2021-08-12, 14:18
Medlem
TPLs avatar
Annas naglar, frasiga och flagiga som wienerbröd. Dålig reklam för den där Marie H.
Nån som kan lägga upp bilden, bild nr 2, för dom som inte har konto på Instagram.

https://www.instagram.com/p/CSeSqeeK...dium=copy_link
Citera
2021-08-12, 14:30
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Annas naglar, frasiga och flagiga som wienerbröd. Dålig reklam för den där Marie H.
Nån som kan lägga upp bilden, bild nr 2, för dom som inte har konto på Instagram.

https://www.instagram.com/p/CSeSqeeK...dium=copy_link

Hon påpekar även här att hon har använt dom i 20-30 år... :P
Citera
2021-08-12, 14:34
Medlem
TPLs avatar
"Idag har jag gjort Manikyr på mig själv hemma 💅"

Varför skriver hon manikyr med versal som anfang? Varför sitter hon hemma och pillar med naglarna när hon "njuter av livet"? Hon som älskar sol, bad och värme sitter inne när dom andra är på stranden?

Hon filmade när hon droppade sesamoljan under sina plastnaglar. Såg att hon var darrhänt och undrar förstås varför. 🤔
Citera
2021-08-12, 14:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Idag har jag gjort Manikyr på mig själv hemma 💅"

Varför skriver hon manikyr med versal som anfang? Varför sitter hon hemma och pillar med naglarna när hon "njuter av livet"? Hon som älskar sol, bad och värme sitter inne när dom andra är på stranden?

Hon filmade när hon droppade sesamoljan under sina plastnaglar. Såg att hon var darrhänt och undrar förstås varför. 🤔
Anna som använt oljan i 30 år, borde veta att den ska läggas på nagelbanden (och smörjas in). Nageln växer från roten, och inte från toppen, precis som hår. Anna tror att båda växer från toppen
Citera
2021-08-12, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bihe
Hah,a, underbart!! 🤣🤣🤣 Jag skulle åtminstone försöka dölja att jag läser FB. Eftersom hon föenekar det... Bästa idag!

Hon har inte läst på fb. Hon har blivit inboxad.
Citera
2021-08-12, 14:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Anna som använt oljan i 30 år, borde veta att den ska läggas på nagelbanden (och smörjas in). Nageln växer från roten, och inte från toppen, precis som hår. Anna tror att båda växer från toppen
Inte mer än 30?
Gissar att bild nr 2, den frasiga, snart försvinner efter att Anna läst här. Jag har en skärmdump sparad.
Syns att hon har skit under naglarna och längs nagelbanden. Fläckvis så kom inte och påstå att det är solbrännan och limmet från plastnaglarna.

Anna sitter hemma och pillar med naglarna i stället för att vara ute i solen. Konstigt. Är hon portad från stranden för att hon filmat och fotat frenetiskt? Inga selfies på länge. Gråhårig och tandlös?
Citera
2021-08-12, 15:03
Medlem
Anna är arg över att någon påpekat att OS är över, men Anna visste inte att simmerskan Sarah S slutade på 7:e plats för Anna med familj är upptagna med mat(no shit!), promenader, kärlek, sol, hav, vänner(menar hon att hon är upptagen med att göra sig ovän med dem?)-fantastiskt Anna!
Vilken människa som bara gör tid för livets goda, men ändå på något vänster lyckas vara så jävla bitter och passivt aggressiv precis hela tiden.

Om du gillar att filma och fota, Anna-varför inte göra det till en hobby och lär dig göra det snyggt, ordentligt och med kreativa motiv istället för att sticka kameran i ansiktet på andra! För om jag fattat saken rätt så gillar du väl inte om andra gör det på dig?
Senast redigerad av Omniman 2021-08-12 kl. 15:13.
Citera
2021-08-12, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Anna skriver att dom inte haft tid att titta på OS, dom har ägnat sig åt att njuta av sol, hav god mat och promenader osv. Dom kom väl till Spanien början av augusti, loppet dom såg gick 25 jul.

Men nu VET hon att Sara kom sjua! Hon kom väl femma, sjua i fjäril. Svårt att se skillnad på simsätten?
Citera
2021-08-12, 16:05
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Men nu VET hon att Sara kom sjua! Hon kom väl femma, sjua i fjäril. Svårt att se skillnad på simsätten?
Den bilden verkar borta från story nu? Den där hon skriver att hon vet att OS är slut, vet att Sara blev sjua o s v.
Citera
2021-08-12, 16:07
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Den bilden verkar borta från story nu? Den där hon skriver att hon vet att OS är slut, vet att Sara blev sjua o s v.
Och ja det stämmer, hon kom femma på 100 m fritt och tog silver på 50.
Citera
2021-08-12, 16:09
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussyJussen
Ska vi gissa att det snart kommer en ny story där hon skriver att det självklart bara var ett skämt och att hon har full koll på att OS är slut?
Klockrent, du vet hur Anna fungerar.
Citera
2021-08-12, 16:27
Medlem
TPLs avatar
Bilden där Anna skriver "KLAR FÖR FINAL" ligger kvar.
Så hon visste redan när dom skulle äta frukost att OS var slut men varför då allt det där om att
"hela familjen hejar 👏🇸🇪👏🇸🇪👏🇸🇪👏🇸🇪"
Hon gör bort sig totalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in