Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-28, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Vackert. Visst var det han Dan Park skulle bränna koranen tillsammans med ?

Japp, men polisen stoppade honom från att komma in i Sverige.
Citera
2020-08-28, 23:21
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Japp, men polisen stoppade honom från att komma in i Sverige.

Ok. Typiskt danskjävlar att komma hit och tro att vi har yttrandefrihet 😂
Citera
2020-08-28, 23:23
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Möjligt. Mina kunskaper i danska är så begränsade att jag inte kan uppfatta tonfallet i artikeln. Dansk media överlag verkar dock inte vara särskilt islam-apologetisk.

Du får informera Paludan om att det finns en sådan agenda mot honom från de utvalda. Han verkar vara ovetande:

https://twitter.com/Intoleransen/status/1291383869082603521?s=20

Klippa.. äkta counterjihadism.
Citera
2020-08-30, 14:44
Medlem
okok1s avatar
Citat:
2 021
Lösta medlemskap
Under 3 år? Undra hur många som är aktiva?
Citera
2020-09-03, 23:26
Avstängd
Offerviljas avatar
Ordförande Dan Eriksson är underskattad av Flashback-eliten. Jag tycker att han är exakt så som en nationalistisk ledare ska vara. Han är verkligen annorlunda mot hur Daniel Frändebög är. Vår svenska Dan styr och ställer med folk där ute i Europa. Bästa paret i den nationella rörelsen är Dan och Magnus. Här berättar Dan om häftiga och intressanta gamla grejer som han och hans kompis Stor-Magnus ägnade sig åt på den magiska och underbara gamla Motgift-tiden:

https://telesco.pe/danerikssonSE/511

Dan Eriksson och Magnus Söderman är rockstjärnor! Skibenten skillnad har inte förstått ett jävla dugg.

På lördag är det nyöppningsfest i Svenskarnas hus. Länge leve Det fria Sverige!
Citera
2020-09-05, 11:29
Avstängd
Offerviljas avatar
Eva-Marie Olsson är en riktigt elak människa. Först ägnar hon hela sitt liv åt egoism. Sedan när invandringen börjar påverka hennes liv lite negativt så blir hon nationalist och stjäl Dan Eriksson och Magnus Söderman från mig. Det fria Sverige borde vara en förening för mig som mer eller mindre har varit nationalist sedan jag var barn, inte för egoistiska boomers som bara har varit själviska och onda hela sina liv. Varför är det så viktigt att göra boomersarna nöjda? Det borde vara förbjudet för personer som är över 55 år att vara medlemmar i Det fria Sverige. Svensk ungdom lider och plågas medan Eva-Marie fortsätter att må gott. Jag tänker aldrig någonsin förlåta boomersarna för vad de har gjort mot oss. När jag pratade med min mamma idag så sade hon att jag kommer att dö snart för att jag dricker så mycket. Om man slapp lida på slutet så skulle det bara vara skönt att dö. Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker. Jag klarar inte av att förlåta er för Ingrid & Conrad-samarbetet. Ungefär 180 000 kronor har jag donerat till människor som började samarbeta med Ingrid Sionistqvist.

Klockan 14:00 börjar nyöppningsfesten i Svenskarna hus. Då ska några av Sveriges mest imponerade människor och några av Sveriges mest avskyvärda människor fira att huset har blivit fint. Jag hoppas att etnonationalisterna får det trevligt och att Ingrid & Conrad-fittorna får det otrevligt. Kom förresten på att den där norrmannen som kommer till till Älgarås idag måste vara Hans Lysglimt. En riktigt bögig gubbjävel med ett töntigt utseendet som brukade vara gäst i Ingrid & Conrad. Jag gillar honom inte. Några som är tuffa är medlemmarna i bandet The Clash. Jag har börjat använda en t-shirt med The Clash som sovtröja. Paul Simonon drämmer basen i scengolvet och det fotograferas och så blir det det klassiska skivomslaget till albumet London Calling. Daniel Frändebög har nog aldrig gjort någonting tufft eller bra i hela sitt liv. Jag har aldrig någonsin hatat några människor mer än vad jag hatar hela det där Ingrid & Conrad-gänget. De har förstört hela mitt liv. Ingrid & Conrad låter så fånigt också, ungefär som något sorts värdelöst barnprogram.

Dan Eriksson är tillbaka hemma i Sverige nu. Ingen kan påverka mitt liv så mycket som Dan.
Senast redigerad av Offervilja 2020-09-05 kl. 11:38.
Citera
2020-09-08, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Dåligt försök till damage control.

