Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-02-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b

Citat:
Ursprungligen postat av Krimova
"Jag är en sån jävla klant!! Märkte aldrig att båthelvetet stannade och missade att kliva av!!!! Nu blir det till att tura tre gånger! ", skriver stjärnan på Twitter, och förklarar för Expressen.se att hon fick panik när hon upptäckte att hon inte skulle komma av båten:

– Herregud, jag började grina. Jag trodde ju att jag skulle missa giget.
Blotta tanken på att vara en programpunkt på Ålandstravets årliga gala måste vara ett stort skämt.

Pernilla Wahlgren suger, trav suger och för er som spelar trav på hästar som drillas av elstötar, Sälj din Häst till Scan Väst. Då blir det i alla fall sjyssta burgare av spektakel som involverar Pernilla Wahlgren och ett gäng travhästar.

Nja, burgare görs av nötkött, hamburgerkött däremot SKA göras av hästkött, annars blir det det inte lika gott och dessutom falsk varubeteckning.

I retrospekt är den här lilla avstickaren riktigt rolig.
Citera
2013-02-13, 21:20
Medlem
det är larvigt att kärringen inte kunde erkänna att skämtet var roligt som anagina sa på melodifestivalen utan ho var tvungen att försvara baggen
Citera
2013-02-14, 21:19
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilsh
Det här kan vara den roligaste tweeten på länge Hur tänkte hon?
https://twitter.com/PernillaWahlgr1/status/276396803346272258

Självklart sätter jag på dig Pernilla, så får du en bulle i ugnen
En liknande kommentar i AB. Hon får gärna träna på mig

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16243305.ab
Citera
2013-02-16, 05:28
Medlem
Det var inte länge sedan PW ägnade sig åt vuxenmobbing och näthat mot Gunilla Persson. Innan det gav hon sig på Freddie Wadling. Hon har också talat nedsättande om Ullareds kunder. Nu har hon gjort det igen! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article16251291.ab Hon har barn och man kan undra om dom är stolta över sin mamma.
Citera
2013-02-16, 12:44
Medlem
Ceborgias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Det var inte länge sedan PW ägnade sig åt vuxenmobbing och näthat mot Gunilla Persson. Innan det gav hon sig på Freddie Wadling. Hon har också talat nedsättande om Ullareds kunder. Nu har hon gjort det igen! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article16251291.ab Hon har barn och man kan undra om dom är stolta över sin mamma.
Hon är väl en av få kändisar som på senare tid blivit känd för att offentligt ägna sig åt vuxenmobbing. Det skulle kunna vara något i den pågående debatten kring kvinnors så kallade "utsatthet" för näthatet. PW är ett offentligt bevis för att det säkert är lika utbrett bland kvinnor som män att näthata.
Citera
2013-02-16, 15:20
Citat:
Ursprungligen postat av Ceborgia
Hon är väl en av få kändisar som på senare tid blivit känd för att offentligt ägna sig åt vuxenmobbing. Det skulle kunna vara något i den pågående debatten kring kvinnors så kallade "utsatthet" för näthatet. PW är ett offentligt bevis för att det säkert är lika utbrett bland kvinnor som män att näthata.

Pernilla och svägerskan Bagge har väl kommit på hur de ska få folk att klicka på deras bloggar.
Sedan kan jag tänka mig att de är lite rädda och ledsna nu när de börjar åldras och kanske blir bortglömda. Har man levt ett liv som endast går ut på att stå i ramljuset så är det inte lätt när man måste börja försöka stå med fötterna på jorden.

Killen ser konstig ut, ja.
Men hon ser ju rätt konstig ut själv, likaså hennes svägerska.
Så vad är grejen, liksom?
Citera
2013-02-16, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Pernilla och svägerskan Bagge har väl kommit på hur de ska få folk att klicka på deras bloggar.
Sedan kan jag tänka mig att de är lite rädda och ledsna nu när de börjar åldras och kanske blir bortglömda. Har man levt ett liv som endast går ut på att stå i ramljuset så är det inte lätt när man måste börja försöka stå med fötterna på jorden.

Killen ser konstig ut, ja.
Men hon ser ju rätt konstig ut själv, likaså hennes svägerska.
Så vad är grejen, liksom?

Nästa år kanske Finest kan dela ut ett pris till Årets Mobbare?

"Ramlade även över den här bilden från igår….. WTF????! Vem ÄR han??? Och framförallt VAD är han?! Jag säger bara, JISSES! I bland är inte plastikkirurgi att rekommendera…..!"
Citera
2013-02-16, 17:13
Medlem
Uppenbarligen skall PW vara otroligt jobbig att ha att göra med enligt tidigare inlägg. Jag råkade träffa henne på tidigt 90 tal och hon var riktigt trevlig. Väldigt kort, men otroligt söt.

Jag vet att jag har inlägg om henne tidigare.......
Citera
2013-02-16, 18:35
Medlem
Uncle Dukes avatar
En städtant är arg på Pernilla: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article16253417.ab

Citat:
Pernilla Wahlgren, 45, skulle just lämna hotellrummet när hon upptäckte missen.
– Höll på & glömma kvar min 7000-kr-ansiktskräm fr Kanebo, skriver hon på Twitter.
Hennes första tanke?
Städerskan kommer att stjäla den.
– Städerskan hade nog blivit glad. & slät, twittrar stjärnan.
Nu möter sångerskan hård kritik – från städaren Hanna Thedin, som kom tvåa i tävlingen Sveriges bästa städare 2012.
– Man blir arg. Vi gör vårt jobb och stjäl inte. Hittar vi något lämnar vi in det. Sådant här ger oss dåligt rykte, säger hon.
Hanna Thedin ställer sig också frågande till varför hon skulle vilja ha Pernilla Wahlgrens använda hudkräm.
– Jag skulle inte vilja ha en gammal hudkräm. Vem vet vad hon haft för sjukdomar innan hon pillat i den burken, säger hon.

Citera
2013-02-16, 19:44
Medlem
Törs PW lämna sina krämburkar och tandborste framme i nästa hotellrum, eller svit som hon är noga med att påpeka? Man vet ju aldrig vad som kan hända i en toalett under ett obevakat ögonblick...
Citera
2013-02-16, 20:28
Medlem
Buttra Molnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56

Pernillas son Olliver var en STOR mobbare när han gick på Hedvig Eleonora Skola under hela mellanstadiet så han brås tydligen på sin mamma.
Det kanske är så hon uppfostrar sina barn, att mobba och reta andra!
Citera
2013-02-16, 22:39
Medlem
Nu har WT städerskan haft sina minuter i rampljuset. Glöm henne nu. Det är verkligen grävande journalistik Aftonbladet sysslar med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in