2021-08-09, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Tack för svaret. Jag ville mest ge dig lite mer rep att hänga dig i. De flesta förstår nog att du är en fullkomligt vansinnig typ.

Känner du förresten till att staten är i färd med att kriminalisera NMR?
Så lite, så! Helt ärligt skiter jag högaktningsfullt i vad någon tycker om mig. Låt människor ta del av det jag skrivit och dra sina egna slutsatser.

Det har varit prat om att kriminalisera NMR i evigheter, precis som att de själva yrar om att de är det största hotet mot staten, när de bara är ett formidabelt flugpapper för att fånga upp alla som kan vara farliga och se till att de får sina liv förstörda genom att begå småbrott, bli uthängda och registrerade. Efter det har de inte en chans att orsaka skada längre. De kan aldrig få ett seriöst arbete eller komma upp sig i politiken och utgöra ett hot mot någon (utom uppenbarligen sin flickvän).
Citera
2021-08-09, 20:42
Medlem
skanepagen1234s avatar
Citat:
Tack för svaret. Jag ville mest ge dig lite mer rep att hänga dig i. De flesta förstår nog att du är en fullkomligt vansinnig typ.

Känner du förresten till att staten är i färd med att kriminalisera NMR?

Pojkvaskern är ju helt ute och cyklar.
Frågan är ju om det är hans bitterhet över ett misslyckat liv eller att han är betald av säpo för att sprida skit på internet dagarna i ända för något jobb verkar han ju inte ha?
Fast vad vet jag, nordisk styrka kanske har startat en filial med skitsnackare på nätet, det kanske är ett av deras nya sätt att bedriva Kamp?
Citera
2021-08-10, 09:03
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Din "personlighet" är att du är bög och skriker som en liten fröken om "homofobi" och "hat" när vanliga svenskar säger vad de tycker, så be mig inte låta bli att "attackera" din personlighet. På hbtqp-människors vanliga manér intar du genast offerposition i diskussioner, fast ni ständigt har etablissemanget och makten på er sida. Det är ingen som går på det tricket.

Vanliga svenskar är varken nazzar, homofober, rasister eller antisemiter. Och jag vet vilken lösning nazzar har för homosexuella och andra som inte är som ni. Fin "gemenskap".

Men nu handlar inte tråden om dina psykiska problem utan om DFS. Och min fråga kunde du inte besvara, förblindad av hat som du är. Så jag är färdig med dig. Du är inte värd besväret. Men jag vet att det är viktigt för dig att få sista ordet.
Citera
2021-08-10, 10:43
Avstängd
Offerviljas avatar
Ni förstår hur totalt omöjligt Motgifts och Ingrid & Conrads samarbete var va? Människor som Amriswil och Suecote skulle alltså ingå i samma förening. Suecote, Ingrid Carlqvist, Katerina Janouch, Lennart Matikainen och den sortens personer står åsiktsmässigt mycket närmare sjuklövern än det gamla Motgiftgänget. Jag kommer nog aldrig att innerst inne riktigt kunna förlåta Dan Eriksson och Magnus Söderman för det där samarbetet, men jag ska försöka att låta bli att tjata om det och istället lyfta fram allt bra som de gör för mitt folk idag.
Citera
2021-08-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Vanliga svenskar är varken nazzar, homofober, rasister eller antisemiter. Och jag vet vilken lösning nazzar har för homosexuella och andra som inte är som ni. Fin "gemenskap".

Men nu handlar inte tråden om dina psykiska problem utan om DFS. Och min fråga kunde du inte besvara, förblindad av hat som du är. Så jag är färdig med dig. Du är inte värd besväret. Men jag vet att det är viktigt för dig att få sista ordet.