96% av kritiken mot säljsekten handlar om pengarullningen vilket du helt utelämnar för att istället spy galla mot dom som har mage att våga kritisera dina sektledare.

De få anställda tjänar inte mycket pengar. Och intäkterna under det här Coronaåret har inte varit direkt imponerande.

Dessutom har de bytt fasad och fönster på ett jättehus vilket antagligen inte varit så billigt.

Varför skulle de byta fasad om de bara var ute efter att roffa åt sig folks pengar?

Det låter underligt. Det är ju inte så att de bor i huset själva. De hyr billiga hus i krokarna och lever på smulor.

Men vänner har de gott om iaf. Till skillnad från dig och de andra hatarna i den här tråden.

Och till alla er som betygsätter föreningen och de olika personerna som syns; Det fria Sverige är ingen politisk organisation främst. Utan en intresseförening för Svenskar. Det är lika många som kommer från vänstern som från högern..
Citera
2020-09-08, 21:47
Avstängd
Offerviljas avatar
Björn Björkqvists tal från helgens nyöppningsfest i Svenskarnas hus har lagts upp på Youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=sHJnDnrqHow
Citera
2020-09-08, 23:01
Citat:
Ursprungligen postat av leira
De få anställda tjänar inte mycket pengar. Och intäkterna under det här Coronaåret har inte varit direkt imponerande.

Dessutom har de bytt fasad och fönster på ett jättehus vilket antagligen inte varit så billigt.

Varför skulle de byta fasad om de bara var ute efter att roffa åt sig folks pengar?

Det låter underligt. Det är ju inte så att de bor i huset själva. De hyr billiga hus i krokarna och lever på smulor.

Men vänner har de gott om iaf. Till skillnad från dig och de andra hatarna i den här tråden.

Och till alla er som betygsätter föreningen och de olika personerna som syns; Det fria Sverige är ingen politisk organisation främst. Utan en intresseförening för Svenskar. Det är lika många som kommer från vänstern som från högern..

Bluffakturor.
Citera
2020-09-08, 23:14
Medlem
Jag tycker att alla borde läsa följande kritiska fundering kring Dan Eriksson och Magnus Söderman ang DFS:

(FB) Allt om Palaestra Media (Jonas Nilsson & Anton Stigermark)
Citera
2020-09-09, 09:38
Medlem
Vredenselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Jag tycker att alla borde läsa följande kritiska fundering kring Dan Eriksson och Magnus Söderman ang DFS:

(FB) Allt om Palaestra Media (Jonas Nilsson & Anton Stigermark)
Gammal skåpmat, skivan har gått på repeat de senaste åren. Ni är tragiska människor som har noll insyn. Du säger kritiska funderingar, det mesta i det där inlägget är vanföreställningar och självprojicering. Det komiska är att det enda ni behöver göra är att åka och hälsa på i huset.

Det är öppet!
Onsdag 12-19
Torsdag 12-19
Fredag 12-19
Lördag 12-18

Ord betyder inte ett skit, handling däremot visar vägen.

Huset har fått en betydlig ansiktslyftning under sommaren.
https://detfriasverige.se/svenskarnas-hus-har-oppnat-igen/

Så mycket går framåt, tro på det du kan se med egna ögon. Alla projekt som verkar ha liv och energi i sig. Det är mörka tider vi lever i. Men det finns många ljusglimtar.

Nya Tider
Fria Tider
Exakt 24
SwebbTV
Palaestra Media
Marcus Follin (https://jotunheimnutrition.se/ - https://legiogloria.com/)

Samtidigt som vi har Afs, Nmr, Dfs (även Afa och Nas ser jag som goda krafter) samt en massa småföreningar i landet som jobbar mer lokalt. Det finns mycket att engagera sig i utöver att gå och rösta vart fjärde år.

Men för all del, läs det där inlägget.
Föreställ dig vilken typ av människa som har författat det.
Tänk dig på vilket sätt denna personen har en positiv inverkan på våran kamp av idag.
Vad som kommer ur tankegång som denna, fienden vill självklart att vi ska bli molokna, sjunka ihop och tappa kraft.
Vi gör istället tvärtemot, trappar upp, lägger i nästa växel och avancerar!
https://open.spotify.com/track/59WmmtYoT3XDrgbCZlW26T?si=kEiEGeaPQL2ihxvBT8Y1GQ
Senast redigerad av Vredenseld 2020-09-09 kl. 09:50.
Citera
2020-09-09, 17:53
Avstängd
Offerviljas avatar
Ikväll klockan 20:00 premiärsänds Magnus Södermans tal från evenemanget som hölls i helgen:

https://www.youtube.com/watch?v=Xc7GpM1rGt4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in