2021-08-07, 23:36
Medlem
shevitas avatar
Tänk om det hände i Sverige. Då skulle han definitivt fällas för oaktsam våldtäkt.
Citera
2021-08-07, 23:59
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag får känslan att han pratar om att hon ville ha ett förhållande med honom och inte han.
Det är lite konstigt att man säger ” jag är ledsen att jag sårade dig” om han skulle ha våldtagit henne.
Har man blivit våldtagen är sårad inte rätt ord utan då är man mer än sårad.
Jag tror hon ville mer än han ville.

Exakt, hon har haft känslor… han försöker trösta och be om ursäkt försatt han inte förstod han sårade henne. Hade hon agerat annorlunda hade hon kanske haft en uns av trovärdighet. Nu gör hon bara bort sig mer och mer för varje inlägg. Verkar helt desperat.
Citera
2021-08-08, 00:02
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag har jätte svårt att tro på detta med tanke på hur mycket hon lägger ut på instagram, snap och dessutom taggar alla möjliga människor till höger & vänster.
Hon taggar ju även Joels nuvarande tjej vilket jag tycker är jätte konstigt.
Tycker det mer liknar som att hon är lite besatt av Joel.

Men man kan fråga sig varför Joel ska våldta en tjej som är hälften så snygg som den han har nu?
Citera
2021-08-08, 00:03
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Vad ska de läckta meddelande från Woke-Joel vara bra för? Förstår inte relevansen att lägga upp dom faktiskt.
Citera
2021-08-08, 00:04
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Exakt, hon har haft känslor… han försöker trösta och be om ursäkt försatt han inte förstod han sårade henne. Hade hon agerat annorlunda hade hon kanske haft en uns av trovärdighet. Nu gör hon bara bort sig mer och mer för varje inlägg. Verkar helt desperat.

Men en normal människa gråter ut hemma och går vidare, men andra hänger ut dom som våldtäktsmäm och hemska människor, livet innebär ibland att man får dissen. Man får acceptera det och gå vidare.
Senast redigerad av Queenofqueens 2021-08-08 kl. 00:09.
Citera
2021-08-08, 00:13
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Men en normal människa gråter ut hemma och går vidare, men andra hänger ut dom som våldtäktsmäm och hemska människor, livet innebär ibland att man får dissen. Man får acceptera det och gå vidare.

Hon verkar inte normal.. så precis.
Citera
2021-08-08, 00:31
Medlem
Lyssnat på video klippen. Låter som han ragga på henne dom dejtar ett litet tag och han dissar sönder henne. Sen går han vidare och hon blir manisk försöker få tillbaka henne han svarar inte. Sen börjar hon anklaga han för massa och han ber om ursäkt att han dissa henne. Men kan han fel.
Citera
2021-08-08, 00:36
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Lyssnat på video klippen. Låter som han ragga på henne dom dejtar ett litet tag och han dissar sönder henne. Sen går han vidare och hon blir manisk försöker få tillbaka henne han svarar inte. Sen börjar hon anklaga han för massa och han ber om ursäkt att han dissa henne. Men kan han fel.
Citat:
Joel: Hej vill du knulla?
Bella: Hej, ja kanske, när kommer du till NY? Jag är väldigt upptagen
Joel: Kom igeeen
Bella: Jag kanske kan fixa tid ikväll
Joel: Bra!
Bella: Fan vad nice det var att knulla, nu då?
Joel: Det var en engångsgrej, hejdå

*spola framåt i tiden*

Joel ringer gråtandes till Bella, Bella spelar in samtalet.
Citat:
Joel: Jag hatar mig själv för vad jag utsatte dig för Bella, jag känner mig så värdelös och jag ångrar mig och blablabla
Bella: Du visste vad du gjorde mot mig och att jag inte ville!
Joel: Jag kommer aldrig kunna förlåta mig själv, förlåt förlåt förlåt för det jag gjort!

Frågan blir ju då, tror ni på allvar att han är oskyldig? Särskilt när hon beviljats kontaktförbud med psykfallet?
Citera
2021-08-08, 00:47
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha

Helt sjukt, stackars stackars stackars Joel som fått det där efter sig. Det här är troligtvis en tjej som önskade mer med honom än vad han ville med henne.
Citera
2021-08-08, 00:50
Medlem
Men snälla vadå våldtäkt?
Bruden är uppenbarligen sårad över att han dissa henne. Nu ska hon försöka hämnas genom att anklaga honom för det ena och det andra. Lägg ner.
Citera
2021-08-08, 00:51
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Frågan blir ju då, tror ni på allvar att han är oskyldig? Särskilt när hon beviljats kontaktförbud med psykfallet?

Ja till 100% oskyldig, man förstår ju ganska fort vad som hänt. Det är ju hon som belagts med förbud att kontakta honom och inte tvärtom. Gissa varför? Galen brud som flippat helt enkelt…
Citera
2021-08-08, 00:52
Medlem
Insyn5s avatar
Tycker det är sjukt lågt av henne att tagga hans nuvarande flickvän/sambo/fru, vad fan har hon gjort liksom?
Senast redigerad av Insyn5 2021-08-08 kl. 00:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in