Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-06, 12:47
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Frågan var om alla i klanen Wahlgren var en smula förståndshandikappade och om det var så smart att para ihop sig med potentiellt förståndshandikappade klanen Ingrosso?

Äh, det är ju bara för att efternamnet klingar svartskalligt. När jag hörde Emilio tala svenska så tapade jag hakan ner i marken - han låter ju HELT svensk ! Man väntar sig ju att någon som heter Ingrosso, ska låta som en skogs-turk.
Citera
2020-12-06, 16:30
Medlem
Vem i familjen är mest mongo, respektive minst mongo?
Citera
2020-12-07, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Vem i familjen är mest mongo, respektive minst mongo?

Pernillas äldste son Oliver verkar minst 'mongo' följd av Pernillas pappa Hans. Mest 'mongo' är oavgjort bland de övriga. En 'bubblare' är Pernillas före detta svägerska/vännina/sminkbrud Jessica. Riktigt äcklig och sexuellt fixerad vid Pernilla. Fiser tydligen ohämmat också.
Citera
2020-12-07, 15:33
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Pernillas äldste son Oliver verkar minst 'mongo' följd av Pernillas pappa Hans. Mest 'mongo' är oavgjort bland de övriga. En 'bubblare' är Pernillas före detta svägerska/vännina/sminkbrud Jessica. Riktigt äcklig och sexuellt fixerad vid Pernilla. Fiser tydligen ohämmat också.

Bank-Brandmannen i Dalarna är soft också. Nr 1.
Han har inget ont gjort.

Och vad det bekommer Jessica så hjälper jag gärna till. Henne tar jag!! Så jävla knusslig är jag inte.
Fis Jessica, fis!

Citera
2020-12-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Bank-Brandmannen i Dalarna är soft också. Nr 1.
Han har inget ont gjort.

Och vad det bekommer Jessica så hjälper jag gärna till. Henne tar jag!! Så jävla knusslig är jag inte.
Fis Jessica, fis!

Glömde brorsan i Dalarna....du har naturligtvis rätt där. Å Jessica, Ha Ha Ha slit henne med hälsa.....
Citera
2020-12-09, 09:20
Medlem
Mer mediekåt familj får man leta efter. Gör verkligen allt för att synas i media hela tiden. Usch, så less på dom! Spelar ingen roll att jag inte tittar på deras program. Nog fan dyker PW eller BI upp i någon jäkla reklam hela tiden också!
Citera
2020-12-09, 12:13
Bannlyst
[quote=mjukmjukare|73870413]Bank-Brandmannen i Dalarna är soft också. Nr 1.
Han har inget ont gjort.

Fis Jessica, fis!
Jag tar lätt Pernilla Wahlgren då jag gillar korta tjejer
Citera
2021-02-12, 02:55
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Pernillas kompis Jessica är ofta med i programmet och hon verkar inte vara den allra smartaste. Det enda bra jag kan komma på med henne är att hon har en fin rumpa och hon har ofta jeans i programmet och hennes rumpa ser bra ut i jeans.
Citera
2021-03-05, 21:07
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Pernillas kompis Jessica är ofta med i programmet och hon verkar inte vara den allra smartaste. Det enda bra jag kan komma på med henne är att hon har en fin rumpa och hon har ofta jeans i programmet och hennes rumpa ser bra ut i jeans.

Ja hennes kompis är snygg och och vacker mun, åldras väldigt fint, hon måste varit en sexbomb för 20 år sedan, men jag förstår inte hela grejen med Pernilla... hur kan hon vara en hyllad skådespelerska? och vad gäller sång så är hon medioker.
Hon är liten och satt, hon var Sveriges sexigaste kvinna, hehe, nu ser ut hon som en kärring.
Citera
2021-03-05, 23:31
Medlem
Hur länge ska man orka med den här kändiskåta familjen? Finns det ingen ände på deras bekräftelsebehov? Det fortsätter generation efter generation, snart skaffar Bianca barn och då är vi inne på fjärde generationen. Måste nästan vara världsrekord?
Citera
2021-03-06, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgranslisa
Hur länge ska man orka med den här kändiskåta familjen? Finns det ingen ände på deras bekräftelsebehov? Det fortsätter generation efter generation, snart skaffar Bianca barn och då är vi inne på fjärde generationen. Måste nästan vara världsrekord?

Ja. Vem är yngst, Theo? Hur gammal är han? Är han lika kändiskåt? Mest troligt.
Citera
2021-03-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Ja. Vem är yngst, Theo? Hur gammal är han? Är han lika kändiskåt? Mest troligt.

Theo är 13år så tror inte han är så kåt på kändisskap ännu. Dessutom har han en pappa med vanligt jobb där han tillbringar 50% av tiden så förhoppningsvis håller det pojken på jorden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in