Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-15, 18:59
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Pernilla kan inte spela in WV en månadi Italien som tänkt. Vilken misär att inspelningen får ske i Stockholm. Å andra sidan slipper hon lämna C.
Citera
2021-08-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Man ska nog ändå vara försiktig med att skriva saker och sprida rykten även om det nu är sant. Det kan ju skada mer än att göra nytta både för anhöriga och hans vänner. Vi VET ju inte om det är sanning och han kan ju lärt av sina misstag.
Pw är en vuxen kvinna och tar egna beslut, även Cb.
Förstår att andra inklusive mig själv vill ha svar på vad han gjort men det kan lika gärna vara så att han berättat för Pernilla och hon vet.
Vi vet ju inget om deras förhållande.
Eller hur...
Tänk om det nu är så. Att han har gjort flertalet misstag här i sitt liv.
Nu på ålders höst har han bestämt sig att bättra sig. Från och med nu.
Och,så får han alla emot sig. Alla vill påminna honom om hans förflutna.
Nej,låt Pernilla avgöra om detta är det rätta....
Citera
2021-08-15, 19:34
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Han blir ju inte så långvarig på sina arbetsplatser!
På ST1 var han rent vidrig. Manipulerar, ljuger, raggar och är allmänt opålitlig.
Känner som sagt flera stycket (min syster mfl) som jobbat nära med honom - de ska alla sluta se WV nu när han ska vara med!
Man ska som kvinna inte stödja ett program som ger utrymme till en man med det beteendet av kvinnor.
Men det kommer ju bli jättekul och se när CB börjar fjanta runt i WV, han gillar ju INTE uppmärksamheten och att bli filmad...😂
Sen står han ju inte ut med att Pernilla är ensam i Italien, så han kommer nog att resa till P var o varannan dag.
Vem vet CB kanske råkar komma med i matprogrammet också, fast det är ju mot hans vilja isåfall..😅😳
Citera
2021-08-15, 19:40
Medlem
C nämns knappt inte i dagens podd. Och när Sofia frågar om PW haft sin livs sommar förstår hon inte först vad som åsyftas. Sen säger hon lite matt ”ja jag fick ju uppleva hur det är att vara nykär igen”. Det verkar som att den första yran lagt sig och att vardagen nu knackar på. Kanske går det upp för PW hur ojämnt förhållandet är. Hon är extremt framgångsrik och tjänar tiotals miljoner per år medan han knappt har ett jobb och bor i ett uthus. Är nog inte så kul för en kvinna att ha ett sånt bihang i längden. Jag spår att förhållandet kommer rinna ut i sanden. PW har en helt annan ton mot för några veckor sen när hon verkade tappat förståendet, inte pratade om annat än C och planerade för ålderdomen tillsammans.
Citera
2021-08-15, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
C nämns knappt inte i dagens podd. Och när Sofia frågar om PW haft sin livs sommar förstår hon inte först vad som åsyftas. Sen säger hon lite matt ”ja jag fick ju uppleva hur det är att vara nykär igen”. Det verkar som att den första yran lagt sig och att vardagen nu knackar på. Kanske går det upp för PW hur ojämnt förhållandet är. Hon är extremt framgångsrik och tjänar tiotals miljoner per år medan han knappt har ett jobb och bor i ett uthus. Är nog inte så kul för en kvinna att ha ett sånt bihang i längden. Jag spår att förhållandet kommer rinna ut i sanden. PW har en helt annan ton mot för några veckor sen när hon verkade tappat förståendet, inte pratade om annat än C och planerade för ålderdomen tillsammans.

Vore ju bra om hon börjat inse vad hon gett sig in på. Men jag tror att allt bara är ett spel. Genom att försöka dämpa C så tror de kanske att allt snack ska avta…
Citera
2021-08-15, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Eller hur...
Tänk om det nu är så. Att han har gjort flertalet misstag här i sitt liv.
Nu på ålders höst har han bestämt sig att bättra sig. Från och med nu.
Och,så får han alla emot sig. Alla vill påminna honom om hans förflutna.
Nej,låt Pernilla avgöra om detta är det rätta....

Det där med att bättra sig på ålderns höst. Tja, skulle vara märkligt om man efter 55 år skulle göra en helomvändning.
Citera
2021-08-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det där med att bättra sig på ålderns höst. Tja, skulle vara märkligt om man efter 55 år skulle göra en helomvändning.
Ja tänk vad kärleken kan göra 🤐
Det är bara vänta och se.
Citera
2021-08-15, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Man ska nog ändå vara försiktig med att skriva saker och sprida rykten även om det nu är sant. Det kan ju skada mer än att göra nytta både för anhöriga och hans vänner. Vi VET ju inte om det är sanning och han kan ju lärt av sina misstag.
Pw är en vuxen kvinna och tar egna beslut, även Cb.
Förstår att andra inklusive mig själv vill ha svar på vad han gjort men det kan lika gärna vara så att han berättat för Pernilla och hon vet.
Vi vet ju inget om deras förhållande.

Jag har inte skrivit om deras förhållande. Jag har skrivit info om CB. Tror knappast att alla dessa kollegor, inkl min syster ljuger. Har fått höra om honom i 2-3 år nu. Alltså långt före detta med PW.
Citera
2021-08-15, 20:25
Medlem
Citat:
Jag har inte skrivit om deras förhållande. Jag har skrivit info om CB. Tror knappast att alla dessa kollegor, inkl min syster ljuger. Har fått höra om honom i 2-3 år nu. Alltså långt före detta med PW.
Jag vet inte vem som skriver vad, kollar inte sånt och menade allmänt.
Så det var inte riktat just till dig ♥️
Citera
2021-08-15, 20:31
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Men det kommer ju bli jättekul och se när CB börjar fjanta runt i WV, han gillar ju INTE uppmärksamheten och att bli filmad...😂
Sen står han ju inte ut med att Pernilla är ensam i Italien, så han kommer nog att resa till P var o varannan dag.
Vem vet CB kanske råkar komma med i matprogrammet också, fast det är ju mot hans vilja isåfall..😅😳
Lite lustigt att han säger att han inte gillar att bli filmad eller stå framför en kamera när han har varit fotomodell. Han om någon älskar väl att synas och att vara i centrum.
Citera
2021-08-15, 20:57
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kommentarer som att några ska sluta att kolla på WV bara pga CB .. får mig bara att tro att det finns minst ett bittert avundsjukt dumpat ex här i tråden .
Stämmer inte på mig heller. Men är vän med ett av dem.
Inget bittert avundsjukt ex utan mer ett ex som gått vidare, glad att inte vara inblandad i det som händer runt honom nu.
Människor runt honom känner nog mer oro nu för inblandade barn mm.
Citera
2021-08-15, 21:02
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ser inte heller att någon skrivit om deras förhållande. Allt handlar ju om C’s historia.
Känner inte heller någon som har ljugit om infon ang CB. Tyvärr sant allt som skrivits.
Och några här har samma erfarenhet utan att veta vem som skrivit det, det är ju anonymt, fast jag inte känner någon här så ser jag ju att vi har samma sorts erfarenhet av honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in