Hur många gånger ska det behöva upprepas att DfS inte är, och aldrig har varit, en förening för "vanliga svenskar" i modern bemärkelse? DfS är en etnonationalistisk förening och tycker man att det är läskigt kan man gå med i den lokala SD-föreningen istället.
Citera
2021-08-10, 12:57
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Hur många gånger ska det behöva upprepas att DfS inte är, och aldrig har varit, en förening för "vanliga svenskar" i modern bemärkelse? DfS är en etnonationalistisk förening och tycker man att det är läskigt kan man gå med i den lokala SD-föreningen istället.
Ja, idag är Det fria Sverige en tydlig etnonationalistisk förening. I början hade de dock flera företrädare som förde fram icke-etnonationalistiska åsikter. Maria Celanders artikel på Svegot där hon skrev om att hon önskade att Zlatan hade kunnat fungera som en brobyggare mellan svenskar och rasfrämlingar var ju t.ex. inte särskilt etnonationalistisk.
Citera
2021-08-10, 13:28
Avstängd
Offerviljas avatar
Dan Eriksson gästade igår den brittiska showen Patriotic Talk:

https://odysee.com/@PatrioticTalk:3/DanEriksson:e
Citera
2021-08-10, 13:47
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote

Många reagerar instinktivt på all form av s.k. invandringskritik som något positivt, men uppenbarligen är invandringskritiker ofta helt vanliga systemtrogna antivita råttor.

Homosexuella är dessutom en av juden utpekad "utsatt" grupp som kräver särskilt skydd, och bögen tar som vi ser också ställning för de andra "utsatta" grupperna som de elaka "nazisterna" hotar. Och så undrar bögen varför hans sexuella läggning har betydelse
Citera
2021-08-10, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ni förstår hur totalt omöjligt Motgifts och Ingrid & Conrads samarbete var va? Människor som Amriswil och Suecote skulle alltså ingå i samma förening. Suecote, Ingrid Carlqvist, Katerina Janouch, Lennart Matikainen och den sortens personer står åsiktsmässigt mycket närmare sjuklövern än det gamla Motgiftgänget. Jag kommer nog aldrig att innerst inne riktigt kunna förlåta Dan Eriksson och Magnus Söderman för det där samarbetet, men jag ska försöka att låta bli att tjata om det och istället lyfta fram allt bra som de gör för mitt folk idag.
Jaså här sitter du och rackar ner på Det Fria Sverige ihop med kommunister, bögar, judeälskare och sådan som runkar på bussen? Vilket härligt gäng ni är.
Citera
2021-08-10, 21:14
Medlem
skanepagen1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Många NMR-trollkonton som tittar in här då och då, så fort man kritiserar dem.
Alternativen var:
Bitter över sitt misslyckade liv
Säpobetald intrigmakare
Ny taktik från nordisk styrka för att underminera andra organisationer

Vilket av alternativen går du efter?
För någon genuin omtanke rörande anda människors bidrag till DFS existerar ju knappast utan snarare är det väl så att ni och DFS konkurrerar om samma pengapåse och där är iaf en del av ditt eviga ältande om felaktiga inköp och annat du fjantar omkring med.
Citera
2021-08-11, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Oerhört intressant information du kommer med.

Jag har ju tidigare, både i denna tråd, samt i Palaestra Media-tråden, påpekat mina teorier om att Dan Eriksson och Magnus Söderman, är betalda agenter (avsedda att förlöjliga oppositionen, och att avleda/förvirra följare) för SÄPO/MUST/MOSSAD/CIA/Rothschild.

Även om det inte per se, specifikt, är just Eriksson och Söderman, som ska ha försökt att föra ut Flat Earth-teorin till de förledda följarna av bluffmakar-maskinen DfS / Svenskarnas Hus, så är det ändå oerhört intressant (och talande), att det ändå är just i DfS / Svenskarnas Hus chattar som denna teori ska ha förts ut.

Vad syftar jag nu på, kanske många (ännu ej insatta) tänker?

Låt mig förklara då vad jag syftar på.

Ha ett öppet sinne nu, och läs färdigt vad jag skriver, och begrunda sedan, ber jag er:

Flat Earth-teorin är ju nämligen en PSYOP/PSYWAR...

https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_warfare

...lanserad från CIA (MOSSAD) i början av 2010-talet (ca 2012-2013 om jag minns rätt), på bred front. Egentligen går det nog tillbaka ytterligare 10 år bakåt i tiden, men denna PSYOP från CIA/MOSSAD fick verkligen fäste på nätet och på Youtube just för ca 10 år sedan. Då fullkomligt överflödades nätet och Youtube i princip över en natt, med professionellt gjorda hemsidor, och professionellt gjorda dokumentärer (från nya kanaler) och dito podcasts (från nya kanaler), som förfäktade denna (komplett galna) teori (dvs om Flat Earth).

Flat Earth-teorin är ett försök från CIA (Mossad) att dels få dissidenter och vakna kritiska människor, att lägga energi på, och gräva ned sig i, nonsens, som distraherar och avleder från riktiga ämnen och frågor (och "sanningar" om världen och verkligheten). Dels, när väl sådana här teorier fått lite fäste bland oppositionella som dessvärre går på denna PSYOP:en, så börjar oppositionella överlag då att (av allmänheten, dvs av folk som potentiellt kan komma att börja vakna och själva bli oppositionella) associeras med sådana här knäppgökheter, varpå en del personer som kanske skulle gått med i oppositionen, INTE plötsligt gör det, därför att i deras ögon så liknar oppositionen (i o m Flat Earth-teorin) kompletta knäppgökar.

Cui bono? (https://sv.wikipedia.org/wiki/Cui_bono)

Sedan finns en eventuell tredje anledning också: om Hollow Earth-teorin stämmer (jag kan inte uttala mig om huruvida den stämmer eller inte. Det jag skriver är enbart återgivelser av vad jag har läst om teorin), så passar Flat Earth-teorin i så fall som handen i handsken, för att distrahera och avleda bort från Hollow Earth- / Shamballa- / Agartha-teorin.

Så, vad är Hollow Earth- / Shamballa- / Agartha-teorin, kanske ni läsare undrar? Är den lika knäpp som Flat Earth-teorin, eller inte? Avgör själva (den är ju i alla fall långt mindre knäpp än Flat Earth-teorin).

Hollow Earth- / Shamballa- / Agartha-teorin (som Hitler, SS, Ahnenerbe, och Tredje Riket fullt ut var övertygade om stämde, och la extremt mycket resurser på att verifiera, genom massvis med expeditioner runt om på Jorden, samt till Syd- och Nordpolen osv) går ut på att Jordens innandöme är ihålig, och att det inuti Jorden finns en urgammal och mycket avancerad och högstående (och lite lätt "dumsnäll-pacifistisk") civilisation, med avancerade "ur-arier", som arierna/germaner här på utsidan av Jorden har mycket DNA ifrån sedan långt tillbaka i historien (enligt teorin så är "arierna"/germanerna på utsidan av Jorden egentligen uppblandade med andra folkslag från utsidan av Jorden).

De mesoamerikanska mytologierna och skapelseberättelserna talade om hur gudarna/civilisationsskaparna (som också enligt samma myter skulle ha varit långa, ljushyade, blonda/rödhåriga, blåögda/grönögda, och med skägg. Renrasiga indianer har för övrigt ingen ansiktsbehåring alls) kom just inifrån Jorden (där dessutom en svart sol skulle finnas, enligt samma myter, https://translate.google.se/translate?sl=auto&tl=sv&js=y&prev=_t&hl=sv&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fno.wikipedia.org%2Fwiki%2FDen_so rte_solen&edit-text= . Jämför med den sammanträffande indoeuropiska/ariska Svarta solen, en 10 000-årig symbol enligt arkeologiska fynd, som alltså egentligen, enligt teorin, verkar vara en genomskärning av Jorden, med denna svarta sol i mitten, som strålar ut energistrålar åt alla håll, https://i.pinimg.com/originals/12/a6/58/12a65823b8559ac0c816730faff53ce6.jpg ).

I antika Egyptens mytologi (så här ser förresten många mumier ut - blonda/rödhåriga, och med arisk fenotyp/ansiktsform - men dom bilderna visar massmedia och högre lärosäten extremt sparsamt, http://johanbjornsson.blogspot.com/2014/05/vad-spelar-det-for-roll-ang-att-vita.html ) så berättar gudinnan Isis (i den hermetiska skriften Korē kosmou, från ca 600 år f.Kr) att gudarnas förfäders hemland låg i Jordens "mitt".

De lärda munkarna (som sysslar med den s k mysticistiska delen, inom dessa två religioner) inom buddhismen och hinduismen, tror fullt ut på (eftersom det står så i de antika vediska skrifterna osv), att gudarna finns inuti Jorden, och att gudarna var/är (likt i de mesoamerikanska myterna) långa, ljushyade, blonda/rödhåriga, blåögda/grönögda, osv, och att detta land/område/plats, inuti Jorden, heter Agartha, och att huvudstaden heter Shamballa.

Eskimåernas myter talar för övrigt om ett paradisliknande land "bortom nordpolen", där solen skiner året runt och dygnet runt (vilket skulle ju vara fallet, ifall Jorden inre vore ihålig, med en liten sol i mitten).

Ett väldigt märklig (dvs sammanträffande) förhållande mellan nordeuropéer (germaner) och denna påstådda civilisation inuti Jorden, är att asarnas (asagudarna) land hette ju något som var VÄLDIGT likt Agartha, nämligen Asgård. Med den äldre stavningen så stavades det som följande: Asgard/Asgarth. Asarna ansågs ju också (enligt asatron) ha varit förfäderna till germanerna, i o m att asen (jämför ordet med vediska "asu/asura" som gudasläktet hette i tidig vedisk/indisk mytologi, https://sv.wikipedia.org/wiki/Asura ) Rig/Heimdall avlade fram germanerna, https://sv.wikipedia.org/wiki/Rig .

Notera likheten:

Agartha - Asgarth

Enligt asatron, så hette asagudarnas huvudstad (en borgstad) i Asgård: Valhalla.

Notera likheten:

Shamballa - Valhalla

Tittar man dessutom på namnet Valhallas s k etymologi (dvs ett ords, eller ett namns, härledning), så har det med något under jorden att göra:

Från Wikipedias artikel om Valhall(a):

"Slutledet hǫll (Valhǫll), är ett vanligt gammalt nordiskt substantiv. Det är besläktat med det engelska ordet hall och har samma betydelse. Båda utvecklades från proto-germanska *xallō eller *hallō, vilket betyder "täckt plats, hall", själv från den proto-indoeuropeiska roten *kol-. Som filologer som Calvert Watkins har noterat, producerade samma indoeuropeiska rot det fornnordiska hel, ett egennamn som används för både namnet på (den underjordiska ) världen Hel, liksom gudinnan Hel som övervakar den(na underjordiska) värld(en). I svensk folklore kallades även berg som traditionellt betraktades som dödsboenden, för Valhall, och det är därför möjligt att hel-elementet härrör från hallr, dvs sten, och ursprungligen hänvisade till en underjordisk värld, och inte en hall".

Fortsättning i nästa kommentar...

Jag glömde tillägga att ni som har läst mina inlägg (som jag nu citerar), eller för övrigt även ni som inte har orkat läsa dessa inlägg, får gärna meddela mig, så fort ni ser/hör något (vad som helst) i DfS:s chattar, uttalanden (eller kanske är där på besök, och talar med folk där), i deras podd, anything..., om just Flat Earth-teorin.

Det är VÄLDIGT viktigt att hålla koll på DfS-kretsen (i o m att dom med stor säkerhet är betalda agenter, avsedda att desinformera, förstöra, förvirra, avleda, osv) framöver, angående just sådana här PSYOP:s från CIA/MOSSAD/Rothschild.

Mvh

/ Vimanas
Citera
2021-08-11, 06:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skanepagen1234
Alternativen var:
Bitter över sitt misslyckade liv
Säpobetald intrigmakare
Ny taktik från nordisk styrka för att underminera andra organisationer

Vilket av alternativen går du efter?
För någon genuin omtanke rörande anda människors bidrag till DFS existerar ju knappast utan snarare är det väl så att ni och DFS konkurrerar om samma pengapåse och där är iaf en del av ditt eviga ältande om felaktiga inköp och annat du fjantar omkring med.
DfS och NS har väl två helt olika målgrupper, vilket borde vara ganska tydligt. Och beträffande DfS:s slöseri med andras pengar, så verkar jag inte vara ensam om att tycka att det är ett problem. De enda som försvarar det, är enstaka NMR-trollkonton som hoppar in och skriker om NS från ingenstans. Om du tycker inköpen är rationella, så svara på det istället på hur, istället för att skrika NS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in