-15, 21:18
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
C nämns knappt inte i dagens podd. Och när Sofia frågar om PW haft sin livs sommar förstår hon inte först vad som åsyftas. Sen säger hon lite matt ”ja jag fick ju uppleva hur det är att vara nykär igen”. Det verkar som att den första yran lagt sig och att vardagen nu knackar på. Kanske går det upp för PW hur ojämnt förhållandet är. Hon är extremt framgångsrik och tjänar tiotals miljoner per år medan han knappt har ett jobb och bor i ett uthus. Är nog inte så kul för en kvinna att ha ett sånt bihang i längden. Jag spår att förhållandet kommer rinna ut i sanden. PW har en helt annan ton mot för några veckor sen när hon verkade tappat förståendet, inte pratade om annat än C och planerade för ålderdomen tillsammans.
CB har ju precis flyttat in i huset på Lidingö. Och allt de gör gör de tillsammans. För C är ytan otroligt viktig. Han har det själv inte speciellt bra ekonomiskt men han vet exakt hur han ska charma och förföra.
Jag hoppas bara verkligen att P har koll på sina papper så hon inte råkar illa ut.
Citera
2021-08-15, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
CB har ju precis flyttat in i huset på Lidingö. Och allt de gör gör de tillsammans. För C är ytan otroligt viktig. Han har det själv inte speciellt bra ekonomiskt men han vet exakt hur han ska charma och förföra.
Jag hoppas bara verkligen att P har koll på sina papper så hon inte råkar illa ut.

Helt enig! Denna relation är inget som kommer "rinna ut i sanden" så fort! CB är mästare att få som han vill - tills misstagen blir för uppenbara och den riktiga personligheten sipprar fram.
Citera
2021-08-15, 21:44
Medlem
Bylwes avatar
Satan va jag har runkat sönder till hennes utvik i Café, när det begav sig!!
Nu känns allt så sletet och depraverat och då snackar jag inte ens om runk-minnena...
Citera
2021-08-15, 21:49
Medlem
Citat:

Och i mina ögon är han varken snygg eller charmig, det gör det hela än mer märkligare. Av alla Sveriges män så har han lyckats linda henne runt lillfingret. Hur är det ens möjligt? Tar hon bara och skrapar lite på ytan så kommer hon upptäcka mindre charmiga sidor, dvs sånt som redan lyfts i denna tråd.
Citera
2021-08-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Satan va jag har runkat sönder till hennes utvik i Café, när det begav sig!!
Nu känns allt så sletet och depraverat och då snackar jag inte ens om runk-minnena...
Depraverad håller jag med om. Vad hände med fina charmiga Pernilla? Hon har blivit väldigt annorlunda mot förr.
Kan ju ha med att hon blivit så illa behandlad av EI som hon ser det och sedan Joakim som drog. Hon var väl tvungen att bli hårdare och bitter.
Hon går med tunt flottigt hår och tantiga blommönstrade kläder.
Jättesynd.
Citera
2021-08-15, 21:56
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Helt enig! Denna relation är inget som kommer "rinna ut i sanden" så fort! CB är mästare att få som han vill - tills misstagen blir för uppenbara och den riktiga personligheten sipprar fram.
I flera tidigare relationer har det tagit ca 1år. Några nageltjejer och flygvärdinnor snabbare. Nu är det kändisskapet som står på spel så detta förhållande lär han skynda på, inflytt nu, och planerad flytt till nya huset P bygger. Så innan det tror jag inte han gör något som kan äventyra detta.
Det är OM P frågar runt och får reda på all sanning som det kan ta slut fortare fr hennes sida. Eller så tycker hon det är ok att leva med en man som är levande reklam för #metoo 😅
Citera
2021-08-15, 23:16
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Depraverad håller jag med om. Vad hände med fina charmiga Pernilla? Hon har blivit väldigt annorlunda mot förr.
Kan ju ha med att hon blivit så illa behandlad av EI som hon ser det och sedan Joakim som drog. Hon var väl tvungen att bli hårdare och bitter.
Hon går med tunt flottigt hår och tantiga blommönstrade kläder.
Jättesynd.

Hon blir sakta men säkert sin kära mor!
Det är det visserligen inget fel i att åldras, egentligen..
Men när det nu visar sig att Pernilla kör en "Christina Schollin", fast minus värdigheten.
Så är det nog fler än mig som drömmer tillbaka till det tidiga 2000- talet!
Citera
2021-08-16, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Hon blir sakta men säkert sin kära mor!
Det är det visserligen inget fel i att åldras, egentligen..
Men när det nu visar sig att Pernilla kör en "Christina Schollin", fast minus värdigheten.
Så är det nog fler än mig som drömmer tillbaka till det tidiga 2000- talet!

”Inget fel i att åldras, egentligen”

ALLA åldras, även du. Jösses
Citera
2021-08-16, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Absolut inget fel med det men PW anspelar ju fortfarande på hur het och läcker hon är. Då blir det mer komik än sexigt.

Hon är jättefin och rar. Har säkert sidor som är sådär, som alla andra, och är naturligtvis inte perfekt.

Det blir bara fånigt dock när hon ska leva upp till något annat helt plötsligt. Hon duger som hon är!

Det är kanske det som gör henne lättåtkomlig för CB. Han skjuter mot öppet mål och han har stenkoll på vad hon "behöver".
Citera
2021-08-16, 10:56
Medlem
Citat:

Håller med! Det är en naturlig del av livet, annat vore konstigt. Pernilla är vacker både förr och nu när hon är äldre. Önskar bara att hon skulle vara mer eftertänksam.
Citera
2021-08-16, 11:00
Medlem
Citat:
I flera tidigare relationer har det tagit ca 1år. Några nageltjejer och flygvärdinnor snabbare. Nu är det kändisskapet som står på spel så detta förhållande lär han skynda på, inflytt nu, och planerad flytt till nya huset P bygger. Så innan det tror jag inte han gör något som kan äventyra detta.
Det är OM P frågar runt och får reda på all sanning som det kan ta slut fortare fr hennes sida. Eller så tycker hon det är ok att leva med en man som är levande reklam för #metoo 😅

Du skriver det vi många andra tänker, och det ligger verkligen något i det. Hon borde stanna upp och tänka igenom allt en extra gång.
Citera
2021-08-16, 11:35
Medlem
Bylwes avatar
Citat:

Det vet jag väl och jag ser inget fel i det... Egentligen.
Om du bara hade läst in det i den kontext jag presenterade, istället för att klippa och klistra så hade du förstått det du med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